Hou je het wel netjes?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:30 schreef Ladylike het volgende:
Whehe die vriend komt me zometeen ophalen zegt ie..
ben benieuwd
quote:Spam-records
190 posts - JortK - [JortKSC #788] Waar Koffie helpt om postaantal op te krikken!!!
146 posts - Sander170 - [KSC #867] Koffie is waar het om gaat, niet de drab!
132 posts - indahnesia.com - [KSC #867] Koffie is waar het om gaat, niet de drab!
127 posts - eer-ik - [KSC #393] Bijna 400 al.
125 posts - juon_jacket1 - [KSC 630] On the first day of christmas my true love gave to me.
Dat was nog in me goede tijdquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:33 schreef Klonk het volgende:
je zult er maar trots op zijn...
Wedden dat ie niet komt opdagen?quote:
dacht dat het daarom niet draaidequote:
ben je met alles zo snel?quote:
Daar draait het ook niet om, maar daarom zijn het nog wel enorme tietenquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dacht dat het daarom niet draaide![]()
mannen
quote:
Dus het doet er alleen toe als ze enorm zijn?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar draait het ook niet om, maar daarom zijn het nog wel enorme tieten
Nee, maar het valt gewoon opquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:42 schreef Ladylike het volgende:
Dus het doet er alleen toe als ze enorm zijn?
Kick between the nuts?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:49 schreef Ladylike het volgende:
Ik vind borsten het mooiste aan een vrouw
jammergenoeg heb ik ze zelf niet
*klaag klaag enzo*
Zie je wel dat het een geintje was? Kameraad komt dus niet opdagen..
Dat wordt dus schoppen vanavond
Nja ik denk dat ie ooit nog kids wilt.. doe maar niet dusquote:
Opschepperquote:
Jawel, dat komen ze je over 20 minuten echter pas vertellenquote:
Ze heeft wel een mooi kleurtjequote:
oh dan kan ik haar wel aanquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh dan kan ik haar wel aan![]()
steek gewoon haar tieten leeg
Dat je het weetquote:
Waarom zou ik daar over liegen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:32 schreef Ladylike het volgende:
wel lekker wijf hoor
beter dan de meeste fokkers
als het echt je vriendin is
Omdat het Fok! aka internet isquote:
nee joh, dat lijkt maar zoquote:
hey dat ben ikquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn vriendin. Of iig tot ik wakker word
Schiet op, naar dat terras danquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey dat ben ik
help.. ik wil iets leuks gaan doen
Nee hoor nog maar 8quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:39 schreef Aarti het volgende:
de dag kruipttttttt
Omdat mijn werkgever verwacht dat ik hier blijfquote:
Neem je die toch meequote:Op maandag 11 augustus 2008 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat mijn werkgever verwacht dat ik hier blijf
Die is zelf op vakantiequote:
eigenlijk moet ik de telefoon gewoon doorschakelen naar mn gsmquote:
Op naar de 6-0quote:
Ik heb bij mn vorige werkgever de foon dus wel doorgeschakeld naar mn gsm.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:06 schreef Klonk het volgende:
ik zou hem doorschakelen naar een willekeurig nummer, is het helemaal lekker rustig
dat kom je aan het goedmakenquote:
quote:
quote:
Wat ga je maken?quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:24 schreef Fha het volgende:
Ik ben moed aan het verzamelen om te gaan koken
Rijst met gehakt,prei,ui en paprika. Zeeeer ingewikkeld weerquote:
Maar wel lekkerquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Rijst met gehakt,prei,ui en paprika. Zeeeer ingewikkeld weer
Dat wel jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wel lekker
Smakelijk alvast
Omdat moeilijker vaak lekkerder isquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Nietus!quote:
Dan kun je niet kokenquote:
Je kunt niet koken als je van simpel eten niks lekkers kunt makenquote:
Nou, als je kant en klaar lekkerder vindt dan je eigen kooksels....quote:
Of je kan zo goed koken dat moeilijk simpel en snel isquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, als je kant en klaar lekkerder vindt dan je eigen kooksels....
Maar goed, ik trek graag tijd uit om te koken, de meeste mensen gaan voor de snel klaar hap.
Eens. maar ik doe graag mijn eigen draai aan marinades ipv de standaard zooi die ze er normaal bij gooien.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Je kunt niet koken als je van simpel eten niks lekkers kunt maken
Heb je waarschijnlijk toch ooit eerst de standaard geprobeerd?quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eens. maar ik doe graag mijn eigen draai aan marinades ipv de standaard zooi die ze er normaal bij gooien.
Mja soms welquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eens. maar ik doe graag mijn eigen draai aan marinades ipv de standaard zooi die ze er normaal bij gooien.
Ja, om er achter te komen dat ik het beter kan. Als iets goed is dan doe ik niet "moeilijk", maar uit ervaring kan ik zeggen dat veel kant en klaar geneuzel gewoonweg minder is.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je waarschijnlijk toch ooit eerst de standaard geprobeerd?
Zelfs dan, ik vind het ook gewoonweg leuk. En relaxed. Ik heb wat verse kruiden bij ons uit de tuin, dus alles vrij snel bij de handquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja soms welmaar als de marinade lekker is dan ga ik er niet aan prutsen
Ik heb echt een hekel aan koken.. ghehe dus mij niet gezienquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs dan, ik vind het ook gewoonweg leuk. En relaxed. Ik heb wat verse kruiden bij ons uit de tuin, dus alles vrij snel bij de hand
quote:
Date my schoolquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:16 schreef Fha het volgende:
Mijn school faalt echt hard.. 25 augustus zijn er nog tentamens. Dat rooster stond eerder gewoon op de site, maar ik had het nog niet in mn agenda gezet (zovan, er veranderd vast nog wel iets). En nu hebben die kneuzen het tentamenrooster compleet verwijderd.. aaaargggggg!!!
Zo. dat lucht op
Goeie actiequote:Op maandag 11 augustus 2008 19:16 schreef Fha het volgende:
Mijn school faalt echt hard.. 25 augustus zijn er nog tentamens. Dat rooster stond eerder gewoon op de site, maar ik had het nog niet in mn agenda gezet (zovan, er veranderd vast nog wel iets). En nu hebben die kneuzen het tentamenrooster compleet verwijderd.. aaaargggggg!!!
Zo. dat lucht op
En dan kies ik m lekker niet! ha!quote:
Mja vet slim van ze..quote:
Terecht, die dingen zijn zo lompquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:23 schreef MPG het volgende:
Crocs verboden in Oostenrijkse ziekenhuizen
Dat viel ook tegen volgens een of ander onderzoekquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:28 schreef Pheno het volgende:
Prima schoenen voor in een ziekenhuis hoor.
Ach, beter dan sokken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat viel ook tegen volgens een of ander onderzoek
Ja, we gaan allemaal doodquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, beter dan sokken.
En als ik elk onderzoek moet geloven krijg je overal kanker van.
Dat wel jaquote:
Loempia'squote:Op maandag 11 augustus 2008 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
Wat smaakt?
Nou jouw zalm vast nietquote:
Je bent raar. Ik moet hoesten van softijs, maar last van je oren van peper?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:56 schreef Fha het volgende:
Ik heb last van mn oren want er zat teveel peper in het eten (is dat logisch? ik heb dat altijd)
Jij bent ook raarquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent raar. Ik moet hoesten van softijs, maar last van je oren van peper?
Je ziet het niet, maar die heb ik geplaatstquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:23 schreef MPG het volgende:
Crocs verboden in Oostenrijkse ziekenhuizen
Zeg dat nou nietquote:
Sterktequote:
Smiddagsquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh ja: mogguh![]()
Avondkoffie
Yumquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet![]()
Das een verslaving van me, die Vietnamese![]()
![]()
Ja. 7 tpoicsquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:06 schreef DaMart het volgende:
.
[..]
MPG.
Je hebt heel wat terug te lezen
Hier ookquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet![]()
Das een verslaving van me, die Vietnamese![]()
![]()
Wie?quote:
Ja, en we verwachten wel reacties op al onze berichten voor jou in die zeven topics hequote:Op maandag 11 augustus 2008 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. 7 tpoics.
En jij hebt wat te vertellen...
Wanneer post ie hier met zijn "Danny" account?quote:
Hardware?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:33 schreef Klonk het volgende:
willen alle hardware nerds zich even melden, heb even advies nodig
Nimmer. Schijnt te opvallend te zijn...quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer post ie hier met zijn "Danny" account?
uit 952
Tof spelquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Need for Speed underground 2
Doe de vraag, dan doe ik straks een antwoord. Nu koffiequote:Op maandag 11 augustus 2008 20:38 schreef Klonk het volgende:
computers
Probeer je vraag eens, misschien weet iemand het welquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:38 schreef Klonk het volgende:
computers
Hier ookquote:
trouwe en stille Dell maakt na 5 jaar trouwe dienst rare geluiden uit de HD, wil geen nieuwe (want nieuwe goedkope maken pleurisherrie), maar volgens mij is een nieuwe HD, Mobo en grafische kaart duurder dan een nieuwe...quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe de vraag, dan doe ik straks een antwoord. Nu koffie.
Na 5 jaar mag een nieuwe toch wel eens. Los onderdelen zijn vaak duurder wel, maar je kan ook goed zoeken evenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
trouwe en stille Dell maakt na 5 jaar trouwe dienst rare geluiden uit de HD, wil geen nieuwe (want nieuwe goedkope maken pleurisherrie), maar volgens mij is een nieuwe HD, Mobo en grafische kaart duurder dan een nieuwe...
Eensch. Tuig is het /mad .quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:42 schreef Klonk het volgende:
half nederland is vergeten hoe je moet rijden met een paar druppeltjes regen. of dan gaan ze op de vluchtstrook staan
Zeker weten dat er niet gewoon een fannetje aanloopt?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
trouwe en stille Dell maakt na 5 jaar trouwe dienst rare geluiden uit de HD, wil geen nieuwe (want nieuwe goedkope maken pleurisherrie), maar volgens mij is een nieuwe HD, Mobo en grafische kaart duurder dan een nieuwe...
maar verder doet alles het nog, zit een super geluidskaart in enzo. zou ik alleen het mobo +proc hd en grafische kaart kunnen vervangen. maar dan zit je weer met een heleboel aansluitingenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Na 5 jaar mag een nieuwe toch wel eens. Los onderdelen zijn vaak duurder wel, maar je kan ook goed zoeken even
nee joh, gewoon heel plichtsbewustquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
MPG, ik weet dat je terugleest, maar dit is wel heel extreem
inderdaadquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mart verzocht mij uit elk topic een quote te doenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waarom niet alleen HD?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar verder doet alles het nog, zit een super geluidskaart in enzo. zou ik alleen het mobo +proc hd en grafische kaart kunnen vervangen. maar dan zit je weer met een heleboel aansluitingen
Ja, veul leeswerk...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even quoten voor als MPG online komt... heeft hij wat te doen!
Opgelost.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:37 schreef Klonk het volgende:
ehhhm, tja waarom niet eigenlijk, mijn eerste gedachte was zeg maar een update van de kern van het systeem waar ik de bestaande hardware (geluidskaart enzo) op aan kan sluiten, maar idd een nieuwe hdd is ook een meer dan uitstekende optie
Simpelquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:37 schreef Klonk het volgende:
ehhhm, tja waarom niet eigenlijk, mijn eerste gedachte was zeg maar een update van de kern van het systeem waar ik de bestaande hardware (geluidskaart enzo) op aan kan sluiten, maar idd een nieuwe hdd is ook een meer dan uitstekende optie
en toch denk ik dat ik dan even een nieuwe grafische kaart en wat geheugen extra bij prik, dan kan ie er voor mijn gevoel nog 5 jaar tegenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Opgelost.
Scheelt nog in de klonktemonnee ook
Je mag wel even links in de hoek hangenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:44 schreef Bengeltje het volgende:
Mag ik hier even komen hangen? Niet lang hoor, ben moe en wil zo naar bed.
Maar de lounge is leeg, daar val ik meteen in slaap.
dan zou ik gaan kijken naar een nieuwequote:Op maandag 11 augustus 2008 21:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
en toch denk ik dat ik dan even een nieuwe grafische kaart en wat geheugen extra bij prik, dan kan ie er voor mijn gevoel nog 5 jaar tegen
Waarom neit rechts?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je mag wel even links in de hoek hangen
Lief.quote:
Links in de hoek? Liggen daar ook flinke grote knuffels? Heb daar wel behoefte aan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je mag wel even links in de hoek hangen
ik ga er geen top of the range spul in hangen ik bedoel ik heb nu een FX5200 en 1 gig intern, zelfs het goedkoopste kaartje zou al een verbetering zijn, en een gig extra geheugen zou ook geen honderden euro's moeten kostenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dan zou ik gaan kijken naar een nieuwe
Asjequote:Op maandag 11 augustus 2008 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lief.Dankje.
[..]
Links in de hoek? Liggen daar ook flinke grote knuffels? Heb daar wel behoefte aan.
Lekker wegkruipen tussen heerlijk zachte knuffels.
Toch blijf je een merkwaardige jongeman...quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart verzocht mij uit elk topic een quote te doen.
quote:
Een knuffelaap en een paar kussensquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
Links in de hoek? Liggen daar ook flinke grote knuffels? Heb daar wel behoefte aan.
Lekker wegkruipen tussen heerlijk zachte knuffels.
Is daar iets mis mee?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:53 schreef OA het volgende:
[..]
Toch blijf je een merkwaardige jongeman...
Oh das niks neequote:Op maandag 11 augustus 2008 21:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar staat de wasmachine lawaai te maken.
ik lig liever zonder een dvd op m'n hoofd in bed....quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:57 schreef Ladylike het volgende:
knuffels
Ik kruip ook zo mn bedje in
DVDtje op en dan
Zie PI bij de bewuste postquote:
Hoi.quote:
Van die hele grote zachte? * Bengeltje is jaloers.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Asje
Oeeeh ik heb heeeeeeel veeel knuffelsDie mag je wel lenen
Knuffelaap? En een dolfijn, beer enz??quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar staat de wasmachine lawaai te maken.
[..]
Een knuffelaap en een par kussens
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik lig liever zonder een dvd op m'n hoofd in bed....
een van de hele zeldzame momentenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.Wou je niet storen, je was zo serieus in gesprek.
[..]
nouhouquote:
Die schrijven we in een agendaquote:
ik dacht dat je ging slapenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:06 schreef Ladylike het volgende:
Eens kijken of ik mn chipcount bij poker nog kan verhogen
Wel waar.quote:
Wou ik ook al zeggenquote:
ben verslaafdquote:
Je bent de beste!quote:
Trustequote:Op maandag 11 augustus 2008 22:12 schreef Bengeltje het volgende:
Genoeg gehangen, ik gooi me in de kussens op mijn bed.Goodnight.
[KSC JUBILEUM] 1 jaar KSCquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is er ergens een gebruiksaanwijzing eigenlijk
TMIquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:18 schreef Fha het volgende:
Ooo dat schiet lekker opWij besloten om 4 uur ook maar te stoppen met films kijken omdat we op mysterieuze wijze toch echt ruim een half uur van de film hadden gemist
En nu zonder afkorting?quote:
..anders vroeg ik het toch nietquote:
Too Much Informationquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:35 schreef Fha het volgende:
[..]
..anders vroeg ik het toch niet
Tmaatje
Too Much Info .......quote:
Tomaatjequote:
O.quote:
Daarvoor moet je bij de andere marc zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:37 schreef Fha het volgende:
[..]
O.
Ja het was wel een verschrikkelijke post inderdaad
Ja weet ikquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij de andere marc zijn
De zalm was echt lekkerquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja weet ikMaar dat was even teveel moeite
Voel je dus vooral niet aangesproken hoor
Hoe was je zalm?!
Goed zoquote:
Wat wou je eraan doen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:29 schreef OA het volgende:
Wat een gespam weer vandaag...
En wat heb je nu geleerd?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat wou je eraan doen?
Zo, uit alle terugleestpoics een quote gepost.
Dat dat hele teruglezen overrated isquote:
En goed onthoudenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dat hele teruglezen overrated is
Veel geblaat, weinig wol.
Maar wel ouderwetsch gezellig.
Ja natuurlijk, het is zalm..quote:
MPGquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Too Much Info .......
[..]
Tomaatje
Hoe is het nou?
Mooi om te horen, al is het wel balen dat ze nog daar moet blijvenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:49 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
MPG![]()
![]()
Met mijn dochter gaat al wat beter,alleen zal ze voorlopig nog wel even in het revalidatiecentrum moeten blijven en daar baalt ze wel van..
Ik hoef het ook niet te weten hahaquote:
Mja wat MPG zegt..quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi om te horen, al is het wel balen dat ze nog daar moet blijven.
ik moest even kijken wat je bedoelde, dus ik je profiel bekijken en daardoor werd ik nieuwsgierig naar mijn postcount, had echt geen flauw idee, en nu is er dus iets cools, deze post is post nummer 44.444quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik moest even kijken wat je bedoelde, dus ik je profiel bekijken en daardoor werd ik nieuwsgierig naar mijn postcount, had echt geen flauw idee, en nu is er dus iets cools, deze post is post nummer 44.444
Ook een mooiequote:Op maandag 11 augustus 2008 22:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik moest even kijken wat je bedoelde, dus ik je profiel bekijken en daardoor werd ik nieuwsgierig naar mijn postcount, had echt geen flauw idee, en nu is er dus iets cools, deze post is post nummer 44.444
Vooral doorposten, dan kom je er zekerquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:59 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik heb nog wat werk te doen...
Flapstaart heren
Och, hier in de KSC kom je vanzelf weer in aanraking met statistiekjes e.d.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:01 schreef Klonk het volgende:
vooral omdat ik echt niet wist, ben geen postcount geiler (meer)
Goede timing dusquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:01 schreef Klonk het volgende:
vooral omdat ik echt niet wist, ben geen postcount geiler (meer)
Voorlopig nog wel denk ik. misschien als ik later groot benquote:
we zitten allebei op 25 gemiddeld per dag en jij bent bijna 2 jaar later geregistreerd, dus wie is er dan de veelposterquote:
ik weet hetquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Och, hier in de KSC kom je vanzelf weer in aanraking met statistiekjes e.d.
in die lijst sta ik echt al een jaar ofzo rond de 150ste plaatsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |