Ik ben 'm ook nog lang niet zatquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Toe Jam, begin hem steeds leuker te vinden
Och, 't zijn allebei SR-anthems geweest en ze maken uptempo muziek. Zo heel erg vreemd vind ik het dus niet.quote:
Qua sound toch echt heel andersquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, 't zijn allebei SR-anthems geweest en ze maken uptempo muziek. Zo heel erg vreemd vind ik het dus niet.
Maar goed dat ik niet mee doe dan, ik heb geen idee wie er op Lowlands staanquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol wat een muts , wombats noemen terwijl ze de fartallies hoort, die hoort niet thuis op lowlands
Denk dat je het best aardig kan gokken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet mee doe dan, ik heb geen idee wie er op Lowlands staan
Was wel de allerflauwstequote:Op maandag 11 augustus 2008 13:58 schreef Piles het volgende:
Een brandende Duitser is altijd grappig!
Ach ja, Erik Jan en Duitsers hèquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was wel de allerflauwste
Vrienden voor het levenquote:
Denk al jaren dat het nog '95 is. En zo tof was het niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:32 schreef Sersjee het volgende:
1995... Mèn, wat een tof jaar was dat!
Laatst stelde een vriend z'n nieuwe vriendin voor, ik kende haar verder niet, maar zij wist meteen wie ik was èn wat ik in '95 had uitgevreten op de middelbare school. Blijkbaar is die schoolbezetting goed blijven hangen in het geheugen van velen, want ik krijg er nog geregeld vragen over.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:34 schreef on_air het volgende:
[..]
Denk al jaren dat het nog '95 is. En zo tof was het niet.
Als Ajacied heb ik al jaren door dat het geen 1995 meer isquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:34 schreef on_air het volgende:
[..]
Denk al jaren dat het nog '95 is. En zo tof was het niet.
quote:Marlous Löffelman stopt bij KXradio
Marlous Löffelman stopt bij KXradioMarlous Löffelman stopt per direct bij KXradio met haar wekelijkse programma 'Voor de kat z'n KX'. Samen met haar partner runt Marlous al een tijd een marketing- en communicatiebedrijf. Doordat de opdrachten maar blijven binnenstromen, is het voor Marlous lastig geworden haar programma bij KXradio te combineren met haar dagelijkse werkzaamheden.
"We vinden het ontzettend jammer dat Marlous besloten heeft op te stoppen bij ons, maar we begrijpen haar beslissing natuurlijk helemaal", zo vertelt Ties Roodhardt van KXradio. " Marlous is -zoals dat zo mooi heet- een multitalent en blijkbaar denken veel bedrijven daar ook zo over, waardoor ze het steeds drukker heeft gekregen met haar bedrijf. Jammer voor ons, jammer voor onze luisteraars, maar we zijn in ieder geval blij dat ze deel heeft uitgemaakt van het clubje KXradio-enthousiastelingen. Natuurlijk wensen we haar erg veel succes, op voorwaarde dat ze tijdens haar werkzaamheden wel af en toe KXradio aanzet!"
Samen met Rick van Velthuysen was Marlous meerdere jaren te horen op Radio 538 met het programma WeekendRick. Na het stoppen van deze show in oktober 2007 werd haar direct een eigen programma op KXradio aangeboden, welke in november 2007 voor het eerst te horen was.
Ohja ik zie nu dat de log van donderdag wasquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Paar dagen geleden stond die hier ook
Zeker even naar school voor het ophalen van het rooster?quote:
uuuhm nou succes dan maarquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:13 schreef Sirolf het volgende:
Ik mag de komende dagen ook weer aan de bak... maar dan met leren voor een hertentamen...
Ach, na dat hertentamen heb ik nog 2 weken vrij.
4e jaar HBO Hansquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:29 schreef -Hans- het volgende:
Zeker even naar school voor het ophalen van het rooster?
haha! okay, ja dat wist ik nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:30 schreef Piles het volgende:
[..]
4e jaar HBO Hans
Nee, ben nog volop aan het werk nu. 1e week september weer eens gaan kijken
ff gemist. Waar ging 't overquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:01 schreef -Hans- het volgende:
Mijn hemel.. vreselijk bericht inderdaad.
Heb niet het hele bericht gehoord maar er was een kind geschept door een auto en 10 km meegesleurd. Pas een dag later kwam de 61 jaar oude mevrouw erachter dat er iets onder de auto lag..quote:
Ahja, dat is hier een paar km verderop gebeurd. Kind en auto zijn hier een straat verderop ook 'voorbij' gekomenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb niet het hele bericht gehoord maar er was een kind geschept door een auto en 10 km meegesleurd. Pas een dag later kwam de 61 jaar oude mevrouw erachter dat er iets onder de auto lag..
Oja, dat komt mij wel bekend voor. Bizar verhaal/ongeluk natuurlijk maar wel heel erg luguber.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ahja, dat is hier een paar km verderop gebeurd. Kind en auto zijn hier een straat verderop ook 'voorbij' gekomen. Bestuurster wordt niet vervolgd: http://www.nu.nl/news/169(...)d_niet_vervolgd.html
Heb je het niet een tikkeltje groter het is maar 400x500pixelsquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:10 schreef MichielV het volgende:
[..]
Niet duur: http://www.michielveenstr(...)hier+fantastisch%21/
Ging over hetzelfde ongeval. Nieuws was nu dat de bestuurster niet wordt vervolgd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zoiets is er een jaar geleden toch ook al gebeurd?
Dat is nog eens een prima service! de mooie slanke vrouw moet toch maar even plaats maken voor een........ badeend aan zee.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:10 schreef MichielV het volgende:
[..]
Niet duur: http://www.michielveenstr(...)hier+fantastisch%21/
Waar is je nieuwe werkplek eigenlijk neergezet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:12 schreef Broekie het volgende:
Hmm, shit, vanmiddag Lunch EM gemist, nog steeds geen stroom op m'n nieuwe werkplek![]()
Hier Kwestie van rechter muisknop en afbeelding bekijken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb je het niet een tikkeltje groter het is maar 400x500pixels
Dan heeft het lang geduurd voordat eruitspraak is gedaan. Waarom kan men hier nou niet binnen een maand gewoon iets afronden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ging over hetzelfde ongeval. Nieuws was nu dat de bestuurster niet wordt vervolgd.
Had ik inmiddels inderdaad door, vandaar m'n editquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ging over hetzelfde ongeval. Nieuws was nu dat de bestuurster niet wordt vervolgd.
Omdat dit een ongeval was wat nog nooit in de wereld is gebeurd. Heeft nogal wat tijd gekost om het te onderzoeken en na te spelen... En je moet als OM ook goed overwegen of je de vrouw wel of niet vervolgt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan heeft het lang geduurd voordat eruitspraak is gedaan. Waarom kan men hier nou niet binnen een maand gewoon iets afronden.
Minder grappig dat het ijsje misvormd is (vertoont nog maar weinig kenmerken van een raket) omdat ie lichtelijk ontdooit is geweest en nu nog niet helemaal goed bevroren was.quote:
Tnx werkt nu wel goedquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hier Kwestie van rechter muisknop en afbeelding bekijken.
"Hooray for Coen Swijnenberg!"
Ow mensen, chekc dit; ik ben voor het éérst in mijn héle leven serieus aan de lijn... dus geen ijs voor mijquote:
Oudenoord 700 te Utrecht. Is alleen nog steeds één grote bouwval, en 5 september staan de studenten weer voor de deur.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar is je nieuwe werkplek eigenlijk neergezet.
Voor het eerst in mijn leven is het me gelukt 50 uur geen sigaret aan te raken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow mensen, chekc dit; ik ben voor het éérst in mijn héle leven serieus aan de lijn... dus geen ijs voor mij![]()
Heb de afgelopen 3 dagen gewoon al 3 stukken taart en een hele berg koekjes en hapjes en ongezond eten afgeslagen en ben zoooo trots op mezelf!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow mensen, chekc dit; ik ben voor het éérst in mijn héle leven serieus aan de lijn... dus geen ijs voor mij![]()
Heb de afgelopen 3 dagen gewoon al 3 stukken taart en een hele berg koekjes en hapjes en ongezond eten afgeslagen en ben zoooo trots op mezelf!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:19 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Voor het eerst in mijn leven is het me gelukt 50 uur geen sigaret aan te raken.
Ik vierde vanmiddag om 17:00 uur een bescheiden feestje: twee hele dagen al niet gerookt
Ah, dus zelfs daarin volg je Maricha?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:19 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Ik vierde vanmiddag om 17:00 uur een bescheiden feestje: twee hele dagen al niet gerookt
even opgezocht , ongeluk zelf is 3 jaar geleden gebeurd. ze hebben er flink de tijd voorgenomenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat dit een ongeval was wat nog nooit in de wereld is gebeurd. Heeft nogal wat tijd gekost om het te onderzoeken en na te spelen... En je moet als OM ook goed overwegen of je de vrouw wel of niet vervolgt.
Je komt steeds meer in mijn buurt te zitten, kan je zien vanaf de 13de etage van ons gebouwquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oudenoord 700 te Utrecht. Is alleen nog steeds één grote bouwval, en 5 september staan de studenten weer voor de deur.
Gaat zo niet lukken om dat allemaal op tijd klaar te krijgen....
Kijk maricha arrangeer dit is evenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:21 schreef MirageF1 het volgende:
Mijn vrouw is Chileense en zij hoopt dat Michiel naar Chili belt op de Chileense onafhankelijkheidsdag (18 september). Ze ligt altijd in een deuk als hij mensen in andere landen opbelt en ze is wel benieuwd hoe Chilenen reageren
Ik ben ook trots op je!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En dat zeg je niet???quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:19 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Supergoed van je , nu volhouden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:19 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Heeft ie het feestje niet eens op de redactie gevierd dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |