quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:56 schreef Blawh het volgende:
''...nu is heel Twente nu voor FC Twente...''
Thnx, vol aandacht gelezen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:04 schreef -J-D- het volgende:
Johan in Volkskrant Magazine
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Johan Derksen naar FC Rijnmond
22 augustus 2008
Johan Derksen zal elke eerste vrijdag van de maand aan tafel schuiven bij dé regionale voetbaltalkshow van Nederland, FC Rijnmond. De hoofdredacteur van Voetbal International zal een van de drie vaste voetbalanalisten in het programma worden.
Gert van ’t Hof evalueert, discussieert en becommentarieert samen met Jan-Dirk Stouten het laatste regionale voetbalnieuws. Eens in de maand schuiven naast Johan Derksen ook sportjournalist Emile Schelvis en Rob Jacobs (oud-trainer van ondermeer Feyenoord, Sparta en Excelsior) aan om hun ongezouten mening te geven.
FC Rijnmond zal vanaf 5 september, elke vrijdag om 17.25 uur te zien zijn op TV Rijnmond
Die man wíl gewoon niet thuis zijn, geloof ik.quote:
"Morgen zijn we er weer, kijken of het dan wel lukt."quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:05 schreef Rikketik het volgende:
'Je begint rustig, hè, deze week?'
'Ik heb besloten me niet meer op te laten naaien door jouw cynische opmerkingen'
Filmpje doet het hier nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:45 schreef venomsnake het volgende:
'De fans van Feyenoord liggen nu wakker van Heracles'
Geen last van hier.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:10 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Filmpje doet het hier niet![]()
Stopt meteen als je op play drukt. Heb jij dat ook?
Zo, dus van Johan had het stelen niet in de pers moeten komenquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:45 schreef venomsnake het volgende:
Hmm alle filmpjes doen het behalve die... stopt na 1 seconde met spelen.. raar.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Geen last van hier.
Doet het prima.
Is dat zo opmerkelijk? Als je de achtergrond kent van het verhaal (niet terugbetaalde schuld) is het volstrekt onnodig om dit naar buiten te brengen. Hij is toch al gestraft met zijn ontslag.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:19 schreef kleinzusje het volgende:
Zo, dus van Johan had het stelen niet in de pers moeten komen
Dat kan betekenen dat je je browser zo hebt ingesteld dat deze geen streams afspeelt maar het .asf bestand direct opslaat naar je harde schijf. Even met je settings knutselen, of een andere browser gebruikern.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:10 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Filmpje doet het hier niet![]()
Stopt meteen als je op play drukt. Heb jij dat ook?
Ik ken de achtergrond, ben het met hem eens. Maar het lijkt me lastig om het stil te houden. Helaas !quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:49 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Is dat zo opmerkelijk? Als je de achtergrond kent van het verhaal (niet terugbetaalde schuld) is het volstrekt onnodig om dit naar buiten te brengen. Hij is toch al gestraft met zijn ontslag.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:45 schreef venomsnake het volgende:
Met een persbericht wordt dat lastig ja. Als het binnen de club blijft en iemand praat toevallig z'n mond voorbij komt zoiets echt niet in de kranten hoor, totaal geen nieuwswaardequote:Op maandag 25 augustus 2008 17:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ken de achtergrond, ben het met hem eens. Maar het lijkt me lastig om het stil te houden. Helaas !
Inderdaad. Behalve zijn Amsterdamse accent, zijn blufferige gedrag, heeft hij helemaal niets tegen Jonker!quote:
Als mens, hè, niet als trainer.quote:
En dan klagen over zijn accent en vervolgens zeggen dat hij daar ook niks aan kan doen.quote:
Geen wapens, geen spray..quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:51 schreef KingOfPop het volgende:
Johan over Wilkshire
"Als Wilkshire aan de bal is, moet je nog steeds bukken op de tribune"![]()
![]()
![]()
Wilkshire is de beste rechtsback van Nederland, verdedigend uitstekend, aanvallend zo mogelijk nog beter.
http://www.vi.nl/VoetbalI(...)BackDanWilkshire.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |