Kennen wij die hele goeie band?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:00 schreef Marc63 het volgende:
Heb ik Webhawk gemist?
Nou ja, ik heb lekker veel bier achterover geslagen en een hele goeie band zien spelen. Morgen eens kijken hoe ze heten.
Ben benieuwd !quote:Lowlands dit weekend uitgebreid op Radio 3FM
Lowlands is dit weekend uitgebreid te volgen op 3FM. Vanaf het festivalterrein in. Biddinghuizen doen 3FM en de VPRO op TV dag en nacht verslag van het festival. Het programma van Lowlands staat dit jaar bomvol grote namen zoals Editors, The Kooks, Anouk, N*E*R*D en Amy Macdonald.
Vandaag presenteren de dj's Coen Swijnenberg en Sander Lantinga de Coen en Sander Show tussen 16:00 en 18:00 uur live vanaf Lowlands. Michiel Veenstra verzorgt om 19:00 uur de kick-off voor een 3FM weekend Lowlands met bijzondere gasten, interviews, akoestische optredens van bands en veel live concerten.
Morgen zendt 3FM om 18:00 uur uit vanaf Lowlands en maakt Giel Beelen traditiegetrouw van 23:00 tot 01:00 uur Campingradio waarbij hij verslag doet van het nachtleven op de Lowlands camping. Dave Clarke sluit de zaterdag van 01:00 tot 03:00 uur af met 3VOOR12 Whitenoise.
Zondag zendt 3FM vanaf 15:00 uur live uit vanaf het festivalterrein en van 23:00 tot 01:00 uur presenteert Michiel Veenstra de Lowlands afterparty met alle hoogtepunten van 3 dagen festivalgeweld, aangevraagd door 3FM luisteraars en de afzwaaiende festivalbezoekers.
Wordt zeker gaaf. Vandaag dj's , morgen Alain clark en van dik hout en zondag wordt de tofste dag. Pater Moeskroen en Rowwen Heze komen danquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heeeej ! nou, heeeeel veel (zuip-) plezier![]()
Een paar keer met jingles meegezongen :-) Hai hai hai haaaaiquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu pas thuis?! wow, en zometeen zeker direct slapen?![]()
Heb je ook nog air-time gekregen? als dat zo is dan ga ik de podcast zeker even checken
Wow dat klinkt leuk zeg ! die 2 laatsten zijn ook wel erg tof om even los op te gaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wordt zeker gaaf. Vandaag dj's , morgen Alain clark en van dik hout en zondag wordt de tofste dag. Pater Moeskroen en Rowwen Heze komen dan.
Ooh die jingle.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
Een paar keer met jingles meegezongen :-) Hai hai hai haaaai
haha! te gek spandoek man.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Maar, guis hééft zijn spandoek gehad
Edit: ziet iemand gele kikkers? zo ja host ik 'm ff ergens anders
Geen idee maar het bevalt mij voor geen meter. Rot op met die Lange Frans figuur.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom loopt giel uit? is de mengtafel kapot?
Weet Feivel sinds kort ook alles van..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
WEER
COLA
OVER
DE
MENG
TAFEL
Oh mijn god. GIEL!?!?!!
Giel heeft zn mengtafel zojuist cola gevoerd. daarom kon waarschijnlijk niet direct afgeschakeld worden zoals normaal. Maar ik vind het inderdaad niet normaal...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:07 schreef -Hans- het volgende:
Dit kan toch niet ?! 09:00 gewoon journaal zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Of maakt Giel tegenwoordig zo'n hoogstaand programma dat het journaal maar geskipped wordt?
Ik mag hopen dat een zender niet van een mengtafeltje afhangt? Ze kunnen toch gewoon overschakelen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Giel heeft zn mengtafel zojuist cola gevoerd. daarom kon waarschijnlijk niet direct afgeschakeld worden zoals normaal. Maar ik vind het inderdaad niet normaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |