Ik luister niet, maar Ruby is toch niet zo ergquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:43 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind dit echt nogsteeds een K-nummer
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik luister niet, maar Ruby is toch niet zo erg
Denk inderdaad ook wel dat de die-hard fans het wel een aardige film zullen vinden. Ga 'm wel een keer op dvd kijken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:41 schreef muisje-eliza het volgende:
ik had ook niet zoveel van de X-files film verwacht hoor, maar tis wel aardig om te zien moet ik eerlijk zeggen. Ik denk dat de die-hard fans van X-files m wel leuk vinden
* Marc63 ookquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:16 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- zit naar Amerika - Japan China (basketball) te kijken. Toffe pot hoor.
Puur geluk dat ik nu kijk want wist eigenlijk niet dat de wedstrijd vandaag gespeeld zou wordenquote:
Ik zal je zo als ik thuis ben even het linkje naar de mp3 sturen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:20 schreef Piles het volgende:
Weten jullie of de uitzending van The Morning EM van donderdag nog ergens als audio te krijgen is. M'n opname is te kapot om helemaal te knippen
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:53 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik zal je zo als ik thuis ben even het linkje naar de mp3 sturen.
leuk duelquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk inderdaad ook wel dat de die-hard fans het wel een aardige film zullen vinden. Ga 'm wel een keer op dvd kijken.![]()
* -Hans- zit naar Amerika - Japan china (basketball) te kijken. Toffe pot hoor.
Recorder? Je weet dat dit gewoon downloadbare mp3 files zijn hè?quote:
Maakt niet uit hoe ik het doe, gaat even snelquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
Recorder? Je weet dat dit gewoon downloadbare mp3 files zijn hè?
Zondag = verveeldagquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:17 schreef muisje-eliza het volgende:
*verveel*
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:19 schreef Piles het volgende:
En anders moet ik eens aan de SR 2007 dvd beginnen
Ik weet het, maar dat is zo verrot veel werkquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat is zo verrot veel werk![]()
En er is al een dvd van verschenen, dus zoveel haast heb ik er niet meer mee eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |