uitermate treffend verwoord!quote:
Moest er wel voor uit bed komen, maar dat is geluktquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:08 schreef -Hans- het volgende:
Piles, aap ! inderdaad net op tijd voor Veenstra Veenstra
Nummer ook gehoord en het is weer een grote bagger bende. Zeer matig bandje met een grote hit. Aan de andere kant ben ik wel bij dat we dan wat minder Fascination horenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:42 schreef muisje-eliza het volgende:
ik zie t nieuwe liedje van Alphabeat op tv...das niet echt om te juichen en die clip is echt bedroevend
Loodzwaar zo'n vakantie. Weet er bijna alles van.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Moest er wel voor uit bed komen, maar dat is gelukt![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:10 schreef on_air het volgende:. I'm not gonna teach your boyfriend how to dance with you
.
Morgen mag ik weer aan de bak hoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Loodzwaar zo'n vakantie. Weet er bijna alles van.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:10 schreef on_air het volgende:. I'm not gonna teach your boyfriend how to dance with you
.
Ik mag de komende dagen ook weer aan de bak... maar dan met leren voor een hertentamen...quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen mag ik weer aan de bak hoor
[..]
![]()
![]()
En dat wist je nog niet?quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:15 schreef Sirolf het volgende:
Leon en Jelmer zijn óók op vakantie...
Mooie timing van ze, met z'n allen tegelijk weg.
Zal niet de eerste en laatste keer zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:40 schreef Sersjee het volgende:
Ik word nu heel raar aangekeken door een collega
Correct.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal niet de eerste en laatste keer zijn
Kijk dan gewoon raar terug!quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:40 schreef Sersjee het volgende:
Ik word nu heel raar aangekeken door een collega
Haalllooquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:45 schreef MichielV het volgende:
En goedemiddag!
Tja, geheel nieuw publiek, dus kom maar door met al die handel!quote:
Ook mooi toch, op boten gebied staat er ook nog wel wat te verwachten. niet van de roeiers helaas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |