Je vergeet zijn eigen sport: basketbal.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Mart = VERVELEND. Hij laat altijd doorschemeren dat wielrennen en honkbal zijn echte passies zijn.
22:15quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe laat begint het vandaag?
Dan is het voetbal nog niet afgelopenquote:
Dat vind ik nou altijd afwachten kan tegenvallen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Kees Jansma de maat van Mart leuk
Ijshockey is zijn favoriete sport.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Je vergeet zijn eigen sport: basketbal.
Hij haat voetbalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef maril het volgende:
lk vraag mij ff af wat is er erg aan dat iemand van honkbal, wielrennen en basketbal als zijn favorieten sport heeft, er zijn ook journalisten die van voetbal of van turnen houden.
Trouwens Mart houd van de meeste sporten het enige waar hij niets mee heeft zijn gemotoriseerde sporten.
Nee, ik hou het op honkbal.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ijshockey is zijn favoriete sport.
Hij heeft ooit een keer gezegd dat basketbal(of was het nu honkbal?) en wielrennen ver boven andere sporten bij hem staan bij hem.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ijshockey is zijn favoriete sport.
Mart stelt zelden kritisch vragen aan wielrenners, althans hij vraagt nooit door.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:31 schreef Denewar het volgende:
en verder...
Woensdag 13 aug met Kees Jansma, Marianne Vos en Edith Bosch of komt Judith toch
en de sidekick FLoris Evers
Best apart dat daar VOS al gaat zitten. Ze moet nog even knallen hoor!
Ben bang dat mart haar door de mangel gaat halen, dat heb ik liever niet....
Ik denk dat je inderdaad moet denken in basketbal en honkbal, hij heeft ooit gezegd dat hij basketbal het leukste vind om te doen, maar de man houd van zoveel sporten, ook inderdaad ijshockey, kijkt hij via NSAN ook nachtenlang naar als je zijn columns of boeken moet geloven.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het houdt zich ergens in het midden tussen basketbal en honkbal idd.
Gwah, al zijn boeken, zoveel feitjes. En hoeveel sportboeken die man wel niet bezit?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:12 schreef maril het volgende:
[..]
Ik denk dat je inderdaad moet denken in basketbal en honkbal, hij heeft ooit gezegd dat hij basketbal het leukste vind om te doen, maar de man houd van zoveel sporten, ook inderdaad ijshockey, kijkt hij via NSAN ook nachtenlang naar als je zijn columns of boeken moet geloven.
i hope so, zij intro met de verlieze marianne vond ik weinig hoopgevendquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
Mart stelt zelden kritisch vragen aan wielrenners, althans hij vraagt nooit door.
Zal ie nu ook wel niet doen en terechtt
Ik las juist Ijshockeyquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hij heeft ooit een keer gezegd dat basketbal(of was het nu honkbal?) en wielrennen ver boven andere sporten bij hem staan bij hem.
Jij weet ook niet van opgeven hè?quote:
Niveau van de NOS daalt een beetje.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:31 schreef Bartoli het volgende:
dat onderschrift bij de coach van Vos "Thijs Bolhuis" , die man heet Thijs Rondhuis
Ook al tijdens het interview vlak na zijn uitschakelingquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:39 schreef marcodej het volgende:
Mark is top! Slimme, realistisch gast! maar dat wisten we al...
Ze is schuchter en introvert. Ik snap ook niet waarom ze haar daar neerzetten voordat ze volledig klaar is. Ze komt over alsof een beetje kritiek dr in huilen uit zou kunnen laten barsten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:45 schreef marcodej het volgende:
maar misschien is dat wel zoals ze is...
Idd, ze moet nog rijden. Erg vreemde actie dat ze daar sowieso zit...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ze is schuchter en introvert. Ik snap ook niet waarom ze haar daar neerzetten voordat ze volledig klaar is. Ze komt over alsof een beetje kritiek dr in huilen uit zou kunnen laten barsten.
wellicht is zo zo ..ze won zo veel afgelopen jaar, en nu loopt het niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:45 schreef marcodej het volgende:
maar misschien is dat wel zoals ze is...
Ach misschien, is het wel goed voor haar. Even van omgeving veranderen. Even het hotel uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Idd, ze moet nog rijden. Erg vreemde actie dat ze daar sowieso zit...
Eén van onze beste die er ooit geweest isquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:01 schreef Rumille het volgende:
Welk liedje is (was) dit?
Edit: Laat maar.
Mooi dat die schoten er zo perfect invielenquote:
Vond het een leuke antwoord van Markquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:09 schreef marcodej het volgende:
Wat wil je worden?
- GelukkigAbsolute held!
Ook omdat ze het van alle mogelijk hoeken nog gingen herhalen... Op YouTube dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:57 schreef tong80 het volgende:
Brak zijn arm idd zag het al eerder vandaag.
Nare beelden
Ach, Vos is heus niet slecht in vorm hoor.. Ze miste alleen de goede slag door onoplettendheid in de wegrace. Erg dom, maar kan gebeuren. In de pelotonsprint legde ze iedereen er keihard op. En tijdrijden is gewoon niet helemaal haar ding.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef marcodej het volgende:
Hoho, ik ben hartstikke fan van hem (ik zie namelijk dat jij dat ook bent), absolute held, maar ik ben bang dat zijn zo kenmerkende stijl van in de mens kruipenVos nog bestwel eens aan het wankelen krijgt nu het toch allemaal net niet loopt zoals het gaat. Sowieso is het raar dat ze daar nu al gaat zitten, mocht dat waar zijn.
Die gaat ippon doen indien die afgekeurde hockeyer verkeerde opmerking maakt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:45 schreef Denewar het volgende:
wordt wel een mooie uitzending met Grol!!!
Dat zouquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:48 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Die gaat ippon doen indien die afgekeurde hockeyer verkeerde opmerking maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |