Ik heb de neiging om de radio vandaag maar eens uit te laten :/.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor dat ik weer te vroeg 3FM heb ingeschakeld![]()
![]()
. Ha Ha. Wat grappig
.
Ze hebben toch een regiekamer daar die het kan overnemen? naja, het is nu schijnbaar opgelost want ik hoor Antiroosquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Giel heeft zn mengtafel zojuist cola gevoerd. daarom kon waarschijnlijk niet direct afgeschakeld worden zoals normaal. Maar ik vind het inderdaad niet normaal...
*eens isquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:20 schreef -Hans- het volgende:
Antiroos ziet er weer zomers uit vandaag
Eens, eens en eensquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:45 schreef -Hans- het volgende:
Cos, idd.
RdW weer lekker bezig. Noemt Q-music een truttenzender, de makers van Big Brother zijn net zo debiel als de mensen in het huis en Micky Hoogendijk noemt hij een doorgesnoven cokehoer
Hahaha, okee danquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:45 schreef -Hans- het volgende:
RdW weer lekker bezig. Noemt Q-music een truttenzender, de makers van Big Brother zijn net zo debiel als de mensen in het huis en Micky Hoogendijk noemt hij een doorgesnoven cokehoer
jaren geleden gooide Gerard eens koffie over de tafel. Zender gelijk op zwartquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze hebben toch een regiekamer daar die het kan overnemen? naja, het is nu schijnbaar opgelost want ik hoor Antiroos
"Keep the sooooooooooooooooooooul alive"quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:56 schreef -Hans- het volgende:
RDW blijft wat dat betreft gewoon een erg lachen gast. Denk wat dat betreft nog vaak terug aan de periode met Jeroen kijk in de Vegte en Sander de Heer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |