quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:16 schreef Isabeau het volgende:
ok, ex afgezegd
* Isabeau duwt 'bezwete mannen in kleedkamer'-image uit haar gedachten
Ohja dat is waar ook, helemaal vergetenquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil wel MK, maar zit tot eind augustus in Zuidwolde. Heen en weer reizen naar de bewoonde/beschaafde wereld duurt zo lang
*&!^@$$!! het lukt nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:16 schreef Isabeau het volgende:
i know. Heb met mijn ex ook afgesproken dat het in de week dat ze bij mij is het gaat gebeuren, zodat ik haar lekker kan vertroetelen en voor haar kan zorgenquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:41 schreef ColdFeet het volgende:Isa!
MK, ii snap dat je het rot vindt voor haar, maar het wordt daarna echt veel beter, en het is echt maar een kleine ingreepEn ik ben juist wel benieuwd naar die foto's
oh das wel fijn!quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
i know. Heb met mijn ex ook afgesproken dat het in de week dat ze bij mij is het gaat gebeuren, zodat ik haar lekker kan vertroetelen en voor haar kan zorgen![]()
Als je iets niet weet, gewoon vragenquote:Op zondag 10 augustus 2008 09:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mogguh pa![]()
En @PF: Dankjewel ik weet nu eindelijk wat de 20/20regel is
Wat gaafquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:56 schreef octopussy het volgende:
moggehet valt wel mee met mijn katerhoofd
oh en ik ga niet meedoen met een tv programma (met mijn lijf) maar ik krijg hier van een glamourshoot. Geregeld door de baas van mr. octo.
Wat is er fout aan dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar met Sesamstraat kom je er wetenschappelijk niet, je antwoord is dan ook fout![]()
Veel sterkte!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Tnx allemaal voor de lieve reactie's![]()
@Isa: ze gaat naar de operatiekamer, onder volledige narcose weer. Ze is gelukkig onder handen van de best mogelijke arts die je kan bedenken. De man is een zeer gerenomeerde arts in 'downland'.
Hihi het was foutquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar met Sesamstraat kom je er wetenschappelijk niet, je antwoord is dan ook fout![]()
Goeiemorgen allemaalIk heb erg goed geslapen op paracetamol en m&m's. Prima combinatie. Van de m&m's overigens wel iets meer gehad dan van de paracetamol. En van de diclofenac maar 1 gehad.
Ongeveer 7000. Het verwerken en opslaan kost sowieso al energie en bij de opslag wordt ook wat water gebruikt en dergelijke: geeft ook gewicht, maar geen kcal.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:23 schreef ColdFeet het volgende:
Een kilo vet op je lichaam in 4500 kcal, toch?
Nee, 1 gram vet ~= 9 kcal aan energie, dus 1000 gram zou ~9000 kcal moeten zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een kilo vet op je lichaam in 4500 kcal, toch?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:16 schreef Isabeau het volgende:
ok, ex afgezegd
Over een paar maanden leg ik het je uitquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, 1 gram vet ~= 9 kcal aan energie, dus 1000 gram zou ~9000 kcal moeten zijn.
Natuurlijk compenseert het lichaam hier en daar en is 1 kcal nooit 1 kcal: als jij een maand lang alleen op koolhydraten en eiwitten leeft bijvoorbeeld met een energieoverschot van 300 kcal per dag dan val je ook als een baksteen af.
Dance Parade was superquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Veel sterkte!!
Hoe was de DanceParade? Ik wou er ook heengaan en voelde me ziekjes
en had ook niet echt vrienden opgetrommeld.. Maar Mr PF ging wel maar die ging al/liever met zijn vrienden![]()
Wat goeoeoeoeoed! Bonuspunten!quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:16 schreef Isabeau het volgende:
ok, ex afgezegd
Ze zijn sowieso niet internet-waardigquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:17 schreef ColdFeet het volgende:
MK, ja, ik geloof niet dat het fok-waardig materiaal isMaar ben wel een klein beetje benieuwd
je bent uit je naad gescheurd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
hoe vinden jullie m'n nieuwe jurkje?
*gillt* hahaquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dance Parade was superWas met 3 heren op pad, later kwamen we mijn zusje en neefjes nog tegen, bij mijn ene neefje hebben we 's avonds nog gebarbequed
![]()
Zal staks als ik mijn camera heb gevonden wel even wat foto's posten![]()
Weet niet of je mijn foonnr hebt, maar je mag me altijd bellen als je ergens heen wilt, wij gaan zo'n beetje overal heen nl![]()
23 Augustus gaan we naar de beachparty in Hoek van Holland, dus geef maar een gil als je zin en tijd hebt, heb hier ook altijd slaapplek
Natuurlijk kosten processen in het lichaam energiequote:Op zondag 10 augustus 2008 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ongeveer 7000. Het verwerken en opslaan kost sowieso al energie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |