Ach misschien, is het wel goed voor haar. Even van omgeving veranderen. Even het hotel uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Idd, ze moet nog rijden. Erg vreemde actie dat ze daar sowieso zit...
Eén van onze beste die er ooit geweest isquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:01 schreef Rumille het volgende:
Welk liedje is (was) dit?
Edit: Laat maar.
Mooi dat die schoten er zo perfect invielenquote:
Vond het een leuke antwoord van Markquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:09 schreef marcodej het volgende:
Wat wil je worden?
- GelukkigAbsolute held!
Ook omdat ze het van alle mogelijk hoeken nog gingen herhalen... Op YouTube dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:57 schreef tong80 het volgende:
Brak zijn arm idd zag het al eerder vandaag.
Nare beelden
Ach, Vos is heus niet slecht in vorm hoor.. Ze miste alleen de goede slag door onoplettendheid in de wegrace. Erg dom, maar kan gebeuren. In de pelotonsprint legde ze iedereen er keihard op. En tijdrijden is gewoon niet helemaal haar ding.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef marcodej het volgende:
Hoho, ik ben hartstikke fan van hem (ik zie namelijk dat jij dat ook bent), absolute held, maar ik ben bang dat zijn zo kenmerkende stijl van in de mens kruipenVos nog bestwel eens aan het wankelen krijgt nu het toch allemaal net niet loopt zoals het gaat. Sowieso is het raar dat ze daar nu al gaat zitten, mocht dat waar zijn.
Die gaat ippon doen indien die afgekeurde hockeyer verkeerde opmerking maakt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:45 schreef Denewar het volgende:
wordt wel een mooie uitzending met Grol!!!
Dat zouquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:48 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Die gaat ippon doen indien die afgekeurde hockeyer verkeerde opmerking maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |