vergeet "soms zijn het net mensen" nietquote:Op donderdag 4 september 2008 01:01 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Optimale randement mag onderhand wel op de bingokaart. Die staat niet in de OP?
Fucking vervelend, vooral omdat het rendement is. Dat spreek je dus uit als volgt: RÈN-DUH-MÈNTquote:
quote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 15:01 schreef w00h00 het volgende:
[..]
"bas van noordwijk met z'n dikke plof kop."
Deze video is alleen beschikbaar via www.eredivisielive.nlquote:Op donderdag 4 september 2008 16:03 schreef Veerboot het volgende:
Voor de liefhebbers de afleveringen van Doordekken die nu op de EL-site staan (openen in IE):
- vrijdag 29 augustus
- maandag 1 september
- dinsdag 2 september
Hmm, vreemd, doet het hier wel los. Nou ja, dan moet je er zelf even naartoe navigeren via http://end.sport2media.com/vod.phpquote:Op donderdag 4 september 2008 16:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Deze video is alleen beschikbaar via www.eredivisielive.nl
Eigenlijk hetzelfde als het VI item.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:55 schreef One_conundrum het volgende:
Doordekken, wat is dat nou weer? zal het zo even checken...
Ongetwijfeld om te voorkomen dat hij aangereden wordt, al rijden er volgens mij aardig wat Derksen-haters op de weg rond. Ik zou oppassen als ik hem was.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:44 schreef Pulu het volgende:
hij is voor de overigen lekker herkenbaar met gele jassie
Ach maduro is een Portugees woord, hij spreekt 't dus nog redelijk goed uitquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:24 schreef MaxC het volgende:
"Madoeroe"
Echt, hoe dom kan je soms zijn
hij zei het ook echt 10x ofzoquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:24 schreef MaxC het volgende:
"Madoeroe"
Echt, hoe dom kan je soms zijn
Dat radio tour de france liedje er ook bij ...quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:50 schreef Veerboot het volgende:
Doordekken van donderdag 4 september
(Weer Johan in z'n strakke legging en gele jassie.)
De prietpraat van Van Nijnatten haha. Gelijk heeft hij, wat een flapdrol is dat.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:50 schreef Veerboot het volgende:
Doordekken van donderdag 4 september
(Weer Johan in z'n strakke legging en gele jassie.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |