Ik denk dat ze eerder al iets teveel wijn c.q. bier op heeft.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:26 schreef Agrafes het volgende:
Wat kom die judoer autsitisch over zeg...
Die heeft er denk wel een paar alcoholische versnaperingen opquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder al iets teveel wijn c.q. bier op heeft.
En ik maar zoeken of ik iemand als Tilburger herken, maar ik kom niet uit dat milieuquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
OMG... Het wordt maar weer es bevestigd hoe elitair hockey is.
Zeg dat wel ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
OMG... Het wordt maar weer es bevestigd hoe elitair hockey is.
Blijkbaar beter dan Fosters..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De smaak van Nederlands bier ?
Nu, als het alternatief Chinees bier is kan ik ze nog wel snappen ...quote:
Aziatisch Bierquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nu, als het alternatief Chinees bier is kan ik ze nog wel snappen ...
Die Diabolo gaf pas een kutgeluidquote:
Hahaha, wat heerlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De smaak van Nederlands bier ?
Tja, als studio sport buiten de OS weinig andere sporten belicht..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Er is een sport, Kayakken , daar heeft u nog nooit van gehoord ..."
Dat zei hij dit keer niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Er is een sport, Kayakken , daar heeft u nog nooit van gehoord ..."
Alle kijkers gaan nu vroeg naar bed om morgen weer vroeg op te kunnen staan.quote:
Goed ideequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:08 schreef Falco het volgende:
[..]
Alle kijkers gaan nu vroeg naar bed om morgen weer vroeg op te kunnen staan.
Eensch..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:33 schreef golfer het volgende:
Tot nu toe de meest zwakke uitzending.
Ik mis Bettine nu al aan tafel.
Daar dacht ik vanmiddag ook al aan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:56 schreef Pritt het volgende:
Kan je die peddel niet gewoon in 2 stukken uit elkaar halen?
Zeker, Evers vind ik niksquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:33 schreef golfer het volgende:
Heb het niet gezien, maar was echt te verwachten dat er zoiets zou gebeuren. Heb een interview gelezen met Evers in Sportweek, ongelooflijk hoe extreem zelfverzekerd, of wat minder positief gezegd verschrikkelijk arrogant die gozer is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:42 schreef osfan het volgende:
Persoonlijk boeit het mij niet zoveel waar de familie Evers logeert, wat ze eten, wie in de familie al dan niet getrouwd is en hoe geweldig ze zichzelf vinden. Wat een vreselijke KAK. Gatver, de NOS maakt een grote fout door hem in dat programma te zetten. Bettine Vriesekoop had tenminste iets te melden en praat tenminste normaal.
Inderdaad, lekker boeiend: een stel kakkers dat hun ontbijtje naar binnen zit te werkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:42 schreef osfan het volgende:
Persoonlijk boeit het mij niet zoveel waar de familie Evers logeert, wat ze eten, wie in de familie al dan niet getrouwd is en hoe geweldig ze zichzelf vinden. Wat een vreselijke KAK. Gatver, de NOS maakt een grote fout door hem in dat programma te zetten. Bettine Vriesekoop had tenminste iets te melden en praat tenminste normaal.
Waar blijft de uitzending van 9 augustus met Karsten Kroon?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:56 schreef maril het volgende:
http://os2008.nos.nl/vide(...)ortzomer-12-augustus
zouden we Edith wel kennen volgens Mart? Gisteravond had nog niemand van Europees kampioene Willeboordse gehoord voor de Spelen. Denk dat de mensen die gerwoon op maandagochtend het sportkatern lezen en dan niet alleen het voetbal de naam Willeboordse wel met enige regelmaat zijn tegengekomen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:28 schreef JanJanJan het volgende:
Vanavond Edith Bosch?
Gezellig!
voorspelling: Mart zegt dat ze een gek mens is.
Bart zie ik liever dan Eversquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zeker, Evers vind ik niks![]()
Veldkamp heeft daarentegen wel enthousiasme en altijd z'n woordje klaar, dus wellicht wordt dat wel wat
Gelukkig niet veel gemist dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:33 schreef golfer het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:28 schreef JanJanJan het volgende:
Vanavond Edith Bosch?
Gezellig!
voorspelling: Mart zegt dat ze een gek mens is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |