JP keek wat valsigquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:36 schreef Bruce117 het volgende:
Mart
Mooie opmerking in de richting van de Balkenendenorm.
Zijn de Belgen al jaloers ?quote:
Omdat jullie nu al één gouden medaille meer hebben dan wij de komende 4 Olympiades samen gaan halen ?quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Omdat jullie nu al één gouden medaille meer hebben dan wij de komende 4 Olympiades samen gaan halen ?
Vond dat op het EK voetbal ook al;quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:39 schreef Nouk het volgende:
Ik vind hem echt sympathiek hoor, Jan Peter.
Iemand in de eventing, een zeilster en dan zijn we er al zowat, denk ik. Tenzij er een paar serieus boven zichzelf kunnen uitstijgen ...quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Joost zijn er Belgische kandidaten voor een medaille ?
Kim Gevaert?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Iemand in de eventing, een zeilster en dan zijn we er al zowat, denk ik. Tenzij er een paar serieus boven zichzelf kunnen uitstijgen ...
Gevaert is blij als ze de finale haalt.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:43 schreef DeeBee het volgende:
Die polonaise in het zwembad was een van de meest genante dingen die je ooit hebt gezien, maar ergens ook wel weer briljant omdat Nederlanders zich werkelijk nergens iets van aantrekken...
Zouden er Chinezen nog in de stress zijn geschoten die daar de orde moesten handhaven in die hal?
Ik ben blij dat het eens NIET over de gouden medaille gaatquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:44 schreef kawotski het volgende:
Boooooorrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnggggggggg....
Gevaert is Europese top, geen wereldtop. Die zal hoogstens een finaleplaats halen maar is kansloos voor een medaille.quote:
Een van de beste marketingdingen van de afgelopen jaren. Elke keer bij de OS valt Holland Heineken Huis weer tig keer. Betere reclame kun je niet krijgenquote:
Hij heeft al 2 zinnen gezegdquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:45 schreef evert het volgende:
ben benieuwd naar onze schermer.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:48 schreef tong80 het volgende:
President van China tegen Balkenende :
'Wilt u wat eten ?'
Balkenende :
'Ja doe maar nummer 18 met sambal'
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:48 schreef tong80 het volgende:
President van China tegen Balkenende :
'Wilt u wat eten ?'
Balkenende :
'Ja doe maar nummer 18 met sambal'
| Forum Opties | |