Die Antilliaan heeft geen stick nodig om toch te kunnen hockeyenquote:
Andersom juist.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Antilliaan heeft geen stick nodig om toch te kunnen hockeyen
Die snap ik effe nietquote:
Zeker een kans voor een finaleplaats.. maar 9.8 of 9.7 zou helemaal een verrassing kunnen zijnquote:
Ik hoop dat we hem terugzien in de sport.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dat was VDH...
Ik zie het nu al vol smog en zooi en roestig.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:57 schreef Falco het volgende:
Wat gaat dat vogelnest er over 20-30 jaar er ontzettend vertieft uitzien. Ik kan het me nu al helemaal voorstellen
ach so....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:02 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te hockeyen om een sticky te hebben.
Truste , ik ga ook, moet werken een paar uurtjes, dus sta niet vroeger op.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ach so....
Maar ik ga slapen, als ik dit soort grappen al niet meer snap![]()
Tot morgen een uurtje of 5.... Veldhuis
Er stond daarover een mooie 'Quote of the Day' van Phelps op de officiële site van de Olympische Spelen, na het winnen van zijn zoveelste medaille:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:41 schreef Bolter het volgende:
[..]
Die Phelps dan, holy shit die gast is leluuuk!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:34 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Er stond daarover een mooie 'Quote of the Day' van Phelps op de officiële site van de Olympische Spelen, na het winnen van zijn zoveelste medaille:
"I got 80 text messages today. One of my friends said to me, 'Dude, how many times a day do I have to see your ugly face?'"
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:34 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Er stond daarover een mooie 'Quote of the Day' van Phelps op de officiële site van de Olympische Spelen, na het winnen van zijn zoveelste medaille:
"I got 80 text messages today. One of my friends said to me, 'Dude, how many times a day do I have to see your ugly face?'"
1-2-2-3 ? Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:24 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Nee 3e want er is nu gedeeld brons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |