Het is op 30 november vorig jaar gebeurdquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
even opgezocht , ongeluk zelf is 3 jaar geleden gebeurd. ze hebben er flink de tijd voorgenomen
Waar zit jij dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je komt steeds meer in mijn buurt te zitten, kan je zien vanaf de 13de etage van ons gebouw
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hellup! Op de een of andere manier heb ik mijn deurklink weggetovert, en nu zit ik vast in mijn slaapkamer
Pak je mobiel en bel naar het vaste huisnummer, misschien komt iemand je dan redden...quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hellup! Op de een of andere manier heb ik mijn deurklink weggetovert, en nu zit ik vast in mijn slaapkamer
Nee, dan had er nog een zwart t-shirt onder moeten zittenquote:
* Roel_Jewel houdt P2000 monitor in de gaten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
Proef ik hier een request voor Alphabeat met Fascination?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Hej Broekie hoe was Wall- E ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Dat neusjequote:Op maandag 11 augustus 2008 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor degenen die 't in het vorige topic hebben gemist.
"You know you're not the first" Sterk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor degenen die 't in het vorige topic hebben gemist.
IJzersterk, eenschquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
"You know you're not the first" Sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |