Zaterdagquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:09 schreef Sirolf het volgende:
Toch opvallend dat hier nog gepost wordt, met deze soort muziek op de radio...
Goh, ik ga vanmiddag ook naar België, maar dan naar de Metropolis Antwerpen om WALL-E in DIG kwaliteit te gaan zienquote:Op zondag 10 augustus 2008 07:38 schreef Sersjee het volgende:
"I'm not waiting on a lady, I'm just waiting on a friend" indeed, om precies te zijn broerlief. Op naar België!
Ik was even lekker lui een puzzlespelletje aan het spelen op de Wii, Toki Tori. De graphics daarvan zijn van een van mijn oud-studenten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:05 schreef muisje-eliza het volgende:
oke mensen zijn op vakantie, maar wat kan je nogmeer doen met dit zeikweer dan lekker radio luisteren
Olympische Spelen kijken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:05 schreef muisje-eliza het volgende:
oke mensen zijn op vakantie, maar wat kan je nogmeer doen met dit zeikweer dan lekker radio luisteren
Als je de recensies mag geloven dan schijnt de X-files en aardige bagger film te zijn. Wall-E wil ik eigenlijk ook nog wel een keer zien.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:11 schreef muisje-eliza het volgende:wat leuk!!!!! geniet ervan... tis een heeeeeeeeeeeeele mooie film!!!
ik heb gister de film van X-files gekeken...was wel aardig
Marianne Vosquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:42 schreef muisje-eliza het volgende:
vos?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Marianne Vos.
OS wegwedstrijd dames.
Jaja daar is de zonquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh zo![]()
t word steeds lichter buiten...zou de zon nog komen?
Het waait niet overal en beetje harde wind kan ook mooie effecten opleverenquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:07 schreef muisje-eliza het volgende:
goedemiddag heren
idd de zon breekt af en toe door...helaas geen mooie dag om natuurfoto's te maken met die harde wind
Je kan hem capturen met streamripper hij is nog steeds raadpleegbaarquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:20 schreef Piles het volgende:
Weten jullie of de uitzending van The Morning EM van donderdag nog ergens als audio te krijgen is. M'n opname is te kapot om helemaal te knippen
Uhm, waar danquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan hem capturen met streamripper hij is nog steeds raadpleegbaar
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/donderdag of bedoel je de webcam stream dat die mislukt is
En probeer nu eens te luisteren naar die uitzending, hier werkt het niet hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/donderdag
Geen probleem in mediaplayerquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:54 schreef Piles het volgende:
[..]
En probeer nu eens te luisteren naar die uitzending, hier werkt het niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |