quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:31 schreef MaxPower het volgende:
Wel een mooie "hier stopte ik met lezen"-fok!reactie van Johan.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:40 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
mail van Andy Larkin op 4:24
quote:
Ik denk dat ze 'Waarde Hoofdredacteur,...' gewoon iets langer maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:45 schreef Joesse het volgende:
nu Genee weer ff weg is, komen er geen filmpjes van Voetbal Insite? of heeft Johan tijdelijk 2 filmpjes voor zichzelf?
Wilfred is een week naar Braziliëquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:00 schreef Stevie_G het volgende:
zal de nieuwe voetbal insite vandaag nog komen
Wtf, ik merkte het ook al. Woont blijkbaar niet meer in Oost-Kukel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:40 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
mail van Andy Larkin op 4:24
Staat dat er serieusquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat stukje over Gullit en Estelle in de Telegraaf
Onze nationale trots die de Amerikaanse club in een paar maanden naar de top hielp.............
![]()
Bekijk de video danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Staat dat er serieusOMG dan is de telegraaf nog slechter dan ik dacht
Sipke wordt wat sip van de elftalposterquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:59 schreef venomsnake het volgende:
'NEC gaat opnieuw een heel moeilijk seizoen tegemoet'
Volgende week.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:04 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Wanneer komt de seizoensgids eredivisie uit eigenlijk?
Wally.quote:
quote:
Beiden een vergelijkbare potentie, ware het niet dat De Guzman zich al jaren niet meer goed ontwikkeld. Dus op het moment is Wijnaldum een groter talent ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:38 schreef koningdavid het volgende:
De Guzman het grootste talent van Feyenoord?
Dat is Wijnaldum volgens mij.
Vandaag Berry Powel.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:13 schreef TC03 het volgende:
"Ik vind het een begenadigd talent/voetballer..." had er ook wel op gekund.Goede uitspraak van Real Valladolid weer.
En ik vind dat "...is een leuke voetballer, maar niet goed genoeg voor..." wel aangekruist mag worden toen hij over Loovens begon.
Volgens mij denkt iedereen dat Almelo in Salland ligt of zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:56 schreef Blawh het volgende:
''...nu is heel Twente nu voor FC Twente...''
Klinkt nou niet echt enthousiast. En ik denk niet dat ze alleen bij PSV er zo over denken...quote:PSV-coach Huub Stevens gaf eerder te kennen de Johan Cruijff-schaal niet zo een bijzondere prijs te vinden. De oefenmeester vindt wel dat de Eindhovenaren moeten strijden voor elke bokaal.
Die lach van Genee.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:56 schreef Blawh het volgende:
''...nu is heel Twente nu voor FC Twente...''
Thnx, vol aandacht gelezen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:04 schreef -J-D- het volgende:
Johan in Volkskrant Magazine
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Johan Derksen naar FC Rijnmond
22 augustus 2008
Johan Derksen zal elke eerste vrijdag van de maand aan tafel schuiven bij dé regionale voetbaltalkshow van Nederland, FC Rijnmond. De hoofdredacteur van Voetbal International zal een van de drie vaste voetbalanalisten in het programma worden.
Gert van ’t Hof evalueert, discussieert en becommentarieert samen met Jan-Dirk Stouten het laatste regionale voetbalnieuws. Eens in de maand schuiven naast Johan Derksen ook sportjournalist Emile Schelvis en Rob Jacobs (oud-trainer van ondermeer Feyenoord, Sparta en Excelsior) aan om hun ongezouten mening te geven.
FC Rijnmond zal vanaf 5 september, elke vrijdag om 17.25 uur te zien zijn op TV Rijnmond
Die man wíl gewoon niet thuis zijn, geloof ik.quote:
"Morgen zijn we er weer, kijken of het dan wel lukt."quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:05 schreef Rikketik het volgende:
'Je begint rustig, hè, deze week?'
'Ik heb besloten me niet meer op te laten naaien door jouw cynische opmerkingen'
Filmpje doet het hier nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:45 schreef venomsnake het volgende:
'De fans van Feyenoord liggen nu wakker van Heracles'
Geen last van hier.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:10 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Filmpje doet het hier niet![]()
Stopt meteen als je op play drukt. Heb jij dat ook?
Zo, dus van Johan had het stelen niet in de pers moeten komenquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:45 schreef venomsnake het volgende:
Hmm alle filmpjes doen het behalve die... stopt na 1 seconde met spelen.. raar.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Geen last van hier.
Doet het prima.
Is dat zo opmerkelijk? Als je de achtergrond kent van het verhaal (niet terugbetaalde schuld) is het volstrekt onnodig om dit naar buiten te brengen. Hij is toch al gestraft met zijn ontslag.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:19 schreef kleinzusje het volgende:
Zo, dus van Johan had het stelen niet in de pers moeten komen
Dat kan betekenen dat je je browser zo hebt ingesteld dat deze geen streams afspeelt maar het .asf bestand direct opslaat naar je harde schijf. Even met je settings knutselen, of een andere browser gebruikern.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:10 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Filmpje doet het hier niet![]()
Stopt meteen als je op play drukt. Heb jij dat ook?
Ik ken de achtergrond, ben het met hem eens. Maar het lijkt me lastig om het stil te houden. Helaas !quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:49 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Is dat zo opmerkelijk? Als je de achtergrond kent van het verhaal (niet terugbetaalde schuld) is het volstrekt onnodig om dit naar buiten te brengen. Hij is toch al gestraft met zijn ontslag.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:45 schreef venomsnake het volgende:
Met een persbericht wordt dat lastig ja. Als het binnen de club blijft en iemand praat toevallig z'n mond voorbij komt zoiets echt niet in de kranten hoor, totaal geen nieuwswaardequote:Op maandag 25 augustus 2008 17:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ken de achtergrond, ben het met hem eens. Maar het lijkt me lastig om het stil te houden. Helaas !
Inderdaad. Behalve zijn Amsterdamse accent, zijn blufferige gedrag, heeft hij helemaal niets tegen Jonker!quote:
Als mens, hè, niet als trainer.quote:
En dan klagen over zijn accent en vervolgens zeggen dat hij daar ook niks aan kan doen.quote:
Geen wapens, geen spray..quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:51 schreef KingOfPop het volgende:
Johan over Wilkshire
"Als Wilkshire aan de bal is, moet je nog steeds bukken op de tribune"![]()
![]()
![]()
Wilkshire is de beste rechtsback van Nederland, verdedigend uitstekend, aanvallend zo mogelijk nog beter.
http://www.vi.nl/VoetbalI(...)BackDanWilkshire.htm
Inderdaad, hij verkoopt steeds meer onzin in die filmpjes.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:59 schreef TC03 het volgende:
Derksen die wéér denkt dat de investeringsfondsen van Feyenoord schulden zijn. Hij snapt het echt niet.
Hij heeft lucht gekregen van de bingokaart en gunt ons ook een pleziertje.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:43 schreef Rucebo het volgende:
Johan behandeld de laatste tijd veel dingen die hij al drie keer besproken heeft. Over de seizoensgids toplanden, dat hij van Loo niks vindt, Jonker etc. Hij krijgt zijn filmpjes zeker niet vol anders...
Filmpje stopt bij mij na een paar seconden edit- niet meer-quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:56 schreef Trystar het volgende:
'Gomes heeft een uitstekende keuze gemaakt'
Had ik ook een paar keer, na schoonmaken PC en opnieuw opstarten deed hij het later wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:57 schreef HPayne het volgende:
[..]
Filmpje stopt bij mij na een paar seconden
Dan ga ik toch maar even kijkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:34 schreef Rikketik het volgende:
Genee lacht weer om zijn eigen grap.
Je moet gewoon even wachtenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:59 schreef kleinzusje het volgende:
Dank voor de filmpjes btw ! Erg leuk !
[..]
Had ik ook een paar keer, na schoonmaken PC en opnieuw opstarten deed hij het later wel.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:41 schreef TC03 het volgende:
"Heerenveen is de enige provincieclub met een landelijke uitstraling.'
Nou PSV, weten jullie dat ook weer.
WTF, geniaal.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:08 schreef HPayne het volgende:
" je denkt dat je scoort, maar je loopt alleen met je eigen domheid te koop" "gewoon pure lulkoek"
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:41 schreef TC03 het volgende:
"Heerenveen is de enige provincieclub met een landelijke uitstraling.'
Nou PSV, weten jullie dat ook weer.
Nou, ik las anders een interview met hem waarin ie zei dat ie Genee een gladjakker vond waar ie puur professioneel mee samenwerkte omdat ie het een goede presentator vond, en omdat ie zelf geen invloed had wie RTL naast hem neerzette. Daarna zei ie nog iets als dat ie buiten het werk om Genee niet zag en ook niet hoefde te zien, het zou nooit een vriend worden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:33 schreef koningdavid het volgende:
Valt wel mee hoor. Ze plagen elkaar gewoon wat, maar ondertussen hebben ze stiekem wel veel respect en waardering voor elkaar. Anders kiezen ze er ook niet voor telkens samen te werken lijkt mij.
Derksen spreekt ook altijd lovend over Genee in andere media.
geniaalquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:08 schreef HPayne het volgende:
" je denkt dat je scoort, maar je loopt alleen met je eigen domheid te koop" "gewoon pure lulkoek"
Dat laatste hoeft ook niet natuurlijk. Maar het is duidelijk dat hij Genee een goede presentator en journalist vindt. Vergeet ook niet dat hij hem telkens inhuurt voor die filmpjes en artikelen bij Voetbal International.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:36 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nou, ik las anders een interview met hem waarin ie zei dat ie Genee een gladjakker vond waar ie puur professioneel mee samenwerkte omdat ie het een goede presentator vond, en omdat ie zelf geen invloed had wie RTL naast hem neerzette. Daarna zei ie nog iets als dat ie buiten het werk om Genee niet zag en ook niet hoefde te zien, het zou nooit een vriend worden.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:42 schreef Strani het volgende:
Ik zou toch liever vrienden met Genee zijn dan met die pedante arrogante sigarenroker.
Het zullen vast geen vrienden zijn, maar je gaat niet elke dag tegenover iemand zitten die je haat. Daarbij is niets mis met een puur professionele relatie, als het maar werkt. En zo'n uitbarsting van Derksen levert alleen maar meer views op, dat heeft hij zelf ook wel door.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:36 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nou, ik las anders een interview met hem waarin ie zei dat ie Genee een gladjakker vond waar ie puur professioneel mee samenwerkte omdat ie het een goede presentator vond, en omdat ie zelf geen invloed had wie RTL naast hem neerzette. Daarna zei ie nog iets als dat ie buiten het werk om Genee niet zag en ook niet hoefde te zien, het zou nooit een vriend worden.
Dan heb je niet goed gelezen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:36 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Hij heeft hem zelf teruggelobby'd naar RTLquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het zullen vast geen vrienden zijn, maar je gaat niet elke dag tegenover iemand zitten die je haat. Daarbij is niets mis met een puur professionele relatie, als het maar werkt. En zo'n uitbarsting van Derksen levert alleen maar meer views op, dat heeft hij zelf ook wel door.
Wordt toch op donderdag opgenomen, dus hij moet nog een dagje eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:22 schreef Rikketik het volgende:
Valt me op dat Derksen elke vrijdag toch 'tot morgen' zegt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Genee: ''We gaan mekaar heel veel zien dit seizoen. Of we daar allebei vrolijk van worden is een tweede.''
Johan: ''Nee nee...dat hoeft van mij nou ook niet weer hoor. Dan moet ik weer een pilletje hebben''
Och, naast dit VI programma laat hij zich op eigen initiatief ook boeken voor een avondvullend programma met Genee, dus dat ie maar toevallig door RTL naast Genee zit is een beetje overdreven.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:36 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
quote:...want op het KNVB Sportcentrum begonnen steeds meer medewerkers zich te storen aan het Mister Big Star-gedrag van Foppe de Haan.
quote:Marco van Basten die als trainer van Ajax tot dusver louter verstandige technische beslissingen nam
(Hij leest ze echt *allemaal*!)quote:Uit de onophoudelijke stroom e-mails die ik dagelijks ontvang,
Sowieso, heel die column is een aaneenschakeling van reeds gedane uitspraken in de filmpjes.quote:Desondanks durf ik in de binnenkort bij u in de bus ploffende Seizoengids 2008/2009 te voorspellen dat Ajax dit seizoen kampioen wordt.
quote:Brett Holman, Jeremain Lens, Gill Swerts en Kees Luijckx zijn aardige voetballers, maar moeten eerst nog maar bewijzen dat ze de top aankunnen.
Thanksquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:03 schreef koningdavid het volgende:
Johan Derksen is na de reclame bij Knevel & Van den Brink!
Een beetje een blaag, een Amsterdams bluffertje. Maar hij heeft niks tegen hem als persoon.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
Johan noemt Barack Obama een demagoog en een populist.
Die kan ook weer doorgekrast worden bij de bingo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
Johan noemt Barack Obama een demagoog en een populist.
Kijk, die Obama is natuurlijk een leuke senator voor een middelgrote staat als Illinois, maar het presidentschap van de VS lijkt me te hoog gegrepen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:21 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Een beetje een blaag, een Amsterdams bluffertje. Maar hij heeft niks tegen hem als persoon.
Daar gaan ze nog tien jaar lol aan beleven in de subtop van de Amerikaanse politiek.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kijk, die Obama is natuurlijk een leuke senator voor een middelgrote staat als Illinois, maar het presidentschap van de VS lijkt me te hoog gegrepen.
Barack Obama neemt louter goede beslissingen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Daar gaan ze nog tien jaar lol aan beleven in de subtop van de Amerikaanse politiek.
Hij krijgt honderden mailtjes per dag, maar leest ze allemaal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Barack Obama neemt louter goede beslissingen.
Ik zit te wachten op het volgende doelwit van Ome Joop.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:32 schreef TC03 het volgende:
"Ik heb niks tegen Humberto persoonlijk, maar als presentator kan ik hem natuurlijk niet serieus nemen."
quote:Johan Derksen: ‘Million Dollar Wedding weerzinwekkend’
Geplaatst op zaterdag 30 augustus 2008 om 14:57
Voetbalanalist Johan Derksen snapt niet dat presentatrice Wendy van Dijk haar naam wil verbinden aan de nieuwe televisieshow ‘Million Dollar Wedding’. RTL 7-gezicht Johan Derksen noemt het nieuwe tv-programma ‘weerzinwekkend’. “Ik heb de leader gezien. Het is toch te genant voor woorden“, vertelde hij vrijdagavond in Knevel & Van den Brink. “Maar ik schrik nergens meer van, want in een land waarin Frans Bauer als een goede zanger gezien wordt, hebben dit soort shows ook succes.”
Johan Derksen heeft geen begrip voor de makers van het programma. “Ik vind het echt weerzinwekkend als je dit bedenkt en als je dit leuk vindt om te presenteren. En dat er nog gekken zijn die eraan meedoen. Die zich blootgeven voor een jury. Ik kijk er niet naar uit. Ik vind dit in een sleutelgat kijken. Ik vind het genant. Je moet het niet willen maken en je moet er niet aan mee willen doen.”
Wendy van Dijk, die ook te gast was bij Knevel & Van den Brink, vindt het onterecht dat Derksen de kandidaten bestempeld als ‘gekken’. “Het zijn mensen die elkaar lief hebben en het van de daken willen schreeuwen dat ze willen trouwen en het geld er niet voor hebben. Ik geniet er enorm van. En ik vind dat je dat oordeel pas kunt hebben, als je het programma gezien hebt. In de leader wordt amper gesproken. Het is een impressie. Je kan er geen oordeel over hebben.”
Daar wil Johan Derksen niets van weten: “Ik heb je verkooppraatje gehoord, maar het is niet aan mij besteed.” Wendy: “Dat zou kunnen. Voetbal is ook niet aan mij besteed.”
Waar Johan Derksen wel enthousiast over is, is het nieuwe voetbalkanaal Eredivisie Live. Hij gaat als freelancer werken voor het televisiestation. Dat Humberto Tan een belangrijk gezicht wordt van het kanaal, begrijpt hij niet. “Ik vind het een fantastische collega met een goede uitstraling. Maar hij heeft één nadeel voor een presentator: hij kan niet presenteren.”
quote:Jamber de zaak (Reageer)
zaterdag 30 augustus 2008 om 15:46
Wat een achterbakse klootzak is dit zeg. Laat hem fatsoenlijke regels spellen. hij denkt dat hij Johan Cruijf is. Wat een ranzige vent. Heeft hij ooit wel eens zo een grote show als wendy van dijk gehad? nee. En wat wilfred genee kan niet presenteren. op de manier hoe hij het voetbal bij elkaar moet praten is niks moeilijk aan en dus ziet het er niet. als wilfred een grote studio zo hebben wij hij mocht staan en echte stukken tekst had. zou hij echt wel tot zun recht komen hoor. Ranzige dwerg die Johan
Hij stopt bij mij na een paar seconden, raar. Dat heb ik normaal nooit.quote:Op maandag 1 september 2008 10:40 schreef venomsnake het volgende:
'Het is te hopen dat transfer De Guzman tot stand komt'
Thxquote:Op maandag 1 september 2008 10:40 schreef venomsnake het volgende:
'Het is te hopen dat transfer De Guzman tot stand komt'
Krijg nou wat, Johan Dersken heeft niks tegen Andries Jonker.quote:Op maandag 1 september 2008 14:49 schreef Adelante het volgende:
http://www.vi.nl/VoetbalI(...)NietsAanTeMerken.htm
Pfff weer hetzelfde verhaal over Jonker. Ik sla een keer overquote:Op maandag 1 september 2008 14:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Krijg nou wat, Johan Dersken heeft niks tegen Andries Jonker.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:01 schreef venomsnake het volgende:
'Cruijff op cover cuvver jubileumboek Feyenoord is terecht'
is idd om te lachen. zo'n boek moet clubhelden op de voorkant hebben staan.. niet de allergrootste van de aartsrivaal die toevallig 1 seizoen daar gespeeld heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:15 schreef GGMM het volgende:
Cruijff op de cover van een feyenoordboek
Die vraag wordt alleen beantwoord om terloops Eredivisie Live weer even te promotenquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:04 schreef TC03 het volgende:
Die vraag over de televisiegelden van de Premier League.Hoe dom zijn sommige mensen.
Echt ongelovelijk idd, snap ook niet dat supporters dit pikken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
is idd om te lachen. zo'n boek moet clubhelden op de voorkant hebben staan.. niet de allergrootste van de aartsrivaal die toevallig 1 seizoen daar gespeeld heeft.
vergeet "soms zijn het net mensen" nietquote:Op donderdag 4 september 2008 01:01 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Optimale randement mag onderhand wel op de bingokaart. Die staat niet in de OP?
Fucking vervelend, vooral omdat het rendement is. Dat spreek je dus uit als volgt: RÈN-DUH-MÈNTquote:
quote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 15:01 schreef w00h00 het volgende:
[..]
"bas van noordwijk met z'n dikke plof kop."
Deze video is alleen beschikbaar via www.eredivisielive.nlquote:Op donderdag 4 september 2008 16:03 schreef Veerboot het volgende:
Voor de liefhebbers de afleveringen van Doordekken die nu op de EL-site staan (openen in IE):
- vrijdag 29 augustus
- maandag 1 september
- dinsdag 2 september
Hmm, vreemd, doet het hier wel los. Nou ja, dan moet je er zelf even naartoe navigeren via http://end.sport2media.com/vod.phpquote:Op donderdag 4 september 2008 16:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Deze video is alleen beschikbaar via www.eredivisielive.nl
Eigenlijk hetzelfde als het VI item.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:55 schreef One_conundrum het volgende:
Doordekken, wat is dat nou weer? zal het zo even checken...
Ongetwijfeld om te voorkomen dat hij aangereden wordt, al rijden er volgens mij aardig wat Derksen-haters op de weg rond. Ik zou oppassen als ik hem was.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:44 schreef Pulu het volgende:
hij is voor de overigen lekker herkenbaar met gele jassie
Ach maduro is een Portugees woord, hij spreekt 't dus nog redelijk goed uitquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:24 schreef MaxC het volgende:
"Madoeroe"
Echt, hoe dom kan je soms zijn
hij zei het ook echt 10x ofzoquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:24 schreef MaxC het volgende:
"Madoeroe"
Echt, hoe dom kan je soms zijn
Dat radio tour de france liedje er ook bij ...quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:50 schreef Veerboot het volgende:
Doordekken van donderdag 4 september
(Weer Johan in z'n strakke legging en gele jassie.)
De prietpraat van Van Nijnatten haha. Gelijk heeft hij, wat een flapdrol is dat.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:50 schreef Veerboot het volgende:
Doordekken van donderdag 4 september
(Weer Johan in z'n strakke legging en gele jassie.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |