SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MeesterlijKquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaren geleden gooide Gerard eens koffie over de tafel. Zender gelijk op zwart
Gelukkig draaide de webcam door, en zag je Gerard + producer wegrennen naar neem ik aan de regiekamer, en na een half minuutje was er weer muziek in de ether.
Hahaha, leuk was dat inderdaad. Gewoon ouwehoeren maar dan wel op een leuke manier.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Keep the sooooooooooooooooooooul alive"![]()
.
En dan de plaat terugdraaien met "ik kom je halen!".
Hilarisch!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:16 schreef gerbenp het volgende:Ik gebruik daar een handig tooltje voor waarvan ik op het moment even niet meer weet hoe het heet. Sirolf e.a. misschien wel. Super handig tooltje is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oe, tof!quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel met een half oog naar een vioor de OS-streams gereserveerde monitor kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |