Omdat moeilijker vaak lekkerder isquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Nietus!quote:
Dan kun je niet kokenquote:
Je kunt niet koken als je van simpel eten niks lekkers kunt makenquote:
Nou, als je kant en klaar lekkerder vindt dan je eigen kooksels....quote:
Of je kan zo goed koken dat moeilijk simpel en snel isquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, als je kant en klaar lekkerder vindt dan je eigen kooksels....
Maar goed, ik trek graag tijd uit om te koken, de meeste mensen gaan voor de snel klaar hap.
Eens. maar ik doe graag mijn eigen draai aan marinades ipv de standaard zooi die ze er normaal bij gooien.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Je kunt niet koken als je van simpel eten niks lekkers kunt maken
Heb je waarschijnlijk toch ooit eerst de standaard geprobeerd?quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eens. maar ik doe graag mijn eigen draai aan marinades ipv de standaard zooi die ze er normaal bij gooien.
Mja soms welquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eens. maar ik doe graag mijn eigen draai aan marinades ipv de standaard zooi die ze er normaal bij gooien.
Ja, om er achter te komen dat ik het beter kan. Als iets goed is dan doe ik niet "moeilijk", maar uit ervaring kan ik zeggen dat veel kant en klaar geneuzel gewoonweg minder is.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je waarschijnlijk toch ooit eerst de standaard geprobeerd?
Zelfs dan, ik vind het ook gewoonweg leuk. En relaxed. Ik heb wat verse kruiden bij ons uit de tuin, dus alles vrij snel bij de handquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja soms welmaar als de marinade lekker is dan ga ik er niet aan prutsen
Ik heb echt een hekel aan koken.. ghehe dus mij niet gezienquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs dan, ik vind het ook gewoonweg leuk. En relaxed. Ik heb wat verse kruiden bij ons uit de tuin, dus alles vrij snel bij de hand
quote:
Date my schoolquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:16 schreef Fha het volgende:
Mijn school faalt echt hard.. 25 augustus zijn er nog tentamens. Dat rooster stond eerder gewoon op de site, maar ik had het nog niet in mn agenda gezet (zovan, er veranderd vast nog wel iets). En nu hebben die kneuzen het tentamenrooster compleet verwijderd.. aaaargggggg!!!
Zo. dat lucht op
Goeie actiequote:Op maandag 11 augustus 2008 19:16 schreef Fha het volgende:
Mijn school faalt echt hard.. 25 augustus zijn er nog tentamens. Dat rooster stond eerder gewoon op de site, maar ik had het nog niet in mn agenda gezet (zovan, er veranderd vast nog wel iets). En nu hebben die kneuzen het tentamenrooster compleet verwijderd.. aaaargggggg!!!
Zo. dat lucht op
En dan kies ik m lekker niet! ha!quote:
Mja vet slim van ze..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |