Zie het van de positieve kant: geen Andrew!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:48 schreef -Hans- het volgende:
wtf zometeen Miranda? Nou, dan gaat de radio dus echt uit..
Dat is absoluut waar maar ook geen toffe muziek dus al met al voor mij geen reden omquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zie het van de positieve kant: geen Andrew!
* Timo20 meldt!quote:
* WebHawkjuh meld zich.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:49 schreef -Hans- het volgende:
The Elms.. wie kent ze niet.
Dankjewel!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:
Feivel gefeliciteerd met je verjaardag !
Timo
Tot volgende week, M&M&R!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Maricha en Rick een goed weekend !
Michiel tot morgen ? of vervalt het EkStra weekend ??
Mjummm!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ohja, helemaal vergeten:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik trakteer ook ivm mn baantje
Geen officiele EW, maar ik ben wel van 19 tot 22 uw dj vanaf LL. Met Wombats en Infadels op bezoek!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Ook nog lijm en glittertjes?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mjummm!
Watvoor baantje heb je?
Ik trakteer morgen luxe koeken op mn vakantiewerk omdat t de laatste dag is. En kheb lekker oldschool met stiften en kleurpotloden een kaartje gemaakt, hihi!
Morgen om 19.00 uur Michiel vanaf Lowlands!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Veel plezier op Lowlands! En feliciteer Matt ffquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:58 schreef MichielV het volgende:
[..]
Geen officiele EW, maar ik ben wel van 19 tot 22 uw dj vanaf LL. Met Wombats en Infadels op bezoek!
Tot morgenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
Morgen om 19.00 uur Michiel vanaf Lowlands!
Dat is ook niet slecht zeg ! nou tot morgenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:58 schreef MichielV het volgende:
[..]
Geen officiele EW, maar ik ben wel van 19 tot 22 uw dj vanaf LL. Met Wombats en Infadels op bezoek!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Gaat vast wel leuk worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
Morgen om 19.00 uur Michiel vanaf Lowlands!
Nee, dat niet, hihi!quote:
Dat worden een paar rustige dagenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee, dat niet, hihi!
Fijn weekend allemaal! Ik ga nu lekker slapen, morgen ben ik in t theater in Rotterdam (Les Mis!!) en za/zo/ma ben in ik valkenburg limburg en dinsdag in antwerpen en woensdag in walibi flevo.
Met andere woorden: TOT VOLGENDE WEEK!
Hou ook van jou schatquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat worden een paar rustige dagen
Infadelsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:58 schreef MichielV het volgende:
[..]
Serieus? Komt WebHawkjuh echt langs bij 3?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:03 schreef Sirolf het volgende:
Na de EO komt Guis, met Webhawkjuh in de studio!
Veel plezier op Lowlands, moet je morgen om 19.00 dan maar voor de 3FM Stustu op Lowlands staan, want dan krijg je badeenden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:17 schreef Glacier het volgende:
Ik ga slapen
Morgen om 4.00 op om zo vroeg mogelijk op Lowlands te kunnen zijn
* Glacier is benieuwd hoeveel hij vannacht kan slapen
Slaap lekker allemaal voor straks
Jepquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Serieus? Komt WebHawkjuh echt langs bij 3?
Leuk man! Je eerste keer naar 3, of ben je al eerder in de studio geweest?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
JepBij Guis. Laatste trein vanavond heen en 1e morgen terug. Ben om 00.57 op hilversum noord station, en dus een minuut o 5 a 10 later bij de 3fm studio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |