quote:A shrine was originally a container, usually made of precious materials, used especially for a relic and often a cult image. By extension it has come to mean a holy or sacred place containing the reliquary or tomb dedicated to a particular hero, martyr, saint or similar figure of awe and respect.
Huh? Hij verloor de eerste set hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huh? Hij verloor de eerste set hoor.Dat bedoelde ik dan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu tegen Federer.quote:
Wat hij zegt, en hup Nadalquote:
En ook op kanaal 25.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:04 schreef Tim86 het volgende:
Murray live op de BBC, stom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:17 schreef Tim86 het volgende:
Murray verliest de set van de Taiwanees
Evil Djokoquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:55 schreef TheGeneral het volgende:
Djoko laat zijn ringbaardje weer staan![]()
Dat maakt hem alleen maar lelijker..
Nee hoor, want je ziet dan minder van zijn gezicht.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:55 schreef TheGeneral het volgende:
Djoko laat zijn ringbaardje weer staan![]()
Dat maakt hem alleen maar lelijker..
Toch nog een grote verrassing.quote:
Goeie zaak. Mja, je moet wát zeggen als je verliest.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:38 schreef TheGeneral het volgende:
Tursunov :
"I guess he's going to be No. 2, but I don't think that he's No. 2," said Tursunov. "I still think he's a better player [than Nadal]. Not a better ahtlete, maybe, but a better player."
Oké, het is inderdaad leuk. Vraag me af hoeveel spelers Federer ook vanaf volgende week nog als de nummer 1 beschouwen. Misschien de meeste wel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:45 schreef Tim86 het volgende:
Als Tursunov zoiets zegt dan meent hij dat ook echt, wel leuk
Richard?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:48 schreef Wopper1 het volgende:
Krajicek is nu maar co-commentator bij Sport1.
''Het begint allemaal bij de service'' Dat is de basis (voornamelijk advies voor Ginepri).
Niet mij allemaal in de maling nemen hea.quote:
Heb je toevallig een link naar een livestream, ik zat via channelsurfing te kijken maar die doet het hier nu niet meer.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:41 schreef TheGeneral het volgende:
Federer/Wawrinka (aka Fedrinka) staan 7-5 3-0 voor tegen Bolelli/Seppi.
Nope, doet het hier ook niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:44 schreef kevin_ het volgende:
Werkt http://www.dxtp2p.com nog bij iemand hier?
Best knap om zo'n voorsprong zo weg te geven.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:51 schreef Tim86 het volgende:
Kei Nishikori schakelde net even een tandje bij, op 6-4 5-1 achter tegen tegen Schuettler en wint de 2e set met 6-7
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:18 schreef Nalbandian het volgende:
[ afbeelding ]
Nalby back on track
Ze pakt toch nog een break terug.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:52 schreef kevin_ het volgende:
Na Li Li Na staat te ballen zeg, ongelooflijk. Kuznetsova wordt eventjes naar huis gestuurd.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:06 schreef Tim86 het volgende:
De meest vreemde retirment zal wel niet meer overtroffen worden.
Sequera staat met 6-3 1-0 voor en geeft op tegen Alona Bondarenko.
Maar wat heeft Saquera dan? Als ze bijvoorbeeld zwaar door haar enkel is gegaan of een spier heeft gescheurd waardoor ze niet verder kan is het toch logisch dat ze opgeeft, ongeacht de stand?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:06 schreef Tim86 het volgende:
Geen last van een blessure ofzo ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:06 schreef Tim86 het volgende:
rechter enkel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Geen last van een blessure ofzo ?
Tenzij het natuurlijk een blessure was die in de wedstrijd ontstond. Dat kan natuurlijk ook gebeuren bij een (grote) voorsprong.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
rechter enkel.
Wedstrijd was eerst ook verkeerd om ingevuld op de officiële site..retirement Bondarenko leek dan ook logischer
* Bruce117 denkt even terug aan bijvoorbeeld de enkel van Stich lang gelden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:39 schreef Tim86 het volgende:
Daar ga ik wel vanuit ja, die zal wel uit het niks zijn ontstaan..anders geef je niet op bij zo'n voorsprong (en heb je er blijkbaar eerder geen last van gehad).
Auw, dat deed bij mij ook pijn toen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
* Bruce117 denkt even terug aan bijvoorbeeld de enkel van Stich lang gelden.
Ik vind die Robredo anders ook maar een veredelde sparringpartner van Nadal. Nadat ik Seppi op zijn verjaardag in Rotterdam van Nadal heb zien winnen ben ik fanquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi dat Robredo verloren heeft van Seppi. De enige juiste speler door naar de tweede ronde dus.
Huh..montcourt is geschorst..van wanneer is dit?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:44 schreef TheGeneral het volgende:
Deze is ook mooi![]()
Heeft niets met de OS te maken, maar iedereen zit hier geloof ik ..
Tampere CH SF: Montcourt def. Pashanski 57 62 66 (6-0) ret.
![]()
![]()
Ik las Djokovic.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:44 schreef TheGeneral het volgende:
Deze is ook mooi![]()
Heeft niets met de OS te maken, maar iedereen zit hier geloof ik ..
Tampere CH SF: Montcourt def. Pashanski 57 62 66 (6-0) ret.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:17 schreef GieJay het volgende:
Mooi schema op centre court, eerst jelena, dan nadal en daarna federer.. Volgens mij zend nos live alles uit..
edit: En ik ben vrijVerrekte enkelbanden FTW!
Op kanaal 5 is Jankovic te zien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:31 schreef kevin_ het volgende:
Tennis nog ergens live te zien? NOS laat weer niks zien en dxtp2p ligt eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |