Ah, toch makkelijker dan dat ik dachtquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Wie de ander het meeste lek prikt wint.
quote:
wie het eerst iemand 15 keer raakt met het wapen wint.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik snap helemaal niets van die sport.
Ik denk dat de regie achter zijn reet zit momenteel, heel die uitzending is aan het uitlopen vanwege de politieke discussiequote:Op zondag 10 augustus 2008 23:01 schreef Tommeke het volgende:
[..]
...
Wat is Smeets vervelend zeg, met z'n onderbreken de hele tijd, die vieze kwal begint me steeds meer te irriteren. Hij denkt dat ie echt overal verstand van heeft
Of om te stoppen met drinken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Verwijlen wel schattig... ik vind iedereen schattig dus tijd om te gaan slapen
En als je ingewanden er mee uittrekt krijg je bonuspuntenquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Wie de ander het meeste lek prikt wint.
zie hier Sta jij om 03.00 uur op om de OS te bekijken? Deel 2 prachtig schemaquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Of om te stoppen met drinken.
Ik lees net dat er weer een finale zwemmen is om kwart over 4? Moet ik er nog vroeger uit dan vandaag? Rotbeijing met hun rottijdzone.
Ook wel slim, zo werd de aandacht even verplaatst naar hoe de sporters er over dachten, Smeets zat maar door te zagen over hoe de sporters met de politiek omgaan. JP liet die schermer mooi voor hem antwoordenquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Goed van 'm, Smeets laat heel die schermer amper aan het woord.
wel typisch dat schermen niet geschikt is voor een tv-schermquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:03 schreef Remzz het volgende:
Het is volgens mij echt een dramatische kijksport.
Het contrast is mooi. Bloedfanatiek tijdens het sporten, rustig aan tafel. Zo hoort het.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:04 schreef tong80 het volgende:
Juist mooi dat schreuwn. Dat is ware emotie.
Cattannacio wielrennen. Ik weet niet hoe je catannacho spelt. Maar dat dus.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:07 schreef 456 het volgende:
Defensief rijden en dan mag Marianne het afmaken...
Marianne Evans...
Ja door die politieke discussie krijgen we dus onprettige haast.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ah, er zit nog een studiogast ...
Vos is echt aanvallender als Evans.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:07 schreef 456 het volgende:
Defensief rijden en dan mag Marianne het afmaken...
Marianne Evans...
Ook om warm te worden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:07 schreef 456 het volgende:
Goed plan. Energie sparen en in de finale alles geven...
Vandaag toch niet. Zelfs Evans reed gisteren aanvallender.quote:
Vos gaat 9 van de 10 keer zelf in de aanval.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vandaag toch niet. Zelfs Evans reed gisteren aanvallender.
De tweede keer sloeg ie welquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:15 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een einde met die gong, slaat echt nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |