Je vergeet zijn eigen sport: basketbal.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Mart = VERVELEND. Hij laat altijd doorschemeren dat wielrennen en honkbal zijn echte passies zijn.
22:15quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe laat begint het vandaag?
Dan is het voetbal nog niet afgelopenquote:
Dat vind ik nou altijd afwachten kan tegenvallen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Kees Jansma de maat van Mart leuk
Ijshockey is zijn favoriete sport.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Je vergeet zijn eigen sport: basketbal.
Hij haat voetbalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef maril het volgende:
lk vraag mij ff af wat is er erg aan dat iemand van honkbal, wielrennen en basketbal als zijn favorieten sport heeft, er zijn ook journalisten die van voetbal of van turnen houden.
Trouwens Mart houd van de meeste sporten het enige waar hij niets mee heeft zijn gemotoriseerde sporten.
Nee, ik hou het op honkbal.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ijshockey is zijn favoriete sport.
Hij heeft ooit een keer gezegd dat basketbal(of was het nu honkbal?) en wielrennen ver boven andere sporten bij hem staan bij hem.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ijshockey is zijn favoriete sport.
Mart stelt zelden kritisch vragen aan wielrenners, althans hij vraagt nooit door.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:31 schreef Denewar het volgende:
en verder...
Woensdag 13 aug met Kees Jansma, Marianne Vos en Edith Bosch of komt Judith toch
en de sidekick FLoris Evers
Best apart dat daar VOS al gaat zitten. Ze moet nog even knallen hoor!
Ben bang dat mart haar door de mangel gaat halen, dat heb ik liever niet....
Ik denk dat je inderdaad moet denken in basketbal en honkbal, hij heeft ooit gezegd dat hij basketbal het leukste vind om te doen, maar de man houd van zoveel sporten, ook inderdaad ijshockey, kijkt hij via NSAN ook nachtenlang naar als je zijn columns of boeken moet geloven.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het houdt zich ergens in het midden tussen basketbal en honkbal idd.
Gwah, al zijn boeken, zoveel feitjes. En hoeveel sportboeken die man wel niet bezit?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:12 schreef maril het volgende:
[..]
Ik denk dat je inderdaad moet denken in basketbal en honkbal, hij heeft ooit gezegd dat hij basketbal het leukste vind om te doen, maar de man houd van zoveel sporten, ook inderdaad ijshockey, kijkt hij via NSAN ook nachtenlang naar als je zijn columns of boeken moet geloven.
i hope so, zij intro met de verlieze marianne vond ik weinig hoopgevendquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
Mart stelt zelden kritisch vragen aan wielrenners, althans hij vraagt nooit door.
Zal ie nu ook wel niet doen en terechtt
Ik las juist Ijshockeyquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hij heeft ooit een keer gezegd dat basketbal(of was het nu honkbal?) en wielrennen ver boven andere sporten bij hem staan bij hem.
Jij weet ook niet van opgeven hè?quote:
Niveau van de NOS daalt een beetje.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:31 schreef Bartoli het volgende:
dat onderschrift bij de coach van Vos "Thijs Bolhuis" , die man heet Thijs Rondhuis
Ook al tijdens het interview vlak na zijn uitschakelingquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:39 schreef marcodej het volgende:
Mark is top! Slimme, realistisch gast! maar dat wisten we al...
Ze is schuchter en introvert. Ik snap ook niet waarom ze haar daar neerzetten voordat ze volledig klaar is. Ze komt over alsof een beetje kritiek dr in huilen uit zou kunnen laten barsten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:45 schreef marcodej het volgende:
maar misschien is dat wel zoals ze is...
Idd, ze moet nog rijden. Erg vreemde actie dat ze daar sowieso zit...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ze is schuchter en introvert. Ik snap ook niet waarom ze haar daar neerzetten voordat ze volledig klaar is. Ze komt over alsof een beetje kritiek dr in huilen uit zou kunnen laten barsten.
wellicht is zo zo ..ze won zo veel afgelopen jaar, en nu loopt het niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:45 schreef marcodej het volgende:
maar misschien is dat wel zoals ze is...
Ach misschien, is het wel goed voor haar. Even van omgeving veranderen. Even het hotel uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Idd, ze moet nog rijden. Erg vreemde actie dat ze daar sowieso zit...
Eén van onze beste die er ooit geweest isquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:01 schreef Rumille het volgende:
Welk liedje is (was) dit?
Edit: Laat maar.
Mooi dat die schoten er zo perfect invielenquote:
Vond het een leuke antwoord van Markquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:09 schreef marcodej het volgende:
Wat wil je worden?
- GelukkigAbsolute held!
Ook omdat ze het van alle mogelijk hoeken nog gingen herhalen... Op YouTube dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:57 schreef tong80 het volgende:
Brak zijn arm idd zag het al eerder vandaag.
Nare beelden
Ach, Vos is heus niet slecht in vorm hoor.. Ze miste alleen de goede slag door onoplettendheid in de wegrace. Erg dom, maar kan gebeuren. In de pelotonsprint legde ze iedereen er keihard op. En tijdrijden is gewoon niet helemaal haar ding.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef marcodej het volgende:
Hoho, ik ben hartstikke fan van hem (ik zie namelijk dat jij dat ook bent), absolute held, maar ik ben bang dat zijn zo kenmerkende stijl van in de mens kruipenVos nog bestwel eens aan het wankelen krijgt nu het toch allemaal net niet loopt zoals het gaat. Sowieso is het raar dat ze daar nu al gaat zitten, mocht dat waar zijn.
Die gaat ippon doen indien die afgekeurde hockeyer verkeerde opmerking maakt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:45 schreef Denewar het volgende:
wordt wel een mooie uitzending met Grol!!!
Dat zouquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:48 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Die gaat ippon doen indien die afgekeurde hockeyer verkeerde opmerking maakt.
Waar ga je heen, Truus?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik hoop ook zo snel mogelijkJammer dat ik maandag, dinsdag en woensdag niet kan kijken omdat wij niet thuis zijn..
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:45 schreef sander89 het volgende:
Pieter zou toch ook komen vanavond, of ik heb het verkeerd gehoord?
Gaat niet doorquote:
Wordt een aparte uitzending dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:45 schreef sander89 het volgende:
Pieter zou toch ook komen vanavond, of ik heb het verkeerd gehoord?
Henk moet naar een minuut of 5 weer weg. HHHquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:09 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Wordt een aparte uitzending dan.
Binnen die 5 minuten kan hij makkelijk de Ippon maken tegen het hockeymannetjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:14 schreef maril het volgende:
[..]
Henk moet naar een minuut of 5 weer weg. HHH
Had ie tegen de Pool maar iets van 45seconde nodig... Bij Floris zeker 5 secondequote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Binnen die 5 minuten kan hij makkelijk de Ippon maken tegen het hockeymannetje
Ja, het is inderdaad een mooie jongenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Floris Evers wel een hele goeie tafelgast trouwens, komt makkelijk van zijn woorden af, oprecht geïnteresseerd
Henk
Het is meer de schuld van Mart Smeets dat hij er zo knap uit ziet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:36 schreef maril het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad een mooie jongen
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:36 schreef Zwansen het volgende:
Phelps kent VdH?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:36 schreef maril het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad een mooie jongen
Nee.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:38 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Vindt je dat zo vreemd dan?
Floris en ok maakte een grapjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Ik bedoelde het niet seksueel... maar bedoel jij nou Henk of Floris?
Die Phelps dan, holy shit die gast is leluuuk!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:38 schreef Falco het volgende:
Die Fransman heeft wel een rotkop, wat zonde voor hem
Balen als hij straks wordt gepakt op doping. die Fransoos dan h`equote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:38 schreef Falco het volgende:
Die Fransman heeft wel een rotkop, wat zonde voor hem
Dan zou VDH 4de worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:42 schreef maril het volgende:
[..]
Balen als hij straks wordt gepakt op doping.
Ik heb gewoon het idee dat er meer rondzwemmen, ik ben een wielrenfan vandaar mijn paranoia, hij verdiend gewoon een medaille.quote:
quote:
Hoken noemen ze datquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:56 schreef maril het volgende:
Die Grol hoort ook in de mooie jongens topic , mooi lijf. toch?
Dan noemen ze het de Vogelverschrikkerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:57 schreef Falco het volgende:
Wat gaat dat vogelnest er over 20-30 jaar er ontzettend vertieft uitzien. Ik kan het me nu al helemaal voorstellen
Die Antilliaan heeft geen stick nodig om toch te kunnen hockeyenquote:
Andersom juist.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Antilliaan heeft geen stick nodig om toch te kunnen hockeyen
Die snap ik effe nietquote:
Zeker een kans voor een finaleplaats.. maar 9.8 of 9.7 zou helemaal een verrassing kunnen zijnquote:
Ik hoop dat we hem terugzien in de sport.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dat was VDH...
Ik zie het nu al vol smog en zooi en roestig.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:57 schreef Falco het volgende:
Wat gaat dat vogelnest er over 20-30 jaar er ontzettend vertieft uitzien. Ik kan het me nu al helemaal voorstellen
ach so....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:02 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te hockeyen om een sticky te hebben.
Truste , ik ga ook, moet werken een paar uurtjes, dus sta niet vroeger op.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ach so....
Maar ik ga slapen, als ik dit soort grappen al niet meer snap![]()
Tot morgen een uurtje of 5.... Veldhuis
Er stond daarover een mooie 'Quote of the Day' van Phelps op de officiële site van de Olympische Spelen, na het winnen van zijn zoveelste medaille:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:41 schreef Bolter het volgende:
[..]
Die Phelps dan, holy shit die gast is leluuuk!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:34 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Er stond daarover een mooie 'Quote of the Day' van Phelps op de officiële site van de Olympische Spelen, na het winnen van zijn zoveelste medaille:
"I got 80 text messages today. One of my friends said to me, 'Dude, how many times a day do I have to see your ugly face?'"
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:34 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Er stond daarover een mooie 'Quote of the Day' van Phelps op de officiële site van de Olympische Spelen, na het winnen van zijn zoveelste medaille:
"I got 80 text messages today. One of my friends said to me, 'Dude, how many times a day do I have to see your ugly face?'"
1-2-2-3 ? Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:24 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Nee 3e want er is nu gedeeld brons.
Precies, ik heb er geen zak van verstaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er zijn mensen die duidelijker praten die wèl ondertiteld worden.....
Die zal zeker lekker slapen...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:02 schreef JanJanJan het volgende:
Hehehe die Evers: ik heb haar even aangeraakt
Pics, filmpjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:30 schreef NLweltmeister het volgende:
Gisteren bijna een vechtpartij bij de ZDF, Michael Jordan, de 400 meter loper was te gast, en die Kerner van de ZDF vroeg em of het niet gek was dat hij als enige niet gepakt is op doping van de estaffeteploeg, terwijl hij toch de snelste was. Die andere 3 zijn allemaal betrapt
Johnson bedoel je.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:30 schreef NLweltmeister het volgende:
Gisteren bijna een vechtpartij bij de ZDF, Michael Jordan, de 400 meter loper was te gast, en die Kerner van de ZDF vroeg em of het niet gek was dat hij als enige niet gepakt is op doping van de estaffeteploeg, terwijl hij toch de snelste was. Die andere 3 zijn allemaal betrapt
Er werd niet gematquote:
En dat is jouw zoon?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:02 schreef maril het volgende:
FF oftopic maar nog de zomertouravondetappe in ons geheugen
uitslag fietsbandje
FietsBandje: winnaar bekend
Deze Sanetti-fiets kunt u winnen (foto: NOS)
De zoon van Annelies van der Heijden wilde wel eens voelen hoe het is een echte Touretappe te rijden... Het grappige fimplje dat dit opleverde, is winnaar geworden van onze Tour-rubriek Fietsbandje!
De jury (bestaande uit Mart Smeets en Jan Stekelenburg) had het even druk met andere zaken maar was unaniem in zijn besluit: die Tour-kijkende-jongen-op-zijn-tacx verdient een nieuwe fiets!
De prijs wordt binnenkort overhandigd. Alle (overige) inzenders: enorm bedankt voor jullie enthousisame.
Neequote:
Oh ik dacht dat je daarom zo enthousiast was met het plaatsen, sorryquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:35 schreef maril het volgende:
[..]
Neekwam dat zo over dan, nee tis de zoon van Annelies, die ik ook niet ken.
Ik heet zoals mijn nick is Maril
google zegt: 22.15quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:52 schreef Malahide het volgende:
Hoe laat vanavond?
Zeg maar wanneer je tijd hebtquote:
Wel top van van der Geest dat hij er vanavond is.quote:
Dat dacht ik ook exact, Dennis heeft imo zich teveel met andere dingen bezig gehouden, met reclame (Conimex) en vandaag kwam z'n single uit.Eens kijken of Mart daar iets over gaat vragen...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:01 schreef komrad het volgende:
Ik vind het vooral zuur voor die Judoka die niet naar de OS mocht omdat Dennis beter was, maar ja daar zal vanavond wel niet over gesproken worden
quote:PEKING - Precies op de dag dat judoka Dennis van der Geest geblesseerd uit het olympisch toernooi verdween werd in Nederland zijn eerste single gelanceerd.
'Listen to the sunshine' is de titel, meldde Van der Geest vrijdag in Peking. "Het leek de maatschappij wel een leuke dag. Niet gedacht natuurlijk dat het zo zou aflopen."
Van der Geest, die vrijdag zwaar geblesseerd raakte in zijn partij tegen de Rus Tmenov, deed veel zelf op de plaat. Hij maakte, per computer, de muziek en schreef de teksten.
Van der Geest is van plan na zijn loopbaan als judoka verder te gaan in de muziek. Wanneer dat is weet hij nog niet precies.
tong tochquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:28 schreef Falco het volgende:
KNIJPEN!
Geweldig wat dat toenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:30 schreef Bruce117 het volgende:
Die beelden van Dennis en Pieter blijven mooi
quote:
quote:
Dat waren leuke beelden vond ik ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:30 schreef Bruce117 het volgende:
Die beelden van Dennis en Pieter blijven mooi
Ik denk dat de meesten hem wel snapten, aangezien die reclame al 847 keer is langsgekomen tijdens deze Olympische Spelen...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dennis maakt reclame voor conimex ,vandaar dat Mart zei , ook wezen wokken?
Volgens mij is ze gewoon nou zo eenmaal, zo uit ze haar emoties en dat komt natuurlijk een beetje raar over.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe vaker ik die reactie van Veldhuis, hoe meer jeuk ik krijg. Hoe ongeloofwaardig kan een reactie overkomen zeg.
Zojuist was ie ook met (conimex)reclame te zien..Ik heb heel weinig OS gezien ...Dus weet niet of hij dat vaak is geweestquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:06 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten hem wel snapten, aangezien die reclame al 847 keer is langsgekomen tijdens deze Olympische Spelen...
Onder de maat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 07:06 schreef Denewar het volgende:
Ik vond de opmerking van Dennis, over Marleen, dat het niet klopt dat ze er 4 jaar voor getraind heeft onder de maat. Ik had het geval dat die wel weer een bakkie op had.
Wat Jan Bos zei, z wil al die medailles inruilen voor die olympische, dus train je daar voor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Onder de maat?Dat was gewoon waar. Ze traint óók voor die medailles op het WK, óók voor die medailles op het EK, óók voor die wereldrecords... het is niet vier jaar trainen puur voor dat ene moment. Is niks onder de maat aan.
volgens mij is dat dodelijk in China om tafeltennis ping pong te noemen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Ping Pong tegen mekaar zei MartNa dat Floris Evers en Bettine gingen tafeltennisen..Knap en sportief dat Dennis er is
Wat zei ie dan over Veldhuis?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:53 schreef osfan het volgende:
Dennis van der Geest is nou eenmaal niet te pruimen. Veldhuis zal niet zitten met zijn opmerking, want ZIJ heeft tenminste goud, die Conimex-papzak-dj niet.
Veldhuis zei vlak na haar teleurstellende race, "daar heb ik nou 4 jaar voor gewerkt". Dennis zei toen dat hij dat overdreven vond, en toen zeiJan Bos dat je natuurlijk traint voor meerdere wedstrijden ,maar dat je al die WK,s en EK,s terug zou geven voor een gouden plak op de OS.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wat zei ie dan over Veldhuis?
Nou ja, niet echt beledigend ofzo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:07 schreef maril het volgende:
[..]
Veldhuis zei vlak na haar teleurstellende race, "daar heb ik nou 4 jaar voor gewerkt". Dennis zei toen dat hij dat overdreven vond, en toen zeiJan Bos dat je natuurlijk traint voor meerdere wedstrijden ,maar dat je al die WK,s en EK,s terug zou geven voor een gouden plak op de OS.
Nou, de domste opmerking van de avond. Nog dommer dan wat Van der Geest zei over Veldhuis. Van der Geest mag nog niet in de schaduw lopen van die twee. Kan die Floris Evers niet optiefen? Komt niet bijster slim over, voegt niks toe en dat interview met die Churandy Martina was tenenkrommend. Als we het toch hebben over mensen die in het rijtje Van den Hoogenband/Huizinga thuishoren... komt Bart Veldkampquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die hockeyer
Die beweerde gewoon dat Van der Geest 'zeker in het rijtje met Van den Hoogenband en Huizinga thuishoort.'
In China noemen ze het juist 乒乓(球), wat neer komt op onze "ping pong"quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij is dat dodelijk in China om tafeltennis ping pong te noemen.Ik wil Evert ten Napel trouwens wel is een keer bij Mart aan tafel zien
Eens, kansloos uitgeschakeld en dan nog een grote bek hebben over anderen..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:53 schreef osfan het volgende:
Dennis van der Geest is nou eenmaal niet te pruimen.
Ja, maar de enige die ik een beetje ken is die triner coach van de spaanse ploeg de rest is de holland vier die ook wel volgens Mart de holland wier wordt genoemd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:22 schreef Denewar het volgende:
Weet iemand al wie er bij SSZ langs komt?
Nou als Suzanne er isquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:01 schreef Denewar het volgende:
en suzanne harmes hoorde ik.
Mart wordt wat cynisch vanavond denk ik
Natuurlijk heeft niet iedereen er last van, niet de hele baan licht vol met wier.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:47 schreef vivelafete het volgende:
Als die hele gracht de avond van te voren nog wordt behandeld waardoor er allemaal los wier in het water ligt, dan heeft iedereen daar toch last van? Waarom mauwen alleen die Nederlanders daar zo over? Of mis ik iets?
Nederland ligt eruit en was topfavoriet. Dan moet je wel gaan zeuren natuurlijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:47 schreef vivelafete het volgende:
Als die hele gracht de avond van te voren nog wordt behandeld waardoor er allemaal los wier in het water ligt, dan heeft iedereen daar toch last van? Waarom mauwen alleen die Nederlanders daar zo over? Of mis ik iets?
Ik had het over Susanne Harms en de vraag van Mart aan haar(grapje)quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:07 schreef ollie994 het volgende:
[..]
Vreemde reactie als je Sportzomer niet volgt.
Ik vind het deen topsport.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:11 schreef Suko het volgende:
En dan val ik midden in de uitzending en zie Beach-ballen, sjucht...Nou ja, moet kunnen voor de zaterdag, vermaaksport.
Teveel wijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:07 schreef Evertjan het volgende:
wat een glijer die Floris met die arm. Lijkt wel een 12 jarige jongetje naast een meisje in de bios.
Ben zo blij voor jequote:
Dat scheelt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gaat niet doorHij geeft aankomend week slecht weer
Heb vanmiddag geannuleerd...Wij zouden naar Maastricht gaan
Dus heb je niet veel aan met zo''n slecht weer..Gelukkig hadden wij de hotel nog niet betaald alleen reserveringskosten !
Nog nooit zo mooi van het strand afgelopen, na een uurtje beachvolleyballen..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het deen topsport.
Vond het eerst ook niks. Maar het is zo zwaar
Wel een goede coach die Spanje heeft, waarom hebben NL team die niet?quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:29 schreef wimderon het volgende:
Je ziet meteen waarom Evers hier niet op z'n plaats is. Het gaat een keer over hockey en hij voegt een keer wél wat toe in de discussie.
Nee nu hebben wij niets gepland.Offtopic, overigens. Vond de uitzending niet veel aan.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat scheelt.
Al een nieuwe datum gepland? Wel gezellig zo, met z'n tweetjes naar het zuiden.
ik ben ook gevallen voor beachvolleybal....best wel leuk om te zien! Eerst vond ik het echt troepquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nog nooit zo mooi van het strand afgelopen, na een uurtje beachvolleyballen..
En omdat ze uitgezwommen zijn de ned dames 4 ook goud maar ja die blijven maar ff hè de HHH wacht.quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:27 schreef rja het volgende:
Wordt druk bij Maart vanavond.
Met de 4 x 100 vrije slag dames die gehuldigd worden.
Zilver bij het Zeilen.
En Goud bij het roeien.
Neem aan dat de zeilsters er gezien de afstand nog niet zitten, maar onmogelijk is het niet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:27 schreef rja het volgende:
Wordt druk bij Maart vanavond.
Met de 4 x 100 vrije slag dames die gehuldigd worden.
Zilver bij het Zeilen.
En Goud bij het roeien.
Eens. Aan het begin met die straatbeelden pakt het wel leuk uit, maar bij de wedstrijdbeelden werkt het niet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:38 schreef Cavalier1 het volgende:
Jammer van de eindtune. Normaal gesproken altijd een mooi ´´afscheid van de dag´´. Deze haalt het niet bij Dodgy - Good Enough van vier jaar geleden en al helemaal niet bij U2 - Beautiful Day van 2000.
Tafel erbij en zilver gaat eerst weg goud later voor de HHH, zit hij verder alleen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:46 schreef rja het volgende:
Volgens mij past het niet meer bij Maart.
1 x goud, 2 zilver en de zwemdames
Vorige Spelen was haar bezoek best geslaagd, althans voor de kijker.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit die Van Eupen vanavond ook bij ome Mart? Zal wel gezellig worden.
Ach zal wel meevallen, zolang er maar niemand achter haar staat te stressen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit die Van Eupen vanavond ook bij ome Mart? Zal wel gezellig worden.
Dat was nu toch ook niet 't gevalquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:58 schreef maril het volgende:
[..]
Ach zal wel meevallen, zolang er maar niemand achter haar staat te stressen.
Jawel op een gegeven moment staat er iemand en die zegt dat ze mee moeten voor de medaille en toen kwam dat rechtstreeks uit Marits mond wat hard en overquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat was nu toch ook niet 't geval
Die zitten nog op afstand, zullen later deze week wel komen.quote:
Wat is daar mis meequote:Op zondag 17 augustus 2008 21:23 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Jolanda Keizer en de Holland-8 komen ook nog eens langs
Een beetje hockeyer heeft zijn snikkel minimaal één keer in de gehele damesploeg gestopt dus daar zal best iemand van aan zijn stick zijn blijven plakkenquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:25 schreef Plato1980 het volgende:
Heeft Floris Evers eigenlijk een vriendin?
Zet die maar naast Marit, die lust hem wel rauw dat hockeykutjequote:Op zondag 17 augustus 2008 21:27 schreef sander89 het volgende:
Ben benieuwd of Floris zijn handjes thuis kan houden![]()
![]()
Kijken of dat kutje net zo nauw is als haar persoonlijkheid...quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:28 schreef Malahide het volgende:
[..]
Zet die maar naast Marit, die lust hem wel rauw dat hockeykutje.
Ja hij was al enigzins opgewonden als zoals hij zichzelf noemde vrouwenman.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:19 schreef Plato1980 het volgende:
Mart heeft vanavond een harem om zich heen.
Mjaa, het kutje is in deze Floris.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:31 schreef wokkkel het volgende:
[..]
Kijken of dat kutje net zo nauw is als haar persoonlijkheid...
quote:
Floris moet idd van de buis af, kan ze hoofd niet meer luchtenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:28 schreef Suko het volgende:
Nah indeed , Floris haal je arm bij Marleen weg en die bandjes om je post ook, Mart draagt ze ook, weg er mee. Ladies night!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |