Dat wel jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wel lekker
Smakelijk alvast
Omdat moeilijker vaak lekkerder isquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Nietus!quote:
Dan kun je niet kokenquote:
Je kunt niet koken als je van simpel eten niks lekkers kunt makenquote:
Nou, als je kant en klaar lekkerder vindt dan je eigen kooksels....quote:
Of je kan zo goed koken dat moeilijk simpel en snel isquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, als je kant en klaar lekkerder vindt dan je eigen kooksels....
Maar goed, ik trek graag tijd uit om te koken, de meeste mensen gaan voor de snel klaar hap.
Eens. maar ik doe graag mijn eigen draai aan marinades ipv de standaard zooi die ze er normaal bij gooien.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Je kunt niet koken als je van simpel eten niks lekkers kunt maken
Heb je waarschijnlijk toch ooit eerst de standaard geprobeerd?quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eens. maar ik doe graag mijn eigen draai aan marinades ipv de standaard zooi die ze er normaal bij gooien.
Mja soms welquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eens. maar ik doe graag mijn eigen draai aan marinades ipv de standaard zooi die ze er normaal bij gooien.
Ja, om er achter te komen dat ik het beter kan. Als iets goed is dan doe ik niet "moeilijk", maar uit ervaring kan ik zeggen dat veel kant en klaar geneuzel gewoonweg minder is.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je waarschijnlijk toch ooit eerst de standaard geprobeerd?
Zelfs dan, ik vind het ook gewoonweg leuk. En relaxed. Ik heb wat verse kruiden bij ons uit de tuin, dus alles vrij snel bij de handquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja soms welmaar als de marinade lekker is dan ga ik er niet aan prutsen
Ik heb echt een hekel aan koken.. ghehe dus mij niet gezienquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs dan, ik vind het ook gewoonweg leuk. En relaxed. Ik heb wat verse kruiden bij ons uit de tuin, dus alles vrij snel bij de hand
quote:
Date my schoolquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:16 schreef Fha het volgende:
Mijn school faalt echt hard.. 25 augustus zijn er nog tentamens. Dat rooster stond eerder gewoon op de site, maar ik had het nog niet in mn agenda gezet (zovan, er veranderd vast nog wel iets). En nu hebben die kneuzen het tentamenrooster compleet verwijderd.. aaaargggggg!!!
Zo. dat lucht op
Goeie actiequote:Op maandag 11 augustus 2008 19:16 schreef Fha het volgende:
Mijn school faalt echt hard.. 25 augustus zijn er nog tentamens. Dat rooster stond eerder gewoon op de site, maar ik had het nog niet in mn agenda gezet (zovan, er veranderd vast nog wel iets). En nu hebben die kneuzen het tentamenrooster compleet verwijderd.. aaaargggggg!!!
Zo. dat lucht op
En dan kies ik m lekker niet! ha!quote:
Mja vet slim van ze..quote:
Terecht, die dingen zijn zo lompquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:23 schreef MPG het volgende:
Crocs verboden in Oostenrijkse ziekenhuizen
Dat viel ook tegen volgens een of ander onderzoekquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:28 schreef Pheno het volgende:
Prima schoenen voor in een ziekenhuis hoor.
Ach, beter dan sokken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat viel ook tegen volgens een of ander onderzoek
Ja, we gaan allemaal doodquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, beter dan sokken.
En als ik elk onderzoek moet geloven krijg je overal kanker van.
Dat wel jaquote:
Loempia'squote:Op maandag 11 augustus 2008 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
Wat smaakt?
Nou jouw zalm vast nietquote:
Je bent raar. Ik moet hoesten van softijs, maar last van je oren van peper?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:56 schreef Fha het volgende:
Ik heb last van mn oren want er zat teveel peper in het eten (is dat logisch? ik heb dat altijd)
Jij bent ook raarquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent raar. Ik moet hoesten van softijs, maar last van je oren van peper?
Je ziet het niet, maar die heb ik geplaatstquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:23 schreef MPG het volgende:
Crocs verboden in Oostenrijkse ziekenhuizen
Zeg dat nou nietquote:
Sterktequote:
Smiddagsquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh ja: mogguh![]()
Avondkoffie
Yumquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet![]()
Das een verslaving van me, die Vietnamese![]()
![]()
Ja. 7 tpoicsquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:06 schreef DaMart het volgende:
.
[..]
MPG.
Je hebt heel wat terug te lezen
Hier ookquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet![]()
Das een verslaving van me, die Vietnamese![]()
![]()
Wie?quote:
Ja, en we verwachten wel reacties op al onze berichten voor jou in die zeven topics hequote:Op maandag 11 augustus 2008 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. 7 tpoics.
En jij hebt wat te vertellen...
Wanneer post ie hier met zijn "Danny" account?quote:
Hardware?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:33 schreef Klonk het volgende:
willen alle hardware nerds zich even melden, heb even advies nodig
Nimmer. Schijnt te opvallend te zijn...quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer post ie hier met zijn "Danny" account?
uit 952
Tof spelquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Need for Speed underground 2
Doe de vraag, dan doe ik straks een antwoord. Nu koffiequote:Op maandag 11 augustus 2008 20:38 schreef Klonk het volgende:
computers
Probeer je vraag eens, misschien weet iemand het welquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:38 schreef Klonk het volgende:
computers
Hier ookquote:
trouwe en stille Dell maakt na 5 jaar trouwe dienst rare geluiden uit de HD, wil geen nieuwe (want nieuwe goedkope maken pleurisherrie), maar volgens mij is een nieuwe HD, Mobo en grafische kaart duurder dan een nieuwe...quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe de vraag, dan doe ik straks een antwoord. Nu koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |