Whehequote:Op zondag 10 augustus 2008 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Dekker kijkt altijd alsof ze elk moment kan worden vermoord... die zou in een goeie Amerikaanse horror-slasher niet misstaan als opgejaagd slachtoffer
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Dekker kijkt altijd alsof ze elk moment kan worden vermoord... die zou in een goeie Amerikaanse horror-slasher niet misstaan als opgejaagd slachtoffer
Ach, hier in België had je na het WK voetbal van '86 wel een van de Belgische voetballers die bij de huldiging op de Brusselse markt zo uit z'n dak ging dat ie z'n jasje het publiek in zwierde ... met z'n medaille erinquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach, hier in België had je na het WK voetbal van '86 wel een van de Belgische voetballers die bij de huldiging op de Brusselse markt zo uit z'n dak ging dat ie z'n jasje het publiek in zwierde ... met z'n medaille erin
Ik vind het een verschrikkelijke vent,en ik was blij dat ie verloorquote:
Nee hoor. Hij zwom gewoon mee.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Uhm is Mart afgevallen of verbeeld ik mij dat?
quote:
Jij valt stiekem gewoon op vrouwen he?quote:
ze hebben zijn onderkinnen onder de boord weggewerkt en dichtgeknooptquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:53 schreef Mani89 het volgende:
In het team met Erika Terpstra.quote:
Misschien ben ik wel gewoon biquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
[..]
Jij valt stiekem gewoon op vrouwen he?
RanomiFemke
Hij is bij de kapper geweestquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Z'n hoofd lijkt inderdaad smaller. Of zou het door z'n bril komen, hij had toch eerst een andere.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Verticale lijnen laten je smaller doen lijken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Hipquote:
quote:
Dit is niet live toch?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:56 schreef Cee het volgende:
Bettine kijkt altijd zo als een serial killer.
Aggut die mensen zitten daar nu om 5 uur 's ochtends en straks weer aan de bak. Wanneer slapen ze?
Niet dat ze zielig zijn hoor, ze zitten bij de fucking OS.
Ik kwam om 5u thuis vannacht, zwemmen gekeken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:56 schreef Cee het volgende:
Aggut die mensen zitten daar nu om 5 uur 's ochtends en straks weer aan de bak. Wanneer slapen ze?
Dit is niet rechtstreeksquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:56 schreef Cee het volgende:
Zei mijn ma ook. Snap die voorordelen niet. We zien hem nu voor het eerst.quote:
en verwarrendquote:
Messenstekerquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:58 schreef 456 het volgende:
AAAHAAAAAAAA
Bas komt uit Oss!
Dat verklaart eea over zijn wapen eigenschappen
Ach , pappie had een schermclubje ... Typisch een product van een upper-class sportje ...quote:
Nee ik zag dit vanochtend al dat arrogante de hele tijd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zei mijn ma ook. Snap die voorordelen niet. We zien hem nu voor het eerst.
SCH wil welquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en verwarrend
Ik woon trouwens in het voormalige huis van de opa van Bas Verwijlen
Wie wil me aanraken
Hij schreeuwt zo ordinair. Maar verder is hij wel ok.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zei mijn ma ook. Snap die voorordelen niet. We zien hem nu voor het eerst.
quote:
Wie de ander het meeste lek prikt wint.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik snap helemaal niets van die sport.
Wij hebben tenminste reden tot feestquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat Nederlands publiek bij dat zwemmen dat ze toonden. Trekt Nederland echt alleen maar dat soort carnaval-volk bij sporten of brengen ze echt alleen maar die in beeld ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |