Ja, maar de enige die ik een beetje ken is die triner coach van de spaanse ploeg de rest is de holland vier die ook wel volgens Mart de holland wier wordt genoemd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:22 schreef Denewar het volgende:
Weet iemand al wie er bij SSZ langs komt?
Nou als Suzanne er isquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:01 schreef Denewar het volgende:
en suzanne harmes hoorde ik.
Mart wordt wat cynisch vanavond denk ik
Natuurlijk heeft niet iedereen er last van, niet de hele baan licht vol met wier.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:47 schreef vivelafete het volgende:
Als die hele gracht de avond van te voren nog wordt behandeld waardoor er allemaal los wier in het water ligt, dan heeft iedereen daar toch last van? Waarom mauwen alleen die Nederlanders daar zo over? Of mis ik iets?
Nederland ligt eruit en was topfavoriet. Dan moet je wel gaan zeuren natuurlijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:47 schreef vivelafete het volgende:
Als die hele gracht de avond van te voren nog wordt behandeld waardoor er allemaal los wier in het water ligt, dan heeft iedereen daar toch last van? Waarom mauwen alleen die Nederlanders daar zo over? Of mis ik iets?
Ik had het over Susanne Harms en de vraag van Mart aan haar(grapje)quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:07 schreef ollie994 het volgende:
[..]
Vreemde reactie als je Sportzomer niet volgt.
Ik vind het deen topsport.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:11 schreef Suko het volgende:
En dan val ik midden in de uitzending en zie Beach-ballen, sjucht...Nou ja, moet kunnen voor de zaterdag, vermaaksport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |