SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MeesterlijKquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaren geleden gooide Gerard eens koffie over de tafel. Zender gelijk op zwart
Gelukkig draaide de webcam door, en zag je Gerard + producer wegrennen naar neem ik aan de regiekamer, en na een half minuutje was er weer muziek in de ether.
Hahaha, leuk was dat inderdaad. Gewoon ouwehoeren maar dan wel op een leuke manier.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Keep the sooooooooooooooooooooul alive"![]()
.
En dan de plaat terugdraaien met "ik kom je halen!".
Hilarisch!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:16 schreef gerbenp het volgende:Ik gebruik daar een handig tooltje voor waarvan ik op het moment even niet meer weet hoe het heet. Sirolf e.a. misschien wel. Super handig tooltje is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oe, tof!quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel met een half oog naar een vioor de OS-streams gereserveerde monitor kijkt
quote:
inderdaad, moest ook gelijk aan Let the sun shine denken. Niet aan die reclame trouwens, dat zal jouw zieke geest wel zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit doet met aan de Let The Sun Shine boter-reclame denken... Of dat nou zo positief is...
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:16 schreef gerbenp het volgende:Gadwin PrintscreenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus...quote:Dans de week uit met een uit je dip tip! Welke wordt het voor jou?
Meatloaf - Paradise by the dashboard light
Grease - Grease megamedley
Ike & Tina Turner - River deep, mountain high
... en het is nog steeds niet bekend wat de opvolger gaat worden. Toch vreemd...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:44 schreef -Hans- het volgende:
Infadels![]()
Volgende week de laatste Leuk is Anders !
Ik vreesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en het is nog steeds niet bekend wat de opvolger gaat worden. Toch vreemd...
Duurt wel lang inderdaad.. Had toch eigenlijk ook wel een naam verwacht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en het is nog steeds niet bekend wat de opvolger gaat worden. Toch vreemd...
ja, vage gastquote:
Da's over 3 wekenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Is het niet zuipfest2008 akak kermis? Moet je daar niet zijn?
Hoewel we dit leuker vinden.
is dat raar danquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:18 schreef Sirolf het volgende:
En zoals gewoonlijk is er weer een volslagen idiote bitrate-combinatie gekozen op het Lowlands-webcambeeld... 1,11Mbps video en 32kbps audio...![]()
En het geluid klinkt daarnaast ook nog eens erg overstuurd en teveel op linksachter...
http://www.omroep.nl/live/3fm_lowlands08.asx
Beetje laatquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:36 schreef -Hans- het volgende:
Eric Prydz - Pjanoo Meeeeeeeeeeeeeegahit!
De normale webcam heeft een geluidskwaliteit van 64kbps (wat al erg weinig is, de audio-only stream is 128kbps) en een videokwaliteit van rond de 300kbps.quote:
ah, dus men gaat voor beeld met brak geluid?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De normale webcam heeft een geluidskwaliteit van 64kbps (wat al erg weinig is, de audio-only stream is 128kbps) en een videokwaliteit van rond de 300kbps.
ja en neequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:37 schreef Againzender het volgende:
Is er eigenlijk Ekstra weekend vanavond, en zo ja, met wie?
Nee, wel Michiel vanaf Lowlands.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:37 schreef Againzender het volgende:
Nope, maar wel Veenstra Veenstra en daarna MYA ook vanaf Lowlands..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:37 schreef Againzender het volgende:
toen ik Ibiza hoorde wist ik wel genoegquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:39 schreef -Hans- het volgende:
Toen ze het hadden over een danceplaat hoopte ik toch even op de nieuwe van Chemical Brothers, maar dit is ook wel OK.
je moet ook geen regulier programma doen tijdens Lowlands natuurlijk, dat wordt toch nietsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, maar wel Veenstra Veenstra en daarna MYA ook vanaf Lowlands..
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7584
Het schoot ook bij mij wel even door mijn hoofd, maar ik wist het eigenlijk pas zeker toen ik de eerste klank van de plaat hoorde.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
toen ik Ibiza hoorde wist ik wel genoeg
dat hoorde ik even niet, mijn radio staat zo hardquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Fucking Hell... Am i wasted or what?
Dan komen de headlines dus nog gewoon uit Hilversum.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:34 schreef Feivel1 het volgende:
We gaan naar de headlines, maar ik hoor niks op de webcam stream..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |