Hij stopt bij mij na een paar seconden, raar. Dat heb ik normaal nooit.quote:Op maandag 1 september 2008 10:40 schreef venomsnake het volgende:
'Het is te hopen dat transfer De Guzman tot stand komt'
Thxquote:Op maandag 1 september 2008 10:40 schreef venomsnake het volgende:
'Het is te hopen dat transfer De Guzman tot stand komt'
Krijg nou wat, Johan Dersken heeft niks tegen Andries Jonker.quote:Op maandag 1 september 2008 14:49 schreef Adelante het volgende:
http://www.vi.nl/VoetbalI(...)NietsAanTeMerken.htm
Pfff weer hetzelfde verhaal over Jonker. Ik sla een keer overquote:Op maandag 1 september 2008 14:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Krijg nou wat, Johan Dersken heeft niks tegen Andries Jonker.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:01 schreef venomsnake het volgende:
'Cruijff op cover cuvver jubileumboek Feyenoord is terecht'
is idd om te lachen. zo'n boek moet clubhelden op de voorkant hebben staan.. niet de allergrootste van de aartsrivaal die toevallig 1 seizoen daar gespeeld heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:15 schreef GGMM het volgende:
Cruijff op de cover van een feyenoordboek
Die vraag wordt alleen beantwoord om terloops Eredivisie Live weer even te promotenquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:04 schreef TC03 het volgende:
Die vraag over de televisiegelden van de Premier League.Hoe dom zijn sommige mensen.
Echt ongelovelijk idd, snap ook niet dat supporters dit pikken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
is idd om te lachen. zo'n boek moet clubhelden op de voorkant hebben staan.. niet de allergrootste van de aartsrivaal die toevallig 1 seizoen daar gespeeld heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |