quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:31 schreef MaxPower het volgende:
Wel een mooie "hier stopte ik met lezen"-fok!reactie van Johan.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:40 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
mail van Andy Larkin op 4:24
quote:
Ik denk dat ze 'Waarde Hoofdredacteur,...' gewoon iets langer maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:45 schreef Joesse het volgende:
nu Genee weer ff weg is, komen er geen filmpjes van Voetbal Insite? of heeft Johan tijdelijk 2 filmpjes voor zichzelf?
Wilfred is een week naar Braziliëquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:00 schreef Stevie_G het volgende:
zal de nieuwe voetbal insite vandaag nog komen
Wtf, ik merkte het ook al. Woont blijkbaar niet meer in Oost-Kukel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:40 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
mail van Andy Larkin op 4:24
Staat dat er serieusquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat stukje over Gullit en Estelle in de Telegraaf
Onze nationale trots die de Amerikaanse club in een paar maanden naar de top hielp.............
![]()
Bekijk de video danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Staat dat er serieusOMG dan is de telegraaf nog slechter dan ik dacht
Sipke wordt wat sip van de elftalposterquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:59 schreef venomsnake het volgende:
'NEC gaat opnieuw een heel moeilijk seizoen tegemoet'
Volgende week.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:04 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Wanneer komt de seizoensgids eredivisie uit eigenlijk?
Wally.quote:
quote:
Beiden een vergelijkbare potentie, ware het niet dat De Guzman zich al jaren niet meer goed ontwikkeld. Dus op het moment is Wijnaldum een groter talent ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:38 schreef koningdavid het volgende:
De Guzman het grootste talent van Feyenoord?
Dat is Wijnaldum volgens mij.
Vandaag Berry Powel.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:13 schreef TC03 het volgende:
"Ik vind het een begenadigd talent/voetballer..." had er ook wel op gekund.Goede uitspraak van Real Valladolid weer.
En ik vind dat "...is een leuke voetballer, maar niet goed genoeg voor..." wel aangekruist mag worden toen hij over Loovens begon.
Volgens mij denkt iedereen dat Almelo in Salland ligt of zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:56 schreef Blawh het volgende:
''...nu is heel Twente nu voor FC Twente...''
Klinkt nou niet echt enthousiast. En ik denk niet dat ze alleen bij PSV er zo over denken...quote:PSV-coach Huub Stevens gaf eerder te kennen de Johan Cruijff-schaal niet zo een bijzondere prijs te vinden. De oefenmeester vindt wel dat de Eindhovenaren moeten strijden voor elke bokaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |