Ik denk dat ze eerder al iets teveel wijn c.q. bier op heeft.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:26 schreef Agrafes het volgende:
Wat kom die judoer autsitisch over zeg...
Die heeft er denk wel een paar alcoholische versnaperingen opquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder al iets teveel wijn c.q. bier op heeft.
En ik maar zoeken of ik iemand als Tilburger herken, maar ik kom niet uit dat milieuquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
OMG... Het wordt maar weer es bevestigd hoe elitair hockey is.
Zeg dat wel ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
OMG... Het wordt maar weer es bevestigd hoe elitair hockey is.
Blijkbaar beter dan Fosters..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De smaak van Nederlands bier ?
Nu, als het alternatief Chinees bier is kan ik ze nog wel snappen ...quote:
Aziatisch Bierquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nu, als het alternatief Chinees bier is kan ik ze nog wel snappen ...
Die Diabolo gaf pas een kutgeluidquote:
Hahaha, wat heerlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De smaak van Nederlands bier ?
Tja, als studio sport buiten de OS weinig andere sporten belicht..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Er is een sport, Kayakken , daar heeft u nog nooit van gehoord ..."
Dat zei hij dit keer niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Er is een sport, Kayakken , daar heeft u nog nooit van gehoord ..."
Alle kijkers gaan nu vroeg naar bed om morgen weer vroeg op te kunnen staan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |