Vorig jaar kwam hij er anders nog aardig dicht bij, op gravel nota bene.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:31 schreef suus21 het volgende:
ook fit heeft hij geen kans tegen nadal..
Die bal was niet makkelijk. Hij kreeg hem hard terug. En Federer moest hem echt van de grond plukken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:50 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Omdat zijn tegenstander hem niet met een simpele volley wegsloeg
Ik bedoelde eigenlijk de FH die Arevalo sloeg voorafgaand aan die wereldbal van Federer. Hij had niet moeten wachten, maar gewoon simpel cross wegvolleren. Dan had Federer nooit de tijd gehad om die bal nog te halen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die bal was niet makkelijk. Hij kreeg hem hard terug. En Federer moest hem echt van de grond plukken.
Die is inmiddels klaar. Heeft in 2 sets van Hewitt gewonnen, saaie partij als je het mij vraagt.quote:
De Come On heeft wenig nut gehadquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:56 schreef TheGeneral het volgende:
Rebreak Hewitt. En een luide COME ON!!
*1-1.
Hopen op een mooie revenge vanwege Athene dan maarquote:
Over die ballenjongensquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:25 schreef Tim86 het volgende:
Briljant interview met Tursunov op http://www.atptennis.com/1/en/home/
Who's most likely to beat Nadal in an armwrestling contest? Chela
Mooie anekdote ook over de French Open vorig jaar: 2-0 achter in sets tegen Verdasco, toen rain delay. Heeft hij in de tussentijd gewoon aan de wijn gezeten omdat hij toch niet meer dacht dat hij kon winnen
Net afgelopen en je kan de livestream alleen zien als je in de USA woont (of een proxy hebt).quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:47 schreef suus21 het volgende:
wordt er nog getennist? Ik wil Blake zien..
Om 3 gewonnen sets spelen ze bijna nooit..alleen Davis Cup en Grand Slams. Dit is geen GS en dus is er voor dit systeem gekozen. De planning is ook nog eens onhandig met de US Open over 2 weken, dus dit scheelt ook veel tijd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:25 schreef donroyco het volgende:
Even een misschien simpele vraag:
waarom wordt er op de Olympische spelen maar om twee gewonnen sets gespeeld en niet om 3?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |