Jammer ja. Dat maakt d'r wel extra gemotiveerd voor de volgende twee gelukkig.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Vos was gewoon te afwachtend vandaag en niet attent genoeg
Echt leuk ja!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:21 schreef evert het volgende:
http://www.femkeheemskerk.nl/
ook leuk om te lezen!
Oeps.quote:
Aha en dan komt ze naar nederland.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:30 schreef Waaghals het volgende:
over 10 dagen is ze legaal
Ik had haar echt ouder ingeschat. Knap dat zo'n meisje van 17 zo goed kan zwemmen al.quote:
Geef mij Harmes maar de turnster die een geile lippearcing had en op haar 18de ingereden werd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had haar echt ouder ingeschat. Knap dat zo'n meisje van 17 zo goed kan zwemmen al.
Daar zit nog wel toekomst in.
los gezien van haar lichamelijke ontwikkeling
Soms wel. Geluid was ook niet helemaal helder, zat een galm in.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:21 schreef maril het volgende:
Hadden jullie trouwens ook zo;n vervelende piep?
Ranomi (quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:21 schreef evert het volgende:
http://www.femkeheemskerk.nl/
ook leuk om te lezen!
Mooie opmerking jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:55 schreef TheVulture het volgende:
"Gaat u in oktober wel kritischer zijn?"
Vriesekoop![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef mij Harmes maar de turnster die een geile lippearcing had en op haar 18de ingereden werd.
Neequote:Op maandag 11 augustus 2008 00:00 schreef golfer het volgende:
Rest van de conversatie over de dames maar doen in Sportende chicks op de OS #2 ?
Juustem, ik begin me de laatste tijd steeds meer te ergeren aan dat arrogante gedoe en doen alsof iedereen een josti is, vervelende kwalquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:55 schreef Ericr het volgende:
Volgens mij Mart kennen 'wij' een groot gedeelte van de sporters niet en kennen 'wij' veel van de Olympische sporten ook niet. Kan hij niet nokken met dat niveautje Josti?
Sowieso wordt er bijna nooit schermen uitgezonden in Studio Sport.. Geen wonder dat niemand hem kent.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:09 schreef daWeasel het volgende:
Tja en als de NOS die niet uitzendt en blijft volharden in voor, na en tussenbeschouwingen dan zullen we ze ook nooit leren kennen. Alle analisten daarentegen, die kennen we nu wel.
Dat was volgens mij omdat het binnen was.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Soms wel. Geluid was ook niet helemaal helder, zat een galm in.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:50 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind het altijd eng dat na zo'n programma iedereen ineens enthousiast is over Balkenende. Dat was net voor de verkiezingen ook toen hij bij DWDD was geweest. Hij zal daar echt stemmen door gewonnen hebben. Maar het blijft gewoon dezelfde oetlul met dezelfde gedateerde politieke meningen.
Ach, mensen vinden nou eenmaal vaak het optreden van politici belangrijker dan de politieke ideeën, helaas.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:50 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind het altijd eng dat na zo'n programma iedereen ineens enthousiast is over Balkenende. Dat was net voor de verkiezingen ook toen hij bij DWDD was geweest. Hij zal daar echt stemmen door gewonnen hebben. Maar het blijft gewoon dezelfde oetlul met dezelfde gedateerde politieke meningen.
Sport en politiek gescheiden houden graag!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:50 schreef bloodymary het volgende:
Vino vino waar is de wijn.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:35 schreef 456 het volgende:
Zit Bettine er nu echt elke dag eigenlijk?
Maril> het is bier vandaag
Veldkamp zou toch ook komen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:35 schreef 456 het volgende:
Alleen eerste week.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:35 schreef 456 het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zit er bij iedereen zo'n irritant fluitend geluid op ?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:40 schreef Bruce117 het volgende:
Wat is Deborah fantastisch optimistisch
Wie was dat van Velzen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:45 schreef Falco het volgende:
Weer een idiotenbende in het HHH met die nare pianodwerg ook nog.
Gisteren wel nu niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zit er bij iedereen zo'n irritant fluitend geluid op ?
Kunstlichtzonquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:52 schreef Bruce117 het volgende:
Mart "Dit is laat in de avond in Atlanta."
Nog best wel opvallend licht voor de late avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |