Zaterdagquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:09 schreef Sirolf het volgende:
Toch opvallend dat hier nog gepost wordt, met deze soort muziek op de radio...
Goh, ik ga vanmiddag ook naar België, maar dan naar de Metropolis Antwerpen om WALL-E in DIG kwaliteit te gaan zienquote:Op zondag 10 augustus 2008 07:38 schreef Sersjee het volgende:
"I'm not waiting on a lady, I'm just waiting on a friend" indeed, om precies te zijn broerlief. Op naar België!
Ik was even lekker lui een puzzlespelletje aan het spelen op de Wii, Toki Tori. De graphics daarvan zijn van een van mijn oud-studenten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:05 schreef muisje-eliza het volgende:
oke mensen zijn op vakantie, maar wat kan je nogmeer doen met dit zeikweer dan lekker radio luisteren
Olympische Spelen kijken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:05 schreef muisje-eliza het volgende:
oke mensen zijn op vakantie, maar wat kan je nogmeer doen met dit zeikweer dan lekker radio luisteren
Als je de recensies mag geloven dan schijnt de X-files en aardige bagger film te zijn. Wall-E wil ik eigenlijk ook nog wel een keer zien.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:11 schreef muisje-eliza het volgende:wat leuk!!!!! geniet ervan... tis een heeeeeeeeeeeeele mooie film!!!
ik heb gister de film van X-files gekeken...was wel aardig
Marianne Vosquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:42 schreef muisje-eliza het volgende:
vos?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Marianne Vos.
OS wegwedstrijd dames.
Jaja daar is de zonquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh zo![]()
t word steeds lichter buiten...zou de zon nog komen?
Het waait niet overal en beetje harde wind kan ook mooie effecten opleverenquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:07 schreef muisje-eliza het volgende:
goedemiddag heren
idd de zon breekt af en toe door...helaas geen mooie dag om natuurfoto's te maken met die harde wind
Je kan hem capturen met streamripper hij is nog steeds raadpleegbaarquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:20 schreef Piles het volgende:
Weten jullie of de uitzending van The Morning EM van donderdag nog ergens als audio te krijgen is. M'n opname is te kapot om helemaal te knippen
Uhm, waar danquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan hem capturen met streamripper hij is nog steeds raadpleegbaar
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/donderdag of bedoel je de webcam stream dat die mislukt is
En probeer nu eens te luisteren naar die uitzending, hier werkt het niet hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/donderdag
Geen probleem in mediaplayerquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:54 schreef Piles het volgende:
[..]
En probeer nu eens te luisteren naar die uitzending, hier werkt het niet hoor
Ik luister niet, maar Ruby is toch niet zo ergquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:43 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind dit echt nogsteeds een K-nummer
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik luister niet, maar Ruby is toch niet zo erg
Denk inderdaad ook wel dat de die-hard fans het wel een aardige film zullen vinden. Ga 'm wel een keer op dvd kijken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:41 schreef muisje-eliza het volgende:
ik had ook niet zoveel van de X-files film verwacht hoor, maar tis wel aardig om te zien moet ik eerlijk zeggen. Ik denk dat de die-hard fans van X-files m wel leuk vinden
* Marc63 ookquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:16 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- zit naar Amerika - Japan China (basketball) te kijken. Toffe pot hoor.
Puur geluk dat ik nu kijk want wist eigenlijk niet dat de wedstrijd vandaag gespeeld zou wordenquote:
Ik zal je zo als ik thuis ben even het linkje naar de mp3 sturen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:20 schreef Piles het volgende:
Weten jullie of de uitzending van The Morning EM van donderdag nog ergens als audio te krijgen is. M'n opname is te kapot om helemaal te knippen
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:53 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik zal je zo als ik thuis ben even het linkje naar de mp3 sturen.
leuk duelquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk inderdaad ook wel dat de die-hard fans het wel een aardige film zullen vinden. Ga 'm wel een keer op dvd kijken.![]()
* -Hans- zit naar Amerika - Japan china (basketball) te kijken. Toffe pot hoor.
Recorder? Je weet dat dit gewoon downloadbare mp3 files zijn hè?quote:
Maakt niet uit hoe ik het doe, gaat even snelquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
Recorder? Je weet dat dit gewoon downloadbare mp3 files zijn hè?
Zondag = verveeldagquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:17 schreef muisje-eliza het volgende:
*verveel*
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:19 schreef Piles het volgende:
En anders moet ik eens aan de SR 2007 dvd beginnen
Ik weet het, maar dat is zo verrot veel werkquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat is zo verrot veel werk![]()
En er is al een dvd van verschenen, dus zoveel haast heb ik er niet meer mee eigenlijk
Er is een DVD van, Michiel had het er van de week over dat die uit gekomen is, maar volgens mij is die alleen voor intern gebruik.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is er een dvd van? en waar vind ik dat?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
Er is een DVD van, Michiel had het er van de week over dat die uit gekomen is, maar volgens mij is die alleen voor intern gebruik.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij past vast niet in mn poepgat dus ik wil m ook kunnen zien
Zoals altijd op zondagavondquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:08 schreef muisje-eliza het volgende:
*tis t dood hier*
Was ook erg opvallend toenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
vorige keer met Muijs was t hier druk
valt inderdaad niet tegenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Is wel vaker toch
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=acda
Watvoor budbrowser heb je dan? Lynx?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:32 schreef Piles het volgende:
Wanneer zou 3FM de site gaan aanpassen zodat ie in alle browsers werkt. Ik kan er weinig mee
Nee, Firefox 3quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Watvoor budbrowser heb je dan? Lynx?
Hier ook Firefox 3, geen enkel probleem.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, Firefox 3
Maar ik krijg die dropdowns om een dag te kiezen niet
Lijkt wel de dag dat niets werkt bij jou, hier geen probleemquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, Firefox 3
Maar ik krijg die dropdowns om een dag te kiezen niet
Leuke vinding , vind die beatbox tas ook erg grappigquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
geinig dit http://www.ditverzinjeniet.nl/gadgets/Cassette_Tas
Webdeveloper dusquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier ook Firefox 3, geen enkel probleem.
Geen Scriptblock-extensie oid geinstalleerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |