Ik las juist Ijshockeyquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hij heeft ooit een keer gezegd dat basketbal(of was het nu honkbal?) en wielrennen ver boven andere sporten bij hem staan bij hem.
Jij weet ook niet van opgeven hè?quote:
Niveau van de NOS daalt een beetje.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:31 schreef Bartoli het volgende:
dat onderschrift bij de coach van Vos "Thijs Bolhuis" , die man heet Thijs Rondhuis
Ook al tijdens het interview vlak na zijn uitschakelingquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:39 schreef marcodej het volgende:
Mark is top! Slimme, realistisch gast! maar dat wisten we al...
Ze is schuchter en introvert. Ik snap ook niet waarom ze haar daar neerzetten voordat ze volledig klaar is. Ze komt over alsof een beetje kritiek dr in huilen uit zou kunnen laten barsten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:45 schreef marcodej het volgende:
maar misschien is dat wel zoals ze is...
Idd, ze moet nog rijden. Erg vreemde actie dat ze daar sowieso zit...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ze is schuchter en introvert. Ik snap ook niet waarom ze haar daar neerzetten voordat ze volledig klaar is. Ze komt over alsof een beetje kritiek dr in huilen uit zou kunnen laten barsten.
wellicht is zo zo ..ze won zo veel afgelopen jaar, en nu loopt het niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:45 schreef marcodej het volgende:
maar misschien is dat wel zoals ze is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |