quote:A shrine was originally a container, usually made of precious materials, used especially for a relic and often a cult image. By extension it has come to mean a holy or sacred place containing the reliquary or tomb dedicated to a particular hero, martyr, saint or similar figure of awe and respect.
Huh? Hij verloor de eerste set hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huh? Hij verloor de eerste set hoor.Dat bedoelde ik dan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu tegen Federer.quote:
Wat hij zegt, en hup Nadalquote:
En ook op kanaal 25.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:04 schreef Tim86 het volgende:
Murray live op de BBC, stom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:17 schreef Tim86 het volgende:
Murray verliest de set van de Taiwanees
Evil Djokoquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:55 schreef TheGeneral het volgende:
Djoko laat zijn ringbaardje weer staan![]()
Dat maakt hem alleen maar lelijker..
Nee hoor, want je ziet dan minder van zijn gezicht.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:55 schreef TheGeneral het volgende:
Djoko laat zijn ringbaardje weer staan![]()
Dat maakt hem alleen maar lelijker..
Toch nog een grote verrassing.quote:
Goeie zaak. Mja, je moet wát zeggen als je verliest.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:38 schreef TheGeneral het volgende:
Tursunov :
"I guess he's going to be No. 2, but I don't think that he's No. 2," said Tursunov. "I still think he's a better player [than Nadal]. Not a better ahtlete, maybe, but a better player."
Oké, het is inderdaad leuk. Vraag me af hoeveel spelers Federer ook vanaf volgende week nog als de nummer 1 beschouwen. Misschien de meeste wel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:45 schreef Tim86 het volgende:
Als Tursunov zoiets zegt dan meent hij dat ook echt, wel leuk
Richard?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:48 schreef Wopper1 het volgende:
Krajicek is nu maar co-commentator bij Sport1.
''Het begint allemaal bij de service'' Dat is de basis (voornamelijk advies voor Ginepri).
Niet mij allemaal in de maling nemen hea.quote:
Heb je toevallig een link naar een livestream, ik zat via channelsurfing te kijken maar die doet het hier nu niet meer.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:41 schreef TheGeneral het volgende:
Federer/Wawrinka (aka Fedrinka) staan 7-5 3-0 voor tegen Bolelli/Seppi.
Nope, doet het hier ook niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:44 schreef kevin_ het volgende:
Werkt http://www.dxtp2p.com nog bij iemand hier?
Best knap om zo'n voorsprong zo weg te geven.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:51 schreef Tim86 het volgende:
Kei Nishikori schakelde net even een tandje bij, op 6-4 5-1 achter tegen tegen Schuettler en wint de 2e set met 6-7
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:18 schreef Nalbandian het volgende:
[ afbeelding ]
Nalby back on track
Ze pakt toch nog een break terug.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:52 schreef kevin_ het volgende:
Na Li Li Na staat te ballen zeg, ongelooflijk. Kuznetsova wordt eventjes naar huis gestuurd.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:06 schreef Tim86 het volgende:
De meest vreemde retirment zal wel niet meer overtroffen worden.
Sequera staat met 6-3 1-0 voor en geeft op tegen Alona Bondarenko.
Maar wat heeft Saquera dan? Als ze bijvoorbeeld zwaar door haar enkel is gegaan of een spier heeft gescheurd waardoor ze niet verder kan is het toch logisch dat ze opgeeft, ongeacht de stand?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:06 schreef Tim86 het volgende:
Geen last van een blessure ofzo ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:06 schreef Tim86 het volgende:
rechter enkel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Geen last van een blessure ofzo ?
Tenzij het natuurlijk een blessure was die in de wedstrijd ontstond. Dat kan natuurlijk ook gebeuren bij een (grote) voorsprong.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
rechter enkel.
Wedstrijd was eerst ook verkeerd om ingevuld op de officiële site..retirement Bondarenko leek dan ook logischer
* Bruce117 denkt even terug aan bijvoorbeeld de enkel van Stich lang gelden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:39 schreef Tim86 het volgende:
Daar ga ik wel vanuit ja, die zal wel uit het niks zijn ontstaan..anders geef je niet op bij zo'n voorsprong (en heb je er blijkbaar eerder geen last van gehad).
Auw, dat deed bij mij ook pijn toen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
* Bruce117 denkt even terug aan bijvoorbeeld de enkel van Stich lang gelden.
Ik vind die Robredo anders ook maar een veredelde sparringpartner van Nadal. Nadat ik Seppi op zijn verjaardag in Rotterdam van Nadal heb zien winnen ben ik fanquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi dat Robredo verloren heeft van Seppi. De enige juiste speler door naar de tweede ronde dus.
Huh..montcourt is geschorst..van wanneer is dit?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:44 schreef TheGeneral het volgende:
Deze is ook mooi![]()
Heeft niets met de OS te maken, maar iedereen zit hier geloof ik ..
Tampere CH SF: Montcourt def. Pashanski 57 62 66 (6-0) ret.
![]()
![]()
Ik las Djokovic.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:44 schreef TheGeneral het volgende:
Deze is ook mooi![]()
Heeft niets met de OS te maken, maar iedereen zit hier geloof ik ..
Tampere CH SF: Montcourt def. Pashanski 57 62 66 (6-0) ret.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:17 schreef GieJay het volgende:
Mooi schema op centre court, eerst jelena, dan nadal en daarna federer.. Volgens mij zend nos live alles uit..
edit: En ik ben vrijVerrekte enkelbanden FTW!
Op kanaal 5 is Jankovic te zien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:31 schreef kevin_ het volgende:
Tennis nog ergens live te zien? NOS laat weer niks zien en dxtp2p ligt eruit.
Omdat de sponsor niet prominent aanwezig mag zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:18 schreef suus21 het volgende:
waarom hebben fed en nadal dat logo van nike van die bandana aan de zijkant zitten nu?
Dat iz zo gedaan door Nike. Die hebben gewoon dat Nike embleem iets opzij gezet. Ze doen elkaar niet na.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:42 schreef suus21 het volgende:
ja dat dacht ik al, maar overal staat het logo maar goed..en een beetje simpel dat nadal hetzelfde als fed doet of andersom...
Wat een discussie zeg over een embleempjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat iz zo gedaan door Nike. Die hebben gewoon dat Nike embleem iets opzij gezet. Ze doen elkaar niet na.
ja beter dan al die degelijke comments als "wat een bal, zeg"quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:45 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Wat een discussie zeg over een embleempje
Nee hoor. Anders zit de knoop op je achterhoofd ook ergens anders.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:45 schreef suus21 het volgende:
tuurlijk niet die draaien die bandana gewoon naar rechts...
Je hebt helemaal gelijk. Kunnen we het dan nu over de kleurstelling van Hewitt zijn cap hebben ? Dat zijn tenminste essentiële vragen i.p.v. het over dat tennis-geneuzel te hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:46 schreef suus21 het volgende:
[..]
ja beter dan al die degelijke comments als "wat een bal, zeg"
nee is niet want ik heb ook zo'n bandana en ik deed die ook altijd scheef zetten dus dat gaat gewoon...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee hoor. Anders zit de knoop op je achterhoofd ook ergens anders.
we kunnen het ook hebben over wie de dikste buik heeft...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Kunnen we het dan nu over de kleurstelling van Hewitt zijn cap hebben ? Dat zijn tenminste essentiële vragen i.p.v. het over dat tennis-geneuzel te hebben.
Zeg, zo'n opmerking is nou ook niet leuk voor Bartoliquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:54 schreef suus21 het volgende:
[..]
we kunnen het ook hebben over wie de dikste buik heeft...
Vorig jaar kwam hij er anders nog aardig dicht bij, op gravel nota bene.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:31 schreef suus21 het volgende:
ook fit heeft hij geen kans tegen nadal..
Die bal was niet makkelijk. Hij kreeg hem hard terug. En Federer moest hem echt van de grond plukken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:50 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Omdat zijn tegenstander hem niet met een simpele volley wegsloeg
Ik bedoelde eigenlijk de FH die Arevalo sloeg voorafgaand aan die wereldbal van Federer. Hij had niet moeten wachten, maar gewoon simpel cross wegvolleren. Dan had Federer nooit de tijd gehad om die bal nog te halen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die bal was niet makkelijk. Hij kreeg hem hard terug. En Federer moest hem echt van de grond plukken.
Die is inmiddels klaar. Heeft in 2 sets van Hewitt gewonnen, saaie partij als je het mij vraagt.quote:
De Come On heeft wenig nut gehadquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:56 schreef TheGeneral het volgende:
Rebreak Hewitt. En een luide COME ON!!
*1-1.
Hopen op een mooie revenge vanwege Athene dan maarquote:
Over die ballenjongensquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:25 schreef Tim86 het volgende:
Briljant interview met Tursunov op http://www.atptennis.com/1/en/home/
Who's most likely to beat Nadal in an armwrestling contest? Chela
Mooie anekdote ook over de French Open vorig jaar: 2-0 achter in sets tegen Verdasco, toen rain delay. Heeft hij in de tussentijd gewoon aan de wijn gezeten omdat hij toch niet meer dacht dat hij kon winnen
Net afgelopen en je kan de livestream alleen zien als je in de USA woont (of een proxy hebt).quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:47 schreef suus21 het volgende:
wordt er nog getennist? Ik wil Blake zien..
Om 3 gewonnen sets spelen ze bijna nooit..alleen Davis Cup en Grand Slams. Dit is geen GS en dus is er voor dit systeem gekozen. De planning is ook nog eens onhandig met de US Open over 2 weken, dus dit scheelt ook veel tijd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:25 schreef donroyco het volgende:
Even een misschien simpele vraag:
waarom wordt er op de Olympische spelen maar om twee gewonnen sets gespeeld en niet om 3?
quote:Lleyton Hewitt sets record for longest tennis match
Lleyton Hewitt Hewitt and his partner Chris Guccione beat Agustin Calleri and Juan Monaco from Argentina 4-6 7-6 18-16.
The match went for a record breaking 3 hours and 17 minutes. The previous record was held by Australians Todd Woodbridge and Mark Woodforde who beat Dutch pair Jacco Eltingh and Paul Haarhuis 6-2 5-7 18-16 in 1996.
Post dan gewoon niks.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:49 schreef horned_reaper het volgende:
Tennis? kijken mensen die sport nog ?
Ja, inderdaad. Ben benieuwd. Ik hoop dat hij Berdych helemaal wegveegt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:34 schreef TheGeneral het volgende:
Ach Federer gewoon op Centre Court
Prachtige wedstrijden waren dat altijd tussen de Woodies en Eltingh & Haarhuis.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:43 schreef wimderon het volgende:
Nog een reden waarom Hewitt gisteren geen tegenstand kon bieden:
[..]
Het staat bij mij 3-3quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:41 schreef TheGeneral het volgende:
Volgens mij staat Nadal nu *4-3 achter.
Break voor Andreev dus.
Volgens deze livescore:
http://jjoo.marca.com/200(...)s/nadal-andreev.html
Ja, ik bedoelde 3-2.. foutje.quote:
Ah, ok. Dat stond het bij mij ook toen ik er op klikte. Vond het al zo raar.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde 3-2.. foutje.
En de service stond bij Andreev. Maar ze hebben het weer anders gezet.. nu staat het 3-3 ja.
NOS Streams.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is het nog ergens te zien?
Achter elkaar of in één game?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:02 schreef TheGeneral het volgende:
[...]
3 DF van Federer![]()
Dat heb ik nog nooit van hem gezien..
2 achter elkaar. En even later nog 1.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Achter elkaar of in één game?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:44 schreef Tim86 het volgende:
briljant van Fed, minibreak voor 5-4, nu zelf serveren.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:42 schreef Nalbandian het volgende:
Fed gaat deze TB verliezen
Om het zweet op de handen wat te drogen. Voor betere grip.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:06 schreef kevin_ het volgende:
Waarom blazen sommige spelers op hun vingers?
ze wint waarschijnlijk wel ja, ze komt nu ook weer terug. Wel knap op zich, ze blijft wel altijd vechten. Hoewel ik het wel leuk vind dat ze nu achter staat. Lekker spannendquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:30 schreef suus21 het volgende:
lekker dat schelden en gooien met rackets, Serena wint toch wel..
als je goeie overgrips hebt heb je daar geen last van...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:39 schreef kevin_ het volgende:
Betere grip ja.
Ik heb er zelf ook vaak last van het feit dat mijn racket omdraait als ik wil slaan. Irritant is dat..
Dus heel veel profs gebruiken een slechte overgripquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:41 schreef suus21 het volgende:
[..]
als je goeie overgrips hebt heb je daar geen last van...
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dus heel veel profs gebruiken een slechte overgrip?
Dank je wel voor het antwoordquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Om 3 gewonnen sets spelen ze bijna nooit..alleen Davis Cup en Grand Slams. Dit is geen GS en dus is er voor dit systeem gekozen. De planning is ook nog eens onhandig met de US Open over 2 weken, dus dit scheelt ook veel tijd.
Vrijdag.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:12 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn de halve finales van de heren op vrijdag of op zaterdag?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:59 schreef Nalbandian het volgende:
[ afbeelding ]
Aar joe tokking toe mie ?
Oh ja, die wedstrijd is er ook nog.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vrijdag.
Zaterdag om de bronzen medaille en zondag om het goud.
Jij met je stokbroden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:10 schreef Nalbandian het volgende:
Niks aan de hand Nalby ! Gewoon nu ff in 2 sets dat stokbroodje gezond verorberen.
Nonfls.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:52 schreef Nalbandian het volgende:
Nonfils d. Nalbandian 6-4 6-4
Wat dan?quote:
Zo dik bedoel je?quote:
Wel jammer vind ik. Nalbandian speelt vaak goed als hij tegen de toppers speelt. Ik had hem graag tegen Nadal en/of Federer zien spelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, gewoon dat Nalbandian weer heeft verloren.
En tevens ook dik natuurlijk.
nee want die blazen voor de afkoeling niet om het te drogen, daar hebben ze een handdoek voorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dus heel veel profs gebruiken een slechte overgrip?
Ga er maar eens op letten...het merendeel van de profs blaast ook. Vooral vlak voor het serveren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:09 schreef suus21 het volgende:
[..]
nee want die blazen voor de afkoeling niet om het te drogen, daar hebben ze een handdoek voor
Ja, dat ontkent suus21 ook niet, maar zij stelt dat ze het doen voor de afkoeling, niet om het te drogen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga er maar eens op letten...het merendeel van de profs blaast ook. Vooral vlak voor het serveren.
Nee hoor, verkoeling is totaal onnodig.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:42 schreef Tim86 het volgende:
ohja kut, zit te slapen. Dan heeft ze gelijk imo.
Ja, het is daar tenslotte maar 28 graden Celsius.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee hoor, verkoeling is totaal onnodig.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:42 schreef Tim86 het volgende:
ohja kut, zit te slapen. Dan heeft ze gelijk imo.
Ik weet niet precies hoe ik het uit kan leggen, want voor mij is het vanzelfsprekendquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het is daar tenslotte maar 28 graden Celsius.
Wat jij zegtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe ik het uit kan leggen, want voor mij is het vanzelfsprekend.
Maar het maakt bij het slaan helemaal niks uit hoe warm je hand is, minder zweterig is wel belangrijk want dat vergroot je grip.
quote:4.15pm:
I've just been to the edge of the Centre Court, and it's a sorry sight. The floodlights are on, the rain is falling, the photographers' pit at the side of the court is awash with water, and there are mini-cascades of water tumbling down the stands. The skies are leaden grey, though that doesn't mean much - it could stop at a moment's notice without the sky changing. And there is a little wind, so the rain may blow through.
Inderdaad, dit is de enige kans nog voor Federer om het Olympisch Goud te pakken. Zie het over vier jaar niet meer gebeuren.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:34 schreef Leatherface het volgende:
Komop Federer. Ik gun het je.
Die oude telling heerstquote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:44 schreef Tim86 het volgende:
Blazen is volgens mij voor extra verkoeling en helpt ook om blaren te voorkomen. Aangezien mijn topprestatie clubkampioen C2 is (ja, ik gebruik nog steeds de oude categorie) moet je daar misschien niet teveel waarde aan hechten
WTF!? Lig gewoon dubbel hiero..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:00 schreef TheGeneral het volgende:
1)
[ afbeelding ]
2)
[ afbeelding ]
3)
[ afbeelding ]
Wat heeft het er mee te maken dat ze bij de US Open ook geen zeil hebben? Daar zouden ze dat ook moeten hebben.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:13 schreef Norrage het volgende:
bij de USO hebben ze ook geen zeil hoor....het is niet zoals met gras of zo dat de baan doordrenkt raakt ofzo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |