Oh ja, die wedstrijd is er ook nog.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vrijdag.
Zaterdag om de bronzen medaille en zondag om het goud.
Jij met je stokbroden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:10 schreef Nalbandian het volgende:
Niks aan de hand Nalby ! Gewoon nu ff in 2 sets dat stokbroodje gezond verorberen.
Nonfls.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:52 schreef Nalbandian het volgende:
Nonfils d. Nalbandian 6-4 6-4
Wat dan?quote:
Zo dik bedoel je?quote:
Wel jammer vind ik. Nalbandian speelt vaak goed als hij tegen de toppers speelt. Ik had hem graag tegen Nadal en/of Federer zien spelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, gewoon dat Nalbandian weer heeft verloren.
En tevens ook dik natuurlijk.
nee want die blazen voor de afkoeling niet om het te drogen, daar hebben ze een handdoek voorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dus heel veel profs gebruiken een slechte overgrip?
Ga er maar eens op letten...het merendeel van de profs blaast ook. Vooral vlak voor het serveren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:09 schreef suus21 het volgende:
[..]
nee want die blazen voor de afkoeling niet om het te drogen, daar hebben ze een handdoek voor
Ja, dat ontkent suus21 ook niet, maar zij stelt dat ze het doen voor de afkoeling, niet om het te drogen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga er maar eens op letten...het merendeel van de profs blaast ook. Vooral vlak voor het serveren.
Nee hoor, verkoeling is totaal onnodig.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:42 schreef Tim86 het volgende:
ohja kut, zit te slapen. Dan heeft ze gelijk imo.
Ja, het is daar tenslotte maar 28 graden Celsius.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee hoor, verkoeling is totaal onnodig.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:42 schreef Tim86 het volgende:
ohja kut, zit te slapen. Dan heeft ze gelijk imo.
Ik weet niet precies hoe ik het uit kan leggen, want voor mij is het vanzelfsprekendquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het is daar tenslotte maar 28 graden Celsius.
Wat jij zegtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe ik het uit kan leggen, want voor mij is het vanzelfsprekend.
Maar het maakt bij het slaan helemaal niks uit hoe warm je hand is, minder zweterig is wel belangrijk want dat vergroot je grip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |