Jep. en irc en msn :pquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:49 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Aha, je FOK!t via je je mobiel ofzo?
Kan dat dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je zou bijna vergeten dat je met 't ding ook nog kan bellen.
Als je om 0:45 uur Hilversum CS binnen komt rijden (volgens mij moet je daar nog tien minuten wachten op overstap), kijk dan even naar rechts. In één van de huizen die je dan ziet lig ik op bed naar Frasier te kijkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
nog 9 minuten dan gaat mijn trein naar hilversum centraal.
FRASIER? Screw Guis, ik kom naar jou toe.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:23 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Als je om 0:45 uur Hilversum CS binnen komt rijden (volgens mij moet je daar nog tien minuten wachten op overstap), kijk dan even naar rechts. In één van de huizen die je dan ziet lig ik op bed naar Frasier te kijken.
Have fun @ Guis!
Nou oke, misschien nog net niet, maar het wordt een close call. Frasier Heerst.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
FRASIER? Screw Guis, ik kom naar jou toe.
Dank.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fijne uitzending, WH.
En de rest: welterusten.
Ik heb (godzijdank) geen raam aan de stationskant... Maargoed, Frasier is afgelopen, dus ik ga slapen. Weltrusten iedereen die hier nog rondhangt!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
zo. hilversum centraal. zie maar 2 huizen aar boven licht brand. dus of je zit in een daarvan of je zit aan de achterkant
... en Webhawk (als gast).quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:01 schreef Sersjee het volgende:
Goedenacht![]()
Even kijken hoe Guis het doet...
Moeten ze wel de webcam even bijzettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |