quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:50 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind het altijd eng dat na zo'n programma iedereen ineens enthousiast is over Balkenende. Dat was net voor de verkiezingen ook toen hij bij DWDD was geweest. Hij zal daar echt stemmen door gewonnen hebben. Maar het blijft gewoon dezelfde oetlul met dezelfde gedateerde politieke meningen.
Ach, mensen vinden nou eenmaal vaak het optreden van politici belangrijker dan de politieke ideeën, helaas.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:50 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind het altijd eng dat na zo'n programma iedereen ineens enthousiast is over Balkenende. Dat was net voor de verkiezingen ook toen hij bij DWDD was geweest. Hij zal daar echt stemmen door gewonnen hebben. Maar het blijft gewoon dezelfde oetlul met dezelfde gedateerde politieke meningen.
Sport en politiek gescheiden houden graag!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:50 schreef bloodymary het volgende:
Vino vino waar is de wijn.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:35 schreef 456 het volgende:
Zit Bettine er nu echt elke dag eigenlijk?
Maril> het is bier vandaag
Veldkamp zou toch ook komen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:35 schreef 456 het volgende:
Alleen eerste week.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:35 schreef 456 het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zit er bij iedereen zo'n irritant fluitend geluid op ?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:40 schreef Bruce117 het volgende:
Wat is Deborah fantastisch optimistisch
Wie was dat van Velzen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:45 schreef Falco het volgende:
Weer een idiotenbende in het HHH met die nare pianodwerg ook nog.
Gisteren wel nu niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zit er bij iedereen zo'n irritant fluitend geluid op ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |