Precies, ik heb er geen zak van verstaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er zijn mensen die duidelijker praten die wèl ondertiteld worden.....
Die zal zeker lekker slapen...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:02 schreef JanJanJan het volgende:
Hehehe die Evers: ik heb haar even aangeraakt
Pics, filmpjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:30 schreef NLweltmeister het volgende:
Gisteren bijna een vechtpartij bij de ZDF, Michael Jordan, de 400 meter loper was te gast, en die Kerner van de ZDF vroeg em of het niet gek was dat hij als enige niet gepakt is op doping van de estaffeteploeg, terwijl hij toch de snelste was. Die andere 3 zijn allemaal betrapt
Johnson bedoel je.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:30 schreef NLweltmeister het volgende:
Gisteren bijna een vechtpartij bij de ZDF, Michael Jordan, de 400 meter loper was te gast, en die Kerner van de ZDF vroeg em of het niet gek was dat hij als enige niet gepakt is op doping van de estaffeteploeg, terwijl hij toch de snelste was. Die andere 3 zijn allemaal betrapt
Er werd niet gematquote:
En dat is jouw zoon?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:02 schreef maril het volgende:
FF oftopic maar nog de zomertouravondetappe in ons geheugen
uitslag fietsbandje
FietsBandje: winnaar bekend
Deze Sanetti-fiets kunt u winnen (foto: NOS)
De zoon van Annelies van der Heijden wilde wel eens voelen hoe het is een echte Touretappe te rijden... Het grappige fimplje dat dit opleverde, is winnaar geworden van onze Tour-rubriek Fietsbandje!
De jury (bestaande uit Mart Smeets en Jan Stekelenburg) had het even druk met andere zaken maar was unaniem in zijn besluit: die Tour-kijkende-jongen-op-zijn-tacx verdient een nieuwe fiets!
De prijs wordt binnenkort overhandigd. Alle (overige) inzenders: enorm bedankt voor jullie enthousisame.
Neequote:
Oh ik dacht dat je daarom zo enthousiast was met het plaatsen, sorryquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:35 schreef maril het volgende:
[..]
Neekwam dat zo over dan, nee tis de zoon van Annelies, die ik ook niet ken.
Ik heet zoals mijn nick is Maril
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |