Je moet ze in het echt zienquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
Dat vind ik persoonlijk niet zulke mooie schoenen.Hakken hoeven niet hoog, als ze maar dun zijn, en de zool aan de voorkant zo dun mogelijk. Vrouwen moeten zweven
boven de grond, en niet overvloedig ballast aan hun voeten meenemen.
Zoals bij sleeschoenen.
Jaquote:
Omdat ik het nu weer zie gebeuren. Ik heb voor al mn hulp bij het verhuizen eenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:28 schreef krakkemieke het volgende:
Ja dat geloof ik FW. Maar hoe kom je daarop?
Ahhhhhh super liefquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:27 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke stopt Hobje in en geeft een kopje lavendelthee
Van mn vader en zn vriendin, en het is zooooo'n ontiegelijk mooi kleurenspektakel wat je op je muren tevoorschijn kan toverenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:33 schreef krakkemieke het volgende:
Haha! Ja, zo werkt het ja!
En waarschijnlijk heb je die lamp van iemand anders gekregen?
17 euro, 39 cent.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex is een van de paar marketing managers van de Living Colors. Ik denk niet dat je wil weten wat de kostprijs van dat ding is.
Mja, zo gaat dat.quote:
Puikquote:
Oe wat een tof cadeauquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:31 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Omdat ik het nu weer zie gebeuren. Ik heb voor al mn hulp bij het verhuizen eenLiving Colors
lamp gekregen en hij is moooooooooi
Hij geeft heel mooi helder licht, maar je moet niet denken dat het als hoofdverlichting bruikbaar is, het is echt sfeerverlichting. Heel mooi, hele gave kleurenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oe wat een tof cadeau
Heb je hem al aan gehad>>? is dat echt zo'n grote lichtbundel enzo?
Wil hem ook gaan aanschaffen.
Omdat ik hem nu al voor de 20e keer luister en me nog steeds kapotlachquote:
idd leuke tekstquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:49 schreef FleshWound het volgende:
Je doet je avatar eer aanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
idd leuke tekst
ja, ik weet het, ik reageer hier normaal nooit
Hmmmm mjammiequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:36 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke geeft Hobje een koekje, koolhydraten helpen om te slapen.
Ok ik ben omquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:50 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Hij geeft heel mooi helder licht, maar je moet niet denken dat het als hoofdverlichting bruikbaar is, het is echt sfeerverlichting. Heel mooi, hele gave kleuren
Wat zat er nog meer inquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:07 schreef krakkemieke het volgende:
Hobje, volgens mij wordt je hyper van het koekje.....
quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:37 schreef octopussy het volgende:
hoi, vandaag was uitermate tof, verder ben ik dronken en heb ik allemaal geheimen ontfutsetld die ik morgen misschien nietmeer weet terwijll ik morge (vandaag dus eigenlijk) een fotoshoot heb bij modelvoor1dag en ik veel had moeten drinken voor een rustige huid. Ik heb veel gedronken.
doei,
groetjes en kusjekroel
Octo
Klinkt goedquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:37 schreef octopussy het volgende:
hoi, vandaag was uitermate tof, verder ben ik dronken en heb ik allemaal geheimen ontfutsetld die ik morgen misschien nietmeer weet terwijll ik morge (vandaag dus eigenlijk) een fotoshoot heb bij modelvoor1dag en ik veel had moeten drinken voor een rustige huid. Ik heb veel gedronken.
doei,
groetjes en kusjekroel
Octo
Oh dearquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:54 schreef krakkemieke het volgende:
Mishobje, ik zou zonder drank nergens aan meedoen.
En ga je nou nog niet slapen?
Ik dacht, ook Lianne verdient een naamtopic.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:45 schreef Liejannuh het volgende:
Welke vrijgezellen zoeken hier trouwens naar de ware?
Waar???quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht, ook Lianne verdient een naamtopic.![]()
Wat fijn dat t leuk wasquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:37 schreef octopussy het volgende:
doei,
groetjes en kusjekroel
Octo
Leinemeisquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat fijn dat t leuk wasEn succes morgen met je after-drank hoofd
Meis tochquote:
Dat wat ik net hierboven type zeg maar.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:09 schreef Kook_slet het volgende:
Is het hier gezellig? Verveel me ontzettend!
Wie heeft nog leuke oplossingen?
Kletsenquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:09 schreef Kook_slet het volgende:
Is het hier gezellig? Verveel me ontzettend!
Wie heeft nog leuke oplossingen?
Kan je er niet 1 mee smokkelen voor de kostprijsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex is een van de paar marketing managers van de Living Colors. Ik denk niet dat je wil weten wat de kostprijs van dat ding is.
De naam zegt het al wel he, ben dus vrouw haha!quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kletsenwe zijn toch vrouwen onder elkaar
Of ben je een man, kook_slet?
O nu ben je net SJP in SatC the movie, met die coverquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:37 schreef octopussy het volgende:
doei,
groetjes en kusjekroel
Octo
Ik lig al uren in bed, das nu de grapquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:15 schreef krakkemieke het volgende:
Hmmm, missHobje... moet ik streng zijn en je in bed meppen?
En was het een leuk feestje >?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben terug van m'n feestje!!
Ja hoorquote:
Nou ik wil wel slapen.. maar wacht even op een slaap attack zeg maar.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:20 schreef krakkemieke het volgende:
MisHob: of je wilt niet slapen, ok
En anders ga ik zingen, lolol
Haske leuk PF!quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja hoor
En ik heb iemand gevonden die ook mijn opleiding gaat doen
dus dan ben ik niet meer alleen en nu heb ik er echt zin in
Hey dat is tofquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja hoor
En ik heb iemand gevonden die ook mijn opleiding gaat doen
dus dan ben ik niet meer alleen en nu heb ik er echt zin in
quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:14 schreef Kook_slet het volgende:
[..]
De naam zegt het al wel he, ben dus vrouw haha!
nee daarvoor ben ik te gek op eten, droom in eten, leef voor eten, eten rules, eten is the powerquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]gezellig! Je bent toch niet aan het lijnen heh?
![]()
Nee die heb je nogquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:23 schreef krakkemieke het volgende:
Ik had een goeie tekst.... misshob......
quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen!Het bijlezen hier vergt nogal veel tijd en dan loop ik nòg 3 topics achter
![]()
Uit welke 'waren' is er keuze hier? (qua TT)
Thenks woman fot ze updeetquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:32 schreef MissHobje het volgende:![]()
Welkom woman in het land der wakkeren![]()
Update:
Krakkemieke doet pogingen om mij moe te maken zodat ik kan slapen wat niet wil.
Lein zit met zelfde probleem
Octo doet mee met model voor 1 dag
Pf heeft een maatje voor dezelfde opleiding gevonden en is terug van d;r feestje.
Fleshwound heeft zo'n color lamp gekregen
en verder weet ik het ff nie meer
Tot zover dus.
Ik doe mee!quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vraag me echt serieus af wie hier nog vrijgezel zijn. Isa, krakje en ik? Nynke? En verder? Steer en FW? D_H? De spoeling is dun aan het worden
Met 'iene miene mutten' kom ik op Steer uitquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:33 schreef Leintjeuh het volgende:
krakje en ik? Nynke? Steer en FW? D_H?
Ja shit. Ik wou Steer. Nu zijn FW en D_H nog over. D_H heb ik al gehad en is mn type niet, en FW voldoet niet aan de 20/20 regel.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met 'iene miene mutten' kom ik op Steer uit
Ik heb een vriendje
Dat zuigtquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:36 schreef krakkemieke het volgende:
Leintjuh:
* krakkemieke is al 8 jaar vrijgezel
Maar wel lief geprobeerdquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik geef missHobje slaapthee........ en koekjes...en slaapliedjes....niks werkt.
Maar ik heb je eerlijk 'gewonnen'!quote:
Wie zijn dat nu weer?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja shit. Ik wou Steer. Nu zijn FW en D_H nog over. D_H heb ik al gehad en is mn type niet, en FW voldoet niet aan de 20/20 regel.
bring it onquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:42 schreef krakkemieke het volgende:
MissHobje, ik heb nog 1 ding over en dat is de rubberen hamer!
Je hoeft maar 296 topics terug te lezen hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:45 schreef Kook_slet het volgende:
Ah dank voor de uitleg, ben nog niet volledig ingelezen nl.
* MissHobje zegt auwquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:46 schreef krakkemieke het volgende:
Krakje mept MissHobje met een rubberen hamer buiten westen.
Sorry..... Ik vind het niet leuk, voor je eigen bestwil enzo.........
Denk niet dat t werktquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:50 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan je ook raken met die rubberen hamer....
Die jongen is een vriend van het meisje die het feestje gafquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]![]()
Welkom woman in het land der wakkeren![]()
Update:
Krakkemieke doet pogingen om mij moe te maken zodat ik kan slapen wat niet wil.
Lein zit met zelfde probleem
Octo doet mee met model voor 1 dag
Pf heeft een maatje voor dezelfde opleiding gevonden en is terug van d;r feestje.
Fleshwound heeft zo'n color lamp gekregen
en verder weet ik het ff nie meer
Tot zover dus.
Katten kunnen vrij bizar doen mare ik zou me niet te druk maken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
m'n kat zit alsof ie moet schijten
en die ander ruikt aan hem
echt al 10 minuten of zo![]()
hij kijkt echt boos en sip tegelijkquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:57 schreef Kook_slet het volgende:
[..]
Katten kunnen vrij bizar doen mare ik zou me niet te druk maken.
> 20 cm en jaarquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wat is de 20/20 regel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige mensen denken dat je dan meteen kilo's vet aankomt ofzo. Je *kunt* uberhaupt niet eens meer dan 300 gram daarvan aankomen.
Confidence through competence
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:01 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en om je vraag te beantwoorden PF (vanmiddag met mobiele fok was wat moeilijk).
Stel dat je 65.4 kilo weegt op een bepaald moment. Je vreet een broodje met vette kebab en knoflooksaus van in totaal precies 300 gram op. Hoeveel denk je dat je daarna weegt?Nee dat weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige mensen denken dat je dan meteen kilo's vet aankomt ofzo. Je *kunt* uberhaupt niet eens meer dan 300 gram daarvan aankomen.
6000 calorieën voor 1 kilo vet oid.
en niet alles wordt effectief opgenomen etc![]()
Nee hoor. Helemaal nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:05 schreef krakkemieke het volgende:
20 minuten volhouden? Dat is zeldzaam ja.......
Nou, liever niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ZOVER KWAM IK OOK NOG WEL JA
maar 10.000 kcal op een dag eten is best te doen..
Hoe schraal ben jij daar beneden?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
20 minuten is niet zo lang toch
niet echtquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe schraal ben jij daar beneden?
dat is nog niet eens het voorspelquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
het neuken zelfquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
met m'n ex duurde het wel eens.. pff.. anderhalf uur.. maar dat was ik al snel wel zat
Zonder voorspel?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
met m'n ex duurde het wel eens.. pff.. anderhalf uur.. maar dat was ik al snel wel zat
Ja.. maar voorspelquote:
De meeste mannen die in mijn bed komen, houden dat wel vol jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
dat vind je lang?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gelukkig weet je nu dat je ook o.a. zijwaarts kunt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
nou.... 1.5 uur op en neer wordt na een tijdje................. vervelend.
daarom afwisselen, maak er iets aangenaams van etc.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
nou.... 1.5 uur op en neer wordt na een tijdje................. vervelend.
Ja nu is het echt leuk! En niet pijnlijk en zoquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:14 schreef Kook_slet het volgende:
[..]
daarom afwisselen, maak er iets aangenaams van etc.
Seks is leuk en lekker en tof en moet niet vervelen!
Creatief zijn dus.
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gelukkig weet je nu dat je ook o.a. zijwaarts kunt.![]()
![]()
Van een goede seks partij mag je best spierpijn hebben, dan heb je hard gewerkt haha!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja nu is het echt leuk! En niet pijnlijk en zo
Oh.. Nee van binnen pijn. Spierpijn heb ik niet zo snel ik ben vrij lenigquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:16 schreef Kook_slet het volgende:
[..]
Van een goede seks partij mag je best spierpijn hebben, dan heb je hard gewerkt haha!!
dan kan het dus beter , nog veeeeel beter.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh.. Nee van binnen pijn. Spierpijn heb ik niet zo snel ik ben vrij lenig
hoe precies dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:20 schreef Kook_slet het volgende:
[..]
dan kan het dus beter , nog veeeeel beter.
Standje 6.9% doorlopend krediet zonder risico?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jaen zittend. en lening. etc
jupquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Standje 6.9% doorlopend krediet zonder risico?
ja. maar ik hou niet van dingen waar ik moe van wordquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:29 schreef krakkemieke het volgende:
Als je initiatief neemt PF, gaat er een wereld voor je open......
Ik ga slapen. trusten iedereen!
Mogguh paquote:Op zondag 10 augustus 2008 09:17 schreef Den_Haag het volgende:
@MK, sterkte voor Milouallemaal
zo weer hockeyen. heerlijk weer
Het is hier best wel kloteweer, is het daar zonnig ofzo?quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:17 schreef Den_Haag het volgende:
@MK, sterkte voor Milouallemaal
zo weer hockeyen. heerlijk weer
Maar met Sesamstraat kom je er wetenschappelijk niet, je antwoord is dan ook foutquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:05 schreef Stereotomy het volgende:
Vet levert 9 kcal per gram op. Als jij 100 gram vet op je lichaam aankomt, heb je 900 kcal meer gegeten dan dat je verbrandt. Sesamstraat.
Sarcasme disclaimer vergeten. En ze waren ff vergeten de nieuwe verzameltijd door te sms'en. 12u ipv 10uquote:Op zondag 10 augustus 2008 09:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is hier best wel kloteweer, is het daar zonnig ofzo?
spreek dan ook niet af mutsquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:10 schreef Isabeau het volgende:
mijn ex komt morgenavond en ik heb er geen zin inhet gaat veel beter met me als ik hem niet zie
![]()
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:46 schreef Isabeau het volgende:
Je had dus nog 2 uur in bed kunnen liggen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kan ik me beter op focussen dan op exen die mooi weer komen spelen."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Je bent ongesteld, je hebt *what's his face* bijna een maand niet gezien, je hebt er geen zin in. Waarom bel je m niet gewoon af?quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar met Sesamstraat kom je er wetenschappelijk niet, je antwoord is dan ook fout![]()
Goeiemorgen allemaalIk heb erg goed geslapen op paracetamol en m&m's. Prima combinatie. Van de m&m's overigens wel iets meer gehad dan van de paracetamol. En van de diclofenac maar 1 gehad.
SoL, wat naar dat Milou de hele tijd van die ontstoken amandelen had. Ze knapt er vast enorm van op als ze geopereerd is. Doen ze het op de operatiekamer bij Milou of op het 'amandelknipspreekuur'? (sluderen)
mijn ex komt morgenavond en ik heb er geen zin inhet gaat veel beter met me als ik hem niet zie
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik weet niet meer wat ik wil of voel of denk
kutzooi
Ga zo maar verder metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kan ik me beter op focussen dan op exen die mooi weer komen spelen.
Succes met de scriptie
En nog eentje![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik weet niet meer wat ik wil of voel of denk
kutzooi
Ga zo maar verder metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kan ik me beter op focussen dan op exen die mooi weer komen spelen.
Je bent stoer. Ik ben met een kwartier bij je, als t moet
![]()
Oh noes. Leuk heh, sporten?quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Sarcasme disclaimer vergeten. En ze waren ff vergeten de nieuwe verzameltijd door te sms'en. 12u ipv 10u![]()
![]()
Het grootste voordeel aan de maand augustusquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:54 schreef Leintjeuh het volgende:Je bent stoer. Ik ben met een kwartier bij je, als t moet
Jup. Maar je moet wel zo onderhand zachtjes aan eens aan de slag gaanquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het grootste voordeel aan de maand augustus
O rly?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
en FW voldoet niet aan de 20/20 regel.
die piquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:37 schreef Anthraxx het volgende:
* Anthraxx voldoet maar aan 1 punt van de 20/20 regel.
Cutequote:Op zondag 10 augustus 2008 11:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vast niet. En als je er wel aan voldoet, bedenk ik gewoon een nieuwe regel
Volgens mij is ze echt van plan m af te zeggenquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Tnx allemaal voor de lieve reactie's![]()
Isa, zeg hem af!!! Nutteloze woorden, i know want dat doe je toch niet![]()
![]()
![]()
Ik wil wel MK, maar zit tot eind augustus in Zuidwolde. Heen en weer reizen naar de bewoonde/beschaafde wereld duurt zo langquote:Cnk ligt nog steeds in coma btw![]()
@Lein: het gaat eik erg goed met meBeetje gaar van de DanceParade en het stappen gisteren alleen
![]()
Kom je binnenkort weer een keer eten? Heb Steer ook uitgenodigd, en wie er nog meer wil komen is ook van harte welkom
Ik durfde je al niet te zeggen op welk punt ik echt echt echt geen KNO arts wilde wordenquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:50 schreef mascara-klodder het volgende:
@Isa: ze gaat naar de operatiekamer, onder volledige narcose weer. Ze is gelukkig onder handen van de best mogelijke arts die je kan bedenken. De man is een zeer gerenomeerde arts in 'downland'.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:16 schreef Isabeau het volgende:
ok, ex afgezegd
ok, ex afgezegd
ok, ex afgezegd
* Isabeau duwt 'bezwete mannen in kleedkamer'-image uit haar gedachten
Ohja dat is waar ook, helemaal vergetenquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil wel MK, maar zit tot eind augustus in Zuidwolde. Heen en weer reizen naar de bewoonde/beschaafde wereld duurt zo lang
*&!^@$$!! het lukt nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:16 schreef Isabeau het volgende:
i know. Heb met mijn ex ook afgesproken dat het in de week dat ze bij mij is het gaat gebeuren, zodat ik haar lekker kan vertroetelen en voor haar kan zorgenquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:41 schreef ColdFeet het volgende:Isa!
MK, ii snap dat je het rot vindt voor haar, maar het wordt daarna echt veel beter, en het is echt maar een kleine ingreepEn ik ben juist wel benieuwd naar die foto's
oh das wel fijn!quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
i know. Heb met mijn ex ook afgesproken dat het in de week dat ze bij mij is het gaat gebeuren, zodat ik haar lekker kan vertroetelen en voor haar kan zorgen![]()
Als je iets niet weet, gewoon vragenquote:Op zondag 10 augustus 2008 09:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mogguh pa![]()
En @PF: Dankjewel ik weet nu eindelijk wat de 20/20regel is
Wat gaafquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:56 schreef octopussy het volgende:
moggehet valt wel mee met mijn katerhoofd
oh en ik ga niet meedoen met een tv programma (met mijn lijf) maar ik krijg hier van een glamourshoot. Geregeld door de baas van mr. octo.
Wat is er fout aan dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar met Sesamstraat kom je er wetenschappelijk niet, je antwoord is dan ook fout![]()
Veel sterkte!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Tnx allemaal voor de lieve reactie's![]()
@Isa: ze gaat naar de operatiekamer, onder volledige narcose weer. Ze is gelukkig onder handen van de best mogelijke arts die je kan bedenken. De man is een zeer gerenomeerde arts in 'downland'.
Hihi het was foutquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goeiemorgen allemaalIk heb erg goed geslapen op paracetamol en m&m's. Prima combinatie. Van de m&m's overigens wel iets meer gehad dan van de paracetamol. En van de diclofenac maar 1 gehad.
Ongeveer 7000. Het verwerken en opslaan kost sowieso al energie en bij de opslag wordt ook wat water gebruikt en dergelijke: geeft ook gewicht, maar geen kcal.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:23 schreef ColdFeet het volgende:
Een kilo vet op je lichaam in 4500 kcal, toch?
Nee, 1 gram vet ~= 9 kcal aan energie, dus 1000 gram zou ~9000 kcal moeten zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een kilo vet op je lichaam in 4500 kcal, toch?
ok, ex afgezegd
Over een paar maanden leg ik het je uitquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, 1 gram vet ~= 9 kcal aan energie, dus 1000 gram zou ~9000 kcal moeten zijn.
Natuurlijk compenseert het lichaam hier en daar en is 1 kcal nooit 1 kcal: als jij een maand lang alleen op koolhydraten en eiwitten leeft bijvoorbeeld met een energieoverschot van 300 kcal per dag dan val je ook als een baksteen af.
Dance Parade was superquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Veel sterkte!!
Hoe was de DanceParade? Ik wou er ook heengaan en voelde me ziekjes
en had ook niet echt vrienden opgetrommeld.. Maar Mr PF ging wel maar die ging al/liever met zijn vrienden![]()
Wat goeoeoeoeoed! Bonuspunten!quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:16 schreef Isabeau het volgende:
ok, ex afgezegd
Ze zijn sowieso niet internet-waardigquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:17 schreef ColdFeet het volgende:
MK, ja, ik geloof niet dat het fok-waardig materiaal isMaar ben wel een klein beetje benieuwd
je bent uit je naad gescheurd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
hoe vinden jullie m'n nieuwe jurkje?
*gillt* hahaquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dance Parade was superWas met 3 heren op pad, later kwamen we mijn zusje en neefjes nog tegen, bij mijn ene neefje hebben we 's avonds nog gebarbequed
![]()
Zal staks als ik mijn camera heb gevonden wel even wat foto's posten![]()
Weet niet of je mijn foonnr hebt, maar je mag me altijd bellen als je ergens heen wilt, wij gaan zo'n beetje overal heen nl![]()
23 Augustus gaan we naar de beachparty in Hoek van Holland, dus geef maar een gil als je zin en tijd hebt, heb hier ook altijd slaapplek
Natuurlijk kosten processen in het lichaam energiequote:Op zondag 10 augustus 2008 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ongeveer 7000. Het verwerken en opslaan kost sowieso al energie
quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
je bent uit je naad gescheurd.
alweer.
[/quote]quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Natuurlijk kosten processen in het lichaam energie, maar als je het op die kaart wil spelen: dan zou 1 kg aan vet op je lichaam > 9000 kcal aan overschot van voedselinname betekenen. Niet minder, omdat er energie verloren gaat en uiteindelijk niet in de opslag terecht komt.
Gast. Dit was 8 jaar geleden mijn allereerste project op de TU en 5 jaar geleden hebben we een volautomatisch regelsysteem ontworpen om het metabolisme van comateuze patienten op de IC in de gaten te houden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Breek je kleine hersentjes er maar niet overOver een paar maanden kom ik met het verlossende antwoord
sommige mensen blijkbaar welquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
wtf zo GA je niet over straat
Waarom heb je het dan fout volgens isaaquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gast. Dit was 8 jaar geleden mijn allereerste project op de TU en 5 jaar geleden hebben we een volautomatisch regelsysteem ontworpen om het metabolisme van comateuze patienten op de IC in de gaten te houden.![]()
ze leven nog en bleven beter op gewicht![]()
Gewoon uit het raam gooien!quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
Het stomme van exxen afzeggen is dat ik nu al bijna een maand met een souvenir uit mijn vakantie thuis zit dit ik maar niet weg kan geven. Jij hebt geen souvenirs he, Isa?
Wat je over een paar maanden wél zult leren is dat de uitleg belangrijker is dan het antwoord.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan fout volgens isaa![]()
HET ZIJN KOEKJES! Koekjes gooi je niet uit het raam!quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Gewoon uit het raam gooien!
Nee koekjes eet je opquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
HET ZIJN KOEKJES! Koekjes gooi je niet uit het raam!
Ik was je maar een beetje aan het stangenquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat je over een paar maanden wél zult leren is dat de uitleg belangrijker is dan het antwoord.
FAILquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik was je maar een beetje aan het stangen
Toen je nog met hem ging, ofquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb ook nog een zak met souvenirs voor ex liggen
Nou. Als je bikini's met haar gaat kopen heeft ze XL nodig voor de borsten en s voor haar kont.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee koekjes eet je op
Nou.. Aan de andere kant.. Geef haar maar koekjes. Dan wordt ze dik en vadsig
Maar van veel koekjes krijgt ze eh.............. Suikerziektequote:Op zondag 10 augustus 2008 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou. Als je bikini's met haar gaat kopen heeft ze XL nodig voor de borsten en s voor haar kont.
Koekjes geven haar dus alleen grotere borsten. Die ook nog eens niet hangen. Het zijn de mooiste borsten die ik ken.
Neequote:Op zondag 10 augustus 2008 13:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Toen je nog met hem ging, of
Oké ik geef toe ik heb ook een souvenier voor m'n ex gekocht toen hij al m'n ex was!
Echt een hele mooie steenquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
Het stomme van exxen afzeggen is dat ik nu al bijna een maand met een souvenir uit mijn vakantie thuis zit dit ik maar niet weg kan geven. Jij hebt geen souvenirs he, Isa?
Koekjes van een maand oud mmmmm lekker johquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
HET ZIJN KOEKJES! Koekjes gooi je niet uit het raam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |