Zaterdagquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:09 schreef Sirolf het volgende:
Toch opvallend dat hier nog gepost wordt, met deze soort muziek op de radio...
Goh, ik ga vanmiddag ook naar België, maar dan naar de Metropolis Antwerpen om WALL-E in DIG kwaliteit te gaan zienquote:Op zondag 10 augustus 2008 07:38 schreef Sersjee het volgende:
"I'm not waiting on a lady, I'm just waiting on a friend" indeed, om precies te zijn broerlief. Op naar België!
Ik was even lekker lui een puzzlespelletje aan het spelen op de Wii, Toki Tori. De graphics daarvan zijn van een van mijn oud-studenten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:05 schreef muisje-eliza het volgende:
oke mensen zijn op vakantie, maar wat kan je nogmeer doen met dit zeikweer dan lekker radio luisteren
Olympische Spelen kijken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:05 schreef muisje-eliza het volgende:
oke mensen zijn op vakantie, maar wat kan je nogmeer doen met dit zeikweer dan lekker radio luisteren
Als je de recensies mag geloven dan schijnt de X-files en aardige bagger film te zijn. Wall-E wil ik eigenlijk ook nog wel een keer zien.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:11 schreef muisje-eliza het volgende:wat leuk!!!!! geniet ervan... tis een heeeeeeeeeeeeele mooie film!!!
ik heb gister de film van X-files gekeken...was wel aardig
Marianne Vosquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:42 schreef muisje-eliza het volgende:
vos?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Marianne Vos.
OS wegwedstrijd dames.
Jaja daar is de zonquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh zo![]()
t word steeds lichter buiten...zou de zon nog komen?
Het waait niet overal en beetje harde wind kan ook mooie effecten opleverenquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:07 schreef muisje-eliza het volgende:
goedemiddag heren
idd de zon breekt af en toe door...helaas geen mooie dag om natuurfoto's te maken met die harde wind
Je kan hem capturen met streamripper hij is nog steeds raadpleegbaarquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:20 schreef Piles het volgende:
Weten jullie of de uitzending van The Morning EM van donderdag nog ergens als audio te krijgen is. M'n opname is te kapot om helemaal te knippen
Uhm, waar danquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan hem capturen met streamripper hij is nog steeds raadpleegbaar
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/donderdag of bedoel je de webcam stream dat die mislukt is
En probeer nu eens te luisteren naar die uitzending, hier werkt het niet hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/donderdag
Geen probleem in mediaplayerquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:54 schreef Piles het volgende:
[..]
En probeer nu eens te luisteren naar die uitzending, hier werkt het niet hoor
Ik luister niet, maar Ruby is toch niet zo ergquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:43 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind dit echt nogsteeds een K-nummer
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik luister niet, maar Ruby is toch niet zo erg
Denk inderdaad ook wel dat de die-hard fans het wel een aardige film zullen vinden. Ga 'm wel een keer op dvd kijken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:41 schreef muisje-eliza het volgende:
ik had ook niet zoveel van de X-files film verwacht hoor, maar tis wel aardig om te zien moet ik eerlijk zeggen. Ik denk dat de die-hard fans van X-files m wel leuk vinden
* Marc63 ookquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:16 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- zit naar Amerika - Japan China (basketball) te kijken. Toffe pot hoor.
Puur geluk dat ik nu kijk want wist eigenlijk niet dat de wedstrijd vandaag gespeeld zou wordenquote:
Ik zal je zo als ik thuis ben even het linkje naar de mp3 sturen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:20 schreef Piles het volgende:
Weten jullie of de uitzending van The Morning EM van donderdag nog ergens als audio te krijgen is. M'n opname is te kapot om helemaal te knippen
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:53 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik zal je zo als ik thuis ben even het linkje naar de mp3 sturen.
leuk duelquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk inderdaad ook wel dat de die-hard fans het wel een aardige film zullen vinden. Ga 'm wel een keer op dvd kijken.![]()
* -Hans- zit naar Amerika - Japan china (basketball) te kijken. Toffe pot hoor.
Recorder? Je weet dat dit gewoon downloadbare mp3 files zijn hè?quote:
Maakt niet uit hoe ik het doe, gaat even snelquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
Recorder? Je weet dat dit gewoon downloadbare mp3 files zijn hè?
Zondag = verveeldagquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:17 schreef muisje-eliza het volgende:
*verveel*
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:19 schreef Piles het volgende:
En anders moet ik eens aan de SR 2007 dvd beginnen
Ik weet het, maar dat is zo verrot veel werkquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat is zo verrot veel werk![]()
En er is al een dvd van verschenen, dus zoveel haast heb ik er niet meer mee eigenlijk
Er is een DVD van, Michiel had het er van de week over dat die uit gekomen is, maar volgens mij is die alleen voor intern gebruik.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is er een dvd van? en waar vind ik dat?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
Er is een DVD van, Michiel had het er van de week over dat die uit gekomen is, maar volgens mij is die alleen voor intern gebruik.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij past vast niet in mn poepgat dus ik wil m ook kunnen zien
Zoals altijd op zondagavondquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:08 schreef muisje-eliza het volgende:
*tis t dood hier*
Was ook erg opvallend toenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
vorige keer met Muijs was t hier druk
valt inderdaad niet tegenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Is wel vaker toch
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=acda
Watvoor budbrowser heb je dan? Lynx?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:32 schreef Piles het volgende:
Wanneer zou 3FM de site gaan aanpassen zodat ie in alle browsers werkt. Ik kan er weinig mee
Nee, Firefox 3quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Watvoor budbrowser heb je dan? Lynx?
Hier ook Firefox 3, geen enkel probleem.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, Firefox 3
Maar ik krijg die dropdowns om een dag te kiezen niet
Lijkt wel de dag dat niets werkt bij jou, hier geen probleemquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, Firefox 3
Maar ik krijg die dropdowns om een dag te kiezen niet
Leuke vinding , vind die beatbox tas ook erg grappigquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
geinig dit http://www.ditverzinjeniet.nl/gadgets/Cassette_Tas
Webdeveloper dusquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier ook Firefox 3, geen enkel probleem.
Geen Scriptblock-extensie oid geinstalleerd?
quote:
Mja, op de 1 of andere manier is de zondag-op-maandagnacht altijd erg rustig...quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:15 schreef rjvandevelde het volgende:
hmmmm rustige bedoeling hiero
Erg hoor, damn.quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:55 schreef -Hans- het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=75014
Ja, lekkerquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:05 schreef muisje-eliza het volgende:
ff lekker sjokobroodje bij de bakker halen....nog fans?
niets aan toe te voegen..quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:57 schreef silverx het volgende:
Erg hoor, damn.
Wel een vreselijk kinderachtig figuur, die Feenstra verder.
The Jackylquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:34 schreef muisje-eliza het volgende:
zeg ik tegen me vent...van wie is dat nummer ook alweer met die kettingzaag erin...*euh weet ik veel*
van wie oh wie (Rob draait m regelmatig)
Idd;quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
The JackylPlaat heet The Lumberjack
Giebelende-meisjes-van-12-muziek. Boyband, 3 broers, Disney heeft er wat mee van doen. Mis je weinig aan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:53 schreef muisje-eliza het volgende:
*liefdesliedjes is leuk*![]()
wtf is jonas brothers![]()
Zeiknummer. Komt wel vaak bij de laatste tijd trouwens.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:09 schreef on_air het volgende:
Got no reason coming to me in the rain running down.
JOH. Dat word je nat [ afbeelding ].
quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:09 schreef on_air het volgende:
Got no reason coming to me in the rain running down.
JOH. Dat word je nat [ afbeelding ].
uitermate treffend verwoord!quote:
Moest er wel voor uit bed komen, maar dat is geluktquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:08 schreef -Hans- het volgende:
Piles, aap ! inderdaad net op tijd voor Veenstra Veenstra
Nummer ook gehoord en het is weer een grote bagger bende. Zeer matig bandje met een grote hit. Aan de andere kant ben ik wel bij dat we dan wat minder Fascination horenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:42 schreef muisje-eliza het volgende:
ik zie t nieuwe liedje van Alphabeat op tv...das niet echt om te juichen en die clip is echt bedroevend
Loodzwaar zo'n vakantie. Weet er bijna alles van.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Moest er wel voor uit bed komen, maar dat is gelukt![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:10 schreef on_air het volgende:. I'm not gonna teach your boyfriend how to dance with you
.
Morgen mag ik weer aan de bak hoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Loodzwaar zo'n vakantie. Weet er bijna alles van.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:10 schreef on_air het volgende:. I'm not gonna teach your boyfriend how to dance with you
.
Ik mag de komende dagen ook weer aan de bak... maar dan met leren voor een hertentamen...quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen mag ik weer aan de bak hoor
[..]
![]()
![]()
En dat wist je nog niet?quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:15 schreef Sirolf het volgende:
Leon en Jelmer zijn óók op vakantie...
Mooie timing van ze, met z'n allen tegelijk weg.
Zal niet de eerste en laatste keer zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:40 schreef Sersjee het volgende:
Ik word nu heel raar aangekeken door een collega
Correct.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal niet de eerste en laatste keer zijn
Kijk dan gewoon raar terug!quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:40 schreef Sersjee het volgende:
Ik word nu heel raar aangekeken door een collega
Haalllooquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:45 schreef MichielV het volgende:
En goedemiddag!
Tja, geheel nieuw publiek, dus kom maar door met al die handel!quote:
Ook mooi toch, op boten gebied staat er ook nog wel wat te verwachten. niet van de roeiers helaas.quote:
Ik ben 'm ook nog lang niet zatquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Toe Jam, begin hem steeds leuker te vinden
Och, 't zijn allebei SR-anthems geweest en ze maken uptempo muziek. Zo heel erg vreemd vind ik het dus niet.quote:
Qua sound toch echt heel andersquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, 't zijn allebei SR-anthems geweest en ze maken uptempo muziek. Zo heel erg vreemd vind ik het dus niet.
Maar goed dat ik niet mee doe dan, ik heb geen idee wie er op Lowlands staanquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol wat een muts , wombats noemen terwijl ze de fartallies hoort, die hoort niet thuis op lowlands
Denk dat je het best aardig kan gokken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet mee doe dan, ik heb geen idee wie er op Lowlands staan
Was wel de allerflauwstequote:Op maandag 11 augustus 2008 13:58 schreef Piles het volgende:
Een brandende Duitser is altijd grappig!
Ach ja, Erik Jan en Duitsers hèquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was wel de allerflauwste
Vrienden voor het levenquote:
Denk al jaren dat het nog '95 is. En zo tof was het niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:32 schreef Sersjee het volgende:
1995... Mèn, wat een tof jaar was dat!
Laatst stelde een vriend z'n nieuwe vriendin voor, ik kende haar verder niet, maar zij wist meteen wie ik was èn wat ik in '95 had uitgevreten op de middelbare school. Blijkbaar is die schoolbezetting goed blijven hangen in het geheugen van velen, want ik krijg er nog geregeld vragen over.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:34 schreef on_air het volgende:
[..]
Denk al jaren dat het nog '95 is. En zo tof was het niet.
Als Ajacied heb ik al jaren door dat het geen 1995 meer isquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:34 schreef on_air het volgende:
[..]
Denk al jaren dat het nog '95 is. En zo tof was het niet.
quote:Marlous Löffelman stopt bij KXradio
Marlous Löffelman stopt bij KXradioMarlous Löffelman stopt per direct bij KXradio met haar wekelijkse programma 'Voor de kat z'n KX'. Samen met haar partner runt Marlous al een tijd een marketing- en communicatiebedrijf. Doordat de opdrachten maar blijven binnenstromen, is het voor Marlous lastig geworden haar programma bij KXradio te combineren met haar dagelijkse werkzaamheden.
"We vinden het ontzettend jammer dat Marlous besloten heeft op te stoppen bij ons, maar we begrijpen haar beslissing natuurlijk helemaal", zo vertelt Ties Roodhardt van KXradio. " Marlous is -zoals dat zo mooi heet- een multitalent en blijkbaar denken veel bedrijven daar ook zo over, waardoor ze het steeds drukker heeft gekregen met haar bedrijf. Jammer voor ons, jammer voor onze luisteraars, maar we zijn in ieder geval blij dat ze deel heeft uitgemaakt van het clubje KXradio-enthousiastelingen. Natuurlijk wensen we haar erg veel succes, op voorwaarde dat ze tijdens haar werkzaamheden wel af en toe KXradio aanzet!"
Samen met Rick van Velthuysen was Marlous meerdere jaren te horen op Radio 538 met het programma WeekendRick. Na het stoppen van deze show in oktober 2007 werd haar direct een eigen programma op KXradio aangeboden, welke in november 2007 voor het eerst te horen was.
Ohja ik zie nu dat de log van donderdag wasquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Paar dagen geleden stond die hier ook
Zeker even naar school voor het ophalen van het rooster?quote:
uuuhm nou succes dan maarquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:13 schreef Sirolf het volgende:
Ik mag de komende dagen ook weer aan de bak... maar dan met leren voor een hertentamen...
Ach, na dat hertentamen heb ik nog 2 weken vrij.
4e jaar HBO Hansquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:29 schreef -Hans- het volgende:
Zeker even naar school voor het ophalen van het rooster?
haha! okay, ja dat wist ik nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:30 schreef Piles het volgende:
[..]
4e jaar HBO Hans
Nee, ben nog volop aan het werk nu. 1e week september weer eens gaan kijken
ff gemist. Waar ging 't overquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:01 schreef -Hans- het volgende:
Mijn hemel.. vreselijk bericht inderdaad.
Heb niet het hele bericht gehoord maar er was een kind geschept door een auto en 10 km meegesleurd. Pas een dag later kwam de 61 jaar oude mevrouw erachter dat er iets onder de auto lag..quote:
Ahja, dat is hier een paar km verderop gebeurd. Kind en auto zijn hier een straat verderop ook 'voorbij' gekomenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb niet het hele bericht gehoord maar er was een kind geschept door een auto en 10 km meegesleurd. Pas een dag later kwam de 61 jaar oude mevrouw erachter dat er iets onder de auto lag..
Oja, dat komt mij wel bekend voor. Bizar verhaal/ongeluk natuurlijk maar wel heel erg luguber.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ahja, dat is hier een paar km verderop gebeurd. Kind en auto zijn hier een straat verderop ook 'voorbij' gekomen. Bestuurster wordt niet vervolgd: http://www.nu.nl/news/169(...)d_niet_vervolgd.html
Heb je het niet een tikkeltje groter het is maar 400x500pixelsquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:10 schreef MichielV het volgende:
[..]
Niet duur: http://www.michielveenstr(...)hier+fantastisch%21/
Ging over hetzelfde ongeval. Nieuws was nu dat de bestuurster niet wordt vervolgd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zoiets is er een jaar geleden toch ook al gebeurd?
Dat is nog eens een prima service! de mooie slanke vrouw moet toch maar even plaats maken voor een........ badeend aan zee.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:10 schreef MichielV het volgende:
[..]
Niet duur: http://www.michielveenstr(...)hier+fantastisch%21/
Waar is je nieuwe werkplek eigenlijk neergezet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:12 schreef Broekie het volgende:
Hmm, shit, vanmiddag Lunch EM gemist, nog steeds geen stroom op m'n nieuwe werkplek![]()
Hier Kwestie van rechter muisknop en afbeelding bekijken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb je het niet een tikkeltje groter het is maar 400x500pixels
Dan heeft het lang geduurd voordat eruitspraak is gedaan. Waarom kan men hier nou niet binnen een maand gewoon iets afronden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ging over hetzelfde ongeval. Nieuws was nu dat de bestuurster niet wordt vervolgd.
Had ik inmiddels inderdaad door, vandaar m'n editquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ging over hetzelfde ongeval. Nieuws was nu dat de bestuurster niet wordt vervolgd.
Omdat dit een ongeval was wat nog nooit in de wereld is gebeurd. Heeft nogal wat tijd gekost om het te onderzoeken en na te spelen... En je moet als OM ook goed overwegen of je de vrouw wel of niet vervolgt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan heeft het lang geduurd voordat eruitspraak is gedaan. Waarom kan men hier nou niet binnen een maand gewoon iets afronden.
Minder grappig dat het ijsje misvormd is (vertoont nog maar weinig kenmerken van een raket) omdat ie lichtelijk ontdooit is geweest en nu nog niet helemaal goed bevroren was.quote:
Tnx werkt nu wel goedquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hier Kwestie van rechter muisknop en afbeelding bekijken.
"Hooray for Coen Swijnenberg!"
Ow mensen, chekc dit; ik ben voor het éérst in mijn héle leven serieus aan de lijn... dus geen ijs voor mijquote:
Oudenoord 700 te Utrecht. Is alleen nog steeds één grote bouwval, en 5 september staan de studenten weer voor de deur.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar is je nieuwe werkplek eigenlijk neergezet.
Voor het eerst in mijn leven is het me gelukt 50 uur geen sigaret aan te raken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow mensen, chekc dit; ik ben voor het éérst in mijn héle leven serieus aan de lijn... dus geen ijs voor mij![]()
Heb de afgelopen 3 dagen gewoon al 3 stukken taart en een hele berg koekjes en hapjes en ongezond eten afgeslagen en ben zoooo trots op mezelf!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow mensen, chekc dit; ik ben voor het éérst in mijn héle leven serieus aan de lijn... dus geen ijs voor mij![]()
Heb de afgelopen 3 dagen gewoon al 3 stukken taart en een hele berg koekjes en hapjes en ongezond eten afgeslagen en ben zoooo trots op mezelf!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:19 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Voor het eerst in mijn leven is het me gelukt 50 uur geen sigaret aan te raken.
Ik vierde vanmiddag om 17:00 uur een bescheiden feestje: twee hele dagen al niet gerookt
Ah, dus zelfs daarin volg je Maricha?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:19 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Ik vierde vanmiddag om 17:00 uur een bescheiden feestje: twee hele dagen al niet gerookt
even opgezocht , ongeluk zelf is 3 jaar geleden gebeurd. ze hebben er flink de tijd voorgenomenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat dit een ongeval was wat nog nooit in de wereld is gebeurd. Heeft nogal wat tijd gekost om het te onderzoeken en na te spelen... En je moet als OM ook goed overwegen of je de vrouw wel of niet vervolgt.
Je komt steeds meer in mijn buurt te zitten, kan je zien vanaf de 13de etage van ons gebouwquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oudenoord 700 te Utrecht. Is alleen nog steeds één grote bouwval, en 5 september staan de studenten weer voor de deur.
Gaat zo niet lukken om dat allemaal op tijd klaar te krijgen....
Kijk maricha arrangeer dit is evenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:21 schreef MirageF1 het volgende:
Mijn vrouw is Chileense en zij hoopt dat Michiel naar Chili belt op de Chileense onafhankelijkheidsdag (18 september). Ze ligt altijd in een deuk als hij mensen in andere landen opbelt en ze is wel benieuwd hoe Chilenen reageren
Ik ben ook trots op je!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En dat zeg je niet???quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:19 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Supergoed van je , nu volhouden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:19 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Heeft ie het feestje niet eens op de redactie gevierd dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |