Omdat de sponsor niet prominent aanwezig mag zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:18 schreef suus21 het volgende:
waarom hebben fed en nadal dat logo van nike van die bandana aan de zijkant zitten nu?
Dat iz zo gedaan door Nike. Die hebben gewoon dat Nike embleem iets opzij gezet. Ze doen elkaar niet na.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:42 schreef suus21 het volgende:
ja dat dacht ik al, maar overal staat het logo maar goed..en een beetje simpel dat nadal hetzelfde als fed doet of andersom...
Wat een discussie zeg over een embleempjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat iz zo gedaan door Nike. Die hebben gewoon dat Nike embleem iets opzij gezet. Ze doen elkaar niet na.
ja beter dan al die degelijke comments als "wat een bal, zeg"quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:45 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Wat een discussie zeg over een embleempje
Nee hoor. Anders zit de knoop op je achterhoofd ook ergens anders.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:45 schreef suus21 het volgende:
tuurlijk niet die draaien die bandana gewoon naar rechts...
Je hebt helemaal gelijk. Kunnen we het dan nu over de kleurstelling van Hewitt zijn cap hebben ? Dat zijn tenminste essentiële vragen i.p.v. het over dat tennis-geneuzel te hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:46 schreef suus21 het volgende:
[..]
ja beter dan al die degelijke comments als "wat een bal, zeg"
nee is niet want ik heb ook zo'n bandana en ik deed die ook altijd scheef zetten dus dat gaat gewoon...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee hoor. Anders zit de knoop op je achterhoofd ook ergens anders.
we kunnen het ook hebben over wie de dikste buik heeft...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Kunnen we het dan nu over de kleurstelling van Hewitt zijn cap hebben ? Dat zijn tenminste essentiële vragen i.p.v. het over dat tennis-geneuzel te hebben.
Zeg, zo'n opmerking is nou ook niet leuk voor Bartoliquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:54 schreef suus21 het volgende:
[..]
we kunnen het ook hebben over wie de dikste buik heeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |