JP keek wat valsigquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:36 schreef Bruce117 het volgende:
Mart
Mooie opmerking in de richting van de Balkenendenorm.
Zijn de Belgen al jaloers ?quote:
Omdat jullie nu al één gouden medaille meer hebben dan wij de komende 4 Olympiades samen gaan halen ?quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Omdat jullie nu al één gouden medaille meer hebben dan wij de komende 4 Olympiades samen gaan halen ?
Vond dat op het EK voetbal ook al;quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:39 schreef Nouk het volgende:
Ik vind hem echt sympathiek hoor, Jan Peter.
Iemand in de eventing, een zeilster en dan zijn we er al zowat, denk ik. Tenzij er een paar serieus boven zichzelf kunnen uitstijgen ...quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Joost zijn er Belgische kandidaten voor een medaille ?
Kim Gevaert?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Iemand in de eventing, een zeilster en dan zijn we er al zowat, denk ik. Tenzij er een paar serieus boven zichzelf kunnen uitstijgen ...
Gevaert is blij als ze de finale haalt.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:43 schreef DeeBee het volgende:
Die polonaise in het zwembad was een van de meest genante dingen die je ooit hebt gezien, maar ergens ook wel weer briljant omdat Nederlanders zich werkelijk nergens iets van aantrekken...
Zouden er Chinezen nog in de stress zijn geschoten die daar de orde moesten handhaven in die hal?
Ik ben blij dat het eens NIET over de gouden medaille gaatquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:44 schreef kawotski het volgende:
Boooooorrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnggggggggg....
Gevaert is Europese top, geen wereldtop. Die zal hoogstens een finaleplaats halen maar is kansloos voor een medaille.quote:
Een van de beste marketingdingen van de afgelopen jaren. Elke keer bij de OS valt Holland Heineken Huis weer tig keer. Betere reclame kun je niet krijgenquote:
Hij heeft al 2 zinnen gezegdquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:45 schreef evert het volgende:
ben benieuwd naar onze schermer.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:48 schreef tong80 het volgende:
President van China tegen Balkenende :
'Wilt u wat eten ?'
Balkenende :
'Ja doe maar nummer 18 met sambal'
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:48 schreef tong80 het volgende:
President van China tegen Balkenende :
'Wilt u wat eten ?'
Balkenende :
'Ja doe maar nummer 18 met sambal'
Whehequote:Op zondag 10 augustus 2008 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Dekker kijkt altijd alsof ze elk moment kan worden vermoord... die zou in een goeie Amerikaanse horror-slasher niet misstaan als opgejaagd slachtoffer
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Dekker kijkt altijd alsof ze elk moment kan worden vermoord... die zou in een goeie Amerikaanse horror-slasher niet misstaan als opgejaagd slachtoffer
Ach, hier in België had je na het WK voetbal van '86 wel een van de Belgische voetballers die bij de huldiging op de Brusselse markt zo uit z'n dak ging dat ie z'n jasje het publiek in zwierde ... met z'n medaille erinquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach, hier in België had je na het WK voetbal van '86 wel een van de Belgische voetballers die bij de huldiging op de Brusselse markt zo uit z'n dak ging dat ie z'n jasje het publiek in zwierde ... met z'n medaille erin
Ik vind het een verschrikkelijke vent,en ik was blij dat ie verloorquote:
Nee hoor. Hij zwom gewoon mee.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Uhm is Mart afgevallen of verbeeld ik mij dat?
quote:
Jij valt stiekem gewoon op vrouwen he?quote:
ze hebben zijn onderkinnen onder de boord weggewerkt en dichtgeknooptquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:53 schreef Mani89 het volgende:
In het team met Erika Terpstra.quote:
Misschien ben ik wel gewoon biquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
[..]
Jij valt stiekem gewoon op vrouwen he?
RanomiFemke
Hij is bij de kapper geweestquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Z'n hoofd lijkt inderdaad smaller. Of zou het door z'n bril komen, hij had toch eerst een andere.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Verticale lijnen laten je smaller doen lijken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Hipquote:
quote:
Dit is niet live toch?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:56 schreef Cee het volgende:
Bettine kijkt altijd zo als een serial killer.
Aggut die mensen zitten daar nu om 5 uur 's ochtends en straks weer aan de bak. Wanneer slapen ze?
Niet dat ze zielig zijn hoor, ze zitten bij de fucking OS.
Ik kwam om 5u thuis vannacht, zwemmen gekeken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:56 schreef Cee het volgende:
Aggut die mensen zitten daar nu om 5 uur 's ochtends en straks weer aan de bak. Wanneer slapen ze?
Dit is niet rechtstreeksquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:56 schreef Cee het volgende:
Zei mijn ma ook. Snap die voorordelen niet. We zien hem nu voor het eerst.quote:
en verwarrendquote:
Messenstekerquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:58 schreef 456 het volgende:
AAAHAAAAAAAA
Bas komt uit Oss!
Dat verklaart eea over zijn wapen eigenschappen
Ach , pappie had een schermclubje ... Typisch een product van een upper-class sportje ...quote:
Nee ik zag dit vanochtend al dat arrogante de hele tijd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zei mijn ma ook. Snap die voorordelen niet. We zien hem nu voor het eerst.
SCH wil welquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en verwarrend
Ik woon trouwens in het voormalige huis van de opa van Bas Verwijlen
Wie wil me aanraken
Hij schreeuwt zo ordinair. Maar verder is hij wel ok.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zei mijn ma ook. Snap die voorordelen niet. We zien hem nu voor het eerst.
quote:
Wie de ander het meeste lek prikt wint.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik snap helemaal niets van die sport.
Wij hebben tenminste reden tot feestquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat Nederlands publiek bij dat zwemmen dat ze toonden. Trekt Nederland echt alleen maar dat soort carnaval-volk bij sporten of brengen ze echt alleen maar die in beeld ?
Ah, toch makkelijker dan dat ik dachtquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Wie de ander het meeste lek prikt wint.
quote:
wie het eerst iemand 15 keer raakt met het wapen wint.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik snap helemaal niets van die sport.
Ik denk dat de regie achter zijn reet zit momenteel, heel die uitzending is aan het uitlopen vanwege de politieke discussiequote:Op zondag 10 augustus 2008 23:01 schreef Tommeke het volgende:
[..]
...
Wat is Smeets vervelend zeg, met z'n onderbreken de hele tijd, die vieze kwal begint me steeds meer te irriteren. Hij denkt dat ie echt overal verstand van heeft
Of om te stoppen met drinken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Verwijlen wel schattig... ik vind iedereen schattig dus tijd om te gaan slapen
En als je ingewanden er mee uittrekt krijg je bonuspuntenquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Wie de ander het meeste lek prikt wint.
zie hier Sta jij om 03.00 uur op om de OS te bekijken? Deel 2 prachtig schemaquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Of om te stoppen met drinken.
Ik lees net dat er weer een finale zwemmen is om kwart over 4? Moet ik er nog vroeger uit dan vandaag? Rotbeijing met hun rottijdzone.
Ook wel slim, zo werd de aandacht even verplaatst naar hoe de sporters er over dachten, Smeets zat maar door te zagen over hoe de sporters met de politiek omgaan. JP liet die schermer mooi voor hem antwoordenquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Goed van 'm, Smeets laat heel die schermer amper aan het woord.
wel typisch dat schermen niet geschikt is voor een tv-schermquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:03 schreef Remzz het volgende:
Het is volgens mij echt een dramatische kijksport.
Het contrast is mooi. Bloedfanatiek tijdens het sporten, rustig aan tafel. Zo hoort het.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:04 schreef tong80 het volgende:
Juist mooi dat schreuwn. Dat is ware emotie.
Cattannacio wielrennen. Ik weet niet hoe je catannacho spelt. Maar dat dus.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:07 schreef 456 het volgende:
Defensief rijden en dan mag Marianne het afmaken...
Marianne Evans...
Ja door die politieke discussie krijgen we dus onprettige haast.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ah, er zit nog een studiogast ...
Vos is echt aanvallender als Evans.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:07 schreef 456 het volgende:
Defensief rijden en dan mag Marianne het afmaken...
Marianne Evans...
Ook om warm te worden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:07 schreef 456 het volgende:
Goed plan. Energie sparen en in de finale alles geven...
Vandaag toch niet. Zelfs Evans reed gisteren aanvallender.quote:
Vos gaat 9 van de 10 keer zelf in de aanval.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vandaag toch niet. Zelfs Evans reed gisteren aanvallender.
De tweede keer sloeg ie welquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:15 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een einde met die gong, slaat echt nergens op.
golfer, ze is 17 !quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:21 schreef golfer het volgende:
Leuke uitzending weer en die Ranomi (ofzo) ziet er wel appetijtelijk uit.
Bettineblijft natuurlijk wel de ster van dit programma.
Jammer ja. Dat maakt d'r wel extra gemotiveerd voor de volgende twee gelukkig.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Vos was gewoon te afwachtend vandaag en niet attent genoeg
Echt leuk ja!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:21 schreef evert het volgende:
http://www.femkeheemskerk.nl/
ook leuk om te lezen!
Oeps.quote:
Aha en dan komt ze naar nederland.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:30 schreef Waaghals het volgende:
over 10 dagen is ze legaal
Ik had haar echt ouder ingeschat. Knap dat zo'n meisje van 17 zo goed kan zwemmen al.quote:
Geef mij Harmes maar de turnster die een geile lippearcing had en op haar 18de ingereden werd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had haar echt ouder ingeschat. Knap dat zo'n meisje van 17 zo goed kan zwemmen al.
Daar zit nog wel toekomst in.
los gezien van haar lichamelijke ontwikkeling
Soms wel. Geluid was ook niet helemaal helder, zat een galm in.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:21 schreef maril het volgende:
Hadden jullie trouwens ook zo;n vervelende piep?
Ranomi (quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:21 schreef evert het volgende:
http://www.femkeheemskerk.nl/
ook leuk om te lezen!
Mooie opmerking jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:55 schreef TheVulture het volgende:
"Gaat u in oktober wel kritischer zijn?"
Vriesekoop![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef mij Harmes maar de turnster die een geile lippearcing had en op haar 18de ingereden werd.
Neequote:Op maandag 11 augustus 2008 00:00 schreef golfer het volgende:
Rest van de conversatie over de dames maar doen in Sportende chicks op de OS #2 ?
Juustem, ik begin me de laatste tijd steeds meer te ergeren aan dat arrogante gedoe en doen alsof iedereen een josti is, vervelende kwalquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:55 schreef Ericr het volgende:
Volgens mij Mart kennen 'wij' een groot gedeelte van de sporters niet en kennen 'wij' veel van de Olympische sporten ook niet. Kan hij niet nokken met dat niveautje Josti?
Sowieso wordt er bijna nooit schermen uitgezonden in Studio Sport.. Geen wonder dat niemand hem kent.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:09 schreef daWeasel het volgende:
Tja en als de NOS die niet uitzendt en blijft volharden in voor, na en tussenbeschouwingen dan zullen we ze ook nooit leren kennen. Alle analisten daarentegen, die kennen we nu wel.
Dat was volgens mij omdat het binnen was.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Soms wel. Geluid was ook niet helemaal helder, zat een galm in.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:50 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind het altijd eng dat na zo'n programma iedereen ineens enthousiast is over Balkenende. Dat was net voor de verkiezingen ook toen hij bij DWDD was geweest. Hij zal daar echt stemmen door gewonnen hebben. Maar het blijft gewoon dezelfde oetlul met dezelfde gedateerde politieke meningen.
Ach, mensen vinden nou eenmaal vaak het optreden van politici belangrijker dan de politieke ideeën, helaas.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:50 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind het altijd eng dat na zo'n programma iedereen ineens enthousiast is over Balkenende. Dat was net voor de verkiezingen ook toen hij bij DWDD was geweest. Hij zal daar echt stemmen door gewonnen hebben. Maar het blijft gewoon dezelfde oetlul met dezelfde gedateerde politieke meningen.
Sport en politiek gescheiden houden graag!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:50 schreef bloodymary het volgende:
Vino vino waar is de wijn.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:35 schreef 456 het volgende:
Zit Bettine er nu echt elke dag eigenlijk?
Maril> het is bier vandaag
Veldkamp zou toch ook komen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:35 schreef 456 het volgende:
Alleen eerste week.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:35 schreef 456 het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zit er bij iedereen zo'n irritant fluitend geluid op ?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:40 schreef Bruce117 het volgende:
Wat is Deborah fantastisch optimistisch
Wie was dat van Velzen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:45 schreef Falco het volgende:
Weer een idiotenbende in het HHH met die nare pianodwerg ook nog.
Gisteren wel nu niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zit er bij iedereen zo'n irritant fluitend geluid op ?
Kunstlichtzonquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:52 schreef Bruce117 het volgende:
Mart "Dit is laat in de avond in Atlanta."
Nog best wel opvallend licht voor de late avond.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:10 schreef Cee het volgende:
MART SCHREEUW NIET ZO
Je zit helemaal in Peking maar de techniek staat tegenwoordig voor niks, microfoons zijn geweldig.
Ja, we moeten meer winnen!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer zo alleen op 't podium...
Het is Ribery zonder litteken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Phelps... Hij kan goed zwemmen ja, maar die kop .......
Wat is daarmeequote:Op maandag 11 augustus 2008 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat noemen ze in Amerika een butterface.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goed gezien.quote:
Wie Floris welke Floris?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:19 schreef maril het volgende:
Aha Floris is in ieder geval een Tilburger, goei volk dus.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:25 schreef TwanTwan het volgende:
Weet iemand hoe dat chinese nummer heet aan het begin en het eind van de uitzending?
Weet iemand hoe dat chinese nummer heet aan het begin en het eind van de uitzending?
Floris Evers(Hockeyer die buiten de keuze van Oltmans viel) vervangt Bettine Vriesekoop.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie Floris welke Floris?
Hier ook Tilburg.
dacht ik ook al, zal wel te veel klappen op haar hoofd gehad hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:26 schreef Agrafes het volgende:
Wat kom die judoer autsitisch over zeg...
Bier is bitter bier is best, maar waar is de wijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:23 schreef BVO het volgende:
Willi mag niet meer rijden, schat ik.
Ik denk dat ze eerder al iets teveel wijn c.q. bier op heeft.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:26 schreef Agrafes het volgende:
Wat kom die judoer autsitisch over zeg...
Die heeft er denk wel een paar alcoholische versnaperingen opquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder al iets teveel wijn c.q. bier op heeft.
En ik maar zoeken of ik iemand als Tilburger herken, maar ik kom niet uit dat milieuquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
OMG... Het wordt maar weer es bevestigd hoe elitair hockey is.
Zeg dat wel ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
OMG... Het wordt maar weer es bevestigd hoe elitair hockey is.
Blijkbaar beter dan Fosters..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De smaak van Nederlands bier ?
Nu, als het alternatief Chinees bier is kan ik ze nog wel snappen ...quote:
Aziatisch Bierquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nu, als het alternatief Chinees bier is kan ik ze nog wel snappen ...
Die Diabolo gaf pas een kutgeluidquote:
Hahaha, wat heerlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De smaak van Nederlands bier ?
Tja, als studio sport buiten de OS weinig andere sporten belicht..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Er is een sport, Kayakken , daar heeft u nog nooit van gehoord ..."
Dat zei hij dit keer niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Er is een sport, Kayakken , daar heeft u nog nooit van gehoord ..."
Alle kijkers gaan nu vroeg naar bed om morgen weer vroeg op te kunnen staan.quote:
Goed ideequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:08 schreef Falco het volgende:
[..]
Alle kijkers gaan nu vroeg naar bed om morgen weer vroeg op te kunnen staan.
Eensch..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:33 schreef golfer het volgende:
Tot nu toe de meest zwakke uitzending.
Ik mis Bettine nu al aan tafel.
Daar dacht ik vanmiddag ook al aan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:56 schreef Pritt het volgende:
Kan je die peddel niet gewoon in 2 stukken uit elkaar halen?
Zeker, Evers vind ik niksquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:33 schreef golfer het volgende:
Heb het niet gezien, maar was echt te verwachten dat er zoiets zou gebeuren. Heb een interview gelezen met Evers in Sportweek, ongelooflijk hoe extreem zelfverzekerd, of wat minder positief gezegd verschrikkelijk arrogant die gozer is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:42 schreef osfan het volgende:
Persoonlijk boeit het mij niet zoveel waar de familie Evers logeert, wat ze eten, wie in de familie al dan niet getrouwd is en hoe geweldig ze zichzelf vinden. Wat een vreselijke KAK. Gatver, de NOS maakt een grote fout door hem in dat programma te zetten. Bettine Vriesekoop had tenminste iets te melden en praat tenminste normaal.
Inderdaad, lekker boeiend: een stel kakkers dat hun ontbijtje naar binnen zit te werkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:42 schreef osfan het volgende:
Persoonlijk boeit het mij niet zoveel waar de familie Evers logeert, wat ze eten, wie in de familie al dan niet getrouwd is en hoe geweldig ze zichzelf vinden. Wat een vreselijke KAK. Gatver, de NOS maakt een grote fout door hem in dat programma te zetten. Bettine Vriesekoop had tenminste iets te melden en praat tenminste normaal.
Waar blijft de uitzending van 9 augustus met Karsten Kroon?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:56 schreef maril het volgende:
http://os2008.nos.nl/vide(...)ortzomer-12-augustus
zouden we Edith wel kennen volgens Mart? Gisteravond had nog niemand van Europees kampioene Willeboordse gehoord voor de Spelen. Denk dat de mensen die gerwoon op maandagochtend het sportkatern lezen en dan niet alleen het voetbal de naam Willeboordse wel met enige regelmaat zijn tegengekomen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:28 schreef JanJanJan het volgende:
Vanavond Edith Bosch?
Gezellig!
voorspelling: Mart zegt dat ze een gek mens is.
Bart zie ik liever dan Eversquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zeker, Evers vind ik niks![]()
Veldkamp heeft daarentegen wel enthousiasme en altijd z'n woordje klaar, dus wellicht wordt dat wel wat
Gelukkig niet veel gemist dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:33 schreef golfer het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:28 schreef JanJanJan het volgende:
Vanavond Edith Bosch?
Gezellig!
voorspelling: Mart zegt dat ze een gek mens is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |