Inderdaad, hij verkoopt steeds meer onzin in die filmpjes.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:59 schreef TC03 het volgende:
Derksen die wéér denkt dat de investeringsfondsen van Feyenoord schulden zijn. Hij snapt het echt niet.
Hij heeft lucht gekregen van de bingokaart en gunt ons ook een pleziertje.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:43 schreef Rucebo het volgende:
Johan behandeld de laatste tijd veel dingen die hij al drie keer besproken heeft. Over de seizoensgids toplanden, dat hij van Loo niks vindt, Jonker etc. Hij krijgt zijn filmpjes zeker niet vol anders...
Filmpje stopt bij mij na een paar seconden edit- niet meer-quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:56 schreef Trystar het volgende:
'Gomes heeft een uitstekende keuze gemaakt'
Had ik ook een paar keer, na schoonmaken PC en opnieuw opstarten deed hij het later wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:57 schreef HPayne het volgende:
[..]
Filmpje stopt bij mij na een paar seconden
Dan ga ik toch maar even kijkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:34 schreef Rikketik het volgende:
Genee lacht weer om zijn eigen grap.
Je moet gewoon even wachtenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:59 schreef kleinzusje het volgende:
Dank voor de filmpjes btw ! Erg leuk !
[..]
Had ik ook een paar keer, na schoonmaken PC en opnieuw opstarten deed hij het later wel.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:41 schreef TC03 het volgende:
"Heerenveen is de enige provincieclub met een landelijke uitstraling.'
Nou PSV, weten jullie dat ook weer.
WTF, geniaal.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:08 schreef HPayne het volgende:
" je denkt dat je scoort, maar je loopt alleen met je eigen domheid te koop" "gewoon pure lulkoek"
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:41 schreef TC03 het volgende:
"Heerenveen is de enige provincieclub met een landelijke uitstraling.'
Nou PSV, weten jullie dat ook weer.
Nou, ik las anders een interview met hem waarin ie zei dat ie Genee een gladjakker vond waar ie puur professioneel mee samenwerkte omdat ie het een goede presentator vond, en omdat ie zelf geen invloed had wie RTL naast hem neerzette. Daarna zei ie nog iets als dat ie buiten het werk om Genee niet zag en ook niet hoefde te zien, het zou nooit een vriend worden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:33 schreef koningdavid het volgende:
Valt wel mee hoor. Ze plagen elkaar gewoon wat, maar ondertussen hebben ze stiekem wel veel respect en waardering voor elkaar. Anders kiezen ze er ook niet voor telkens samen te werken lijkt mij.
Derksen spreekt ook altijd lovend over Genee in andere media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |