Ik ben al een keer bij MetMichiel geweest. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik niet meer bij minigigs etc. uitgenodigd wordtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:27 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Leuk man! Je eerste keer naar 3, of ben je al eerder in de studio geweest?
Kom je om 1 uur nog even langs op het forum / de chat?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:32 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
hoi en doei iedereen...ben net thuis van men werk en ik ga ff lekker chillen op de bank![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Kom je om 1 uur nog even langs op het forum / de chat?
* WebHawkjuh knippert met puppyoogjes
Gaat ie een soort van sidekicken ofzo?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
om 1 uur? als ik niet al in mn REM-slaap ben kom ik zeker langs, maar ondanks je mooie puppie-ogen kan ik geen beloftes maken en ik zou er maar niet op gaan zitten hopen als ik jou was
![]()
toedels allemaal![]()
en WH kommop heh je kennet...ik zal over je dromen![]()
Kan je om 4.50 de zwemfinale van Veldhuis zienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:17 schreef Glacier het volgende:
Ik ga slapen
Morgen om 4.00 op om zo vroeg mogelijk op Lowlands te kunnen zijn
* Glacier is benieuwd hoeveel hij vannacht kan slapen
Slaap lekker allemaal voor straks
De omroepklok heerst!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:39 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 vindt die klok in de Peperbus nog leuk..
Het testbeeld.
Als ik ooit nog eens weer naar 3FM mag, zou ik het direct doenVeel plezier WebHawkjuh!
In principe kom ik gewoon langs. Maar ik ben als internetradio DJ overal voor in, het blijft wel guis' programma, dus hij zal daar over gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:55 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Echt wel! Ga je sidekicken bij Guis ofzo?
Indatgeval noem ik je gewoon GuiSidekick ;-)
Misschien ontdekt hij dé WebHawkjuh (geëdit door Feivel himself persoonlijk) welquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
In principe kom ik gewoon langs. Maar ik ben als internetradio DJ overal voor in, het blijft wel guis' programma, dus hij zal daar over gaan
zou je heel misschien mijn naam weg willen editen?quote:
Ik heb het er voor je uitgehaald, ik zal er in het vervolg rekening mee houdenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
zou je heel misschien mijn naam weg willen editen?
ik stal het niet zo op prijs dat bepaalde lieden uit bijv /49 mijn naam weten.
maar inderdaad, misschien vind die gek me nog goed ook... (dat isie althan.s pas als ie dat vind :p )
Danku. dat is het nadeel van zo'n unieke naam. als je hem weet kost het je vrij weinig moeite om een pallet pizza's of fok/knokploegen langs te sturen :pquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:27 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik heb het er voor je uitgehaald, ik zal er in het vervolg rekening mee houden
Chillse , jij harde werksterquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:32 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
hoi en doei iedereen...ben net thuis van men werk en ik ga ff lekker chillen op de bank![]()
Als ik het forum niet meer red, dan luister ik op bed naar guisjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ga afsluiten. wellicht straks nog even mobiel online via den pda in de trein.en tot vannacht
Op GS zouden ze zeggen: "Sterf."quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:36 schreef Sirolf het volgende:
Webhawk, heb je trouwens gaas meegenomen om ervoor te zorgen dat je niet van alles uit het raam gooit?
Aha, je FOK!t via je je mobiel ofzo?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
Inmiddels op venendaal de klomp. en verder naar u-tee-reech
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |