abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:26:18 #251
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_60702318
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:16 schreef Isabeau het volgende:
ok, ex afgezegd

* Isabeau duwt 'bezwete mannen in kleedkamer'-image uit haar gedachten
.
pi_60702595
Isa!

MK, ii snap dat je het rot vindt voor haar, maar het wordt daarna echt veel beter, en het is echt maar een kleine ingreep En ik ben juist wel benieuwd naar die foto's
pi_60702617
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:05 schreef Leintjeuh het volgende:

Ik wil wel MK, maar zit tot eind augustus in Zuidwolde. Heen en weer reizen naar de bewoonde/beschaafde wereld duurt zo lang
Ohja dat is waar ook, helemaal vergeten
Nouja als het goed is ben ik vanaf maandag weer vanalles op de hoogte, en zal ik geen dingen meer vergeten
pi_60702719
quote:
*&!^@$$!! het lukt niet

en ik ben wel een beetje opgelucht hij wil nu een andere keer afspreken, maar dat schuif ik dan maar op de lange baan. Zie ik dan wel weer. (ik heb het wel laf op een smoesje gegooid en niet op 'ik wil je gvd helemaal niet zien! ik word ongelukkig als ik je zie omdat ik dan aan jou en die teringtrut in 1 bed moet denken!!!' )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_60702875
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:41 schreef ColdFeet het volgende:
Isa!

MK, ii snap dat je het rot vindt voor haar, maar het wordt daarna echt veel beter, en het is echt maar een kleine ingreep En ik ben juist wel benieuwd naar die foto's
i know. Heb met mijn ex ook afgesproken dat het in de week dat ze bij mij is het gaat gebeuren, zodat ik haar lekker kan vertroetelen en voor haar kan zorgen

cnk heb ik inmiddels uit zijn coma gewipt en

De Leuven-foto's staan nog steeds op cnk zijn camera en die heeft hij niet bij zich Die foto's blijven btw echt heel erg tussen ons
pi_60703229
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:56 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

i know. Heb met mijn ex ook afgesproken dat het in de week dat ze bij mij is het gaat gebeuren, zodat ik haar lekker kan vertroetelen en voor haar kan zorgen
oh das wel fijn!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60703261
Goed zo Isa! Maak eerst je scriptie maar af en bel hem dan nog steeds niet

MK, ja, ik geloof niet dat het fok-waardig materiaal is Maar ben wel een klein beetje benieuwd
pi_60703265
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 09:22 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Mogguh pa

En @PF: Dankjewel ik weet nu eindelijk wat de 20/20regel is
Als je iets niet weet, gewoon vragen
I do it all ze times
pi_60703315
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:56 schreef octopussy het volgende:
mogge het valt wel mee met mijn katerhoofd
oh en ik ga niet meedoen met een tv programma (met mijn lijf ) maar ik krijg hier van een glamourshoot. Geregeld door de baas van mr. octo.

Wat gaaf
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:21:06 #260
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60703327
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar met Sesamstraat kom je er wetenschappelijk niet, je antwoord is dan ook fout
Wat is er fout aan dan? En niet in de marge gaan mierenneuken met kleine fracties van het antwoord: dat is hetzelfde als te zeggen dat de omtrek van de aarde niet 40.000km is.
Confidence through competence
pi_60703353
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Tnx allemaal voor de lieve reactie's

@Isa: ze gaat naar de operatiekamer, onder volledige narcose weer. Ze is gelukkig onder handen van de best mogelijke arts die je kan bedenken. De man is een zeer gerenomeerde arts in 'downland'.
Veel sterkte!!

Hoe was de DanceParade? Ik wou er ook heengaan en voelde me ziekjes
en had ook niet echt vrienden opgetrommeld.. Maar Mr PF ging wel maar die ging al/liever met zijn vrienden
pi_60703364
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat is er fout aan dan?
Een kilo vet op je lichaam in 4500 kcal, toch?
pi_60703390
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar met Sesamstraat kom je er wetenschappelijk niet, je antwoord is dan ook fout

Goeiemorgen allemaal Ik heb erg goed geslapen op paracetamol en m&m's. Prima combinatie. Van de m&m's overigens wel iets meer gehad dan van de paracetamol. En van de diclofenac maar 1 gehad.
Hihi het was fout Maar ik bedacht me net dat ik dat allemaal ga leren op m'n nieuwe opleiding

m&m's?
pi_60703455
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:23 schreef ColdFeet het volgende:

Ongeveer 7000. Het verwerken en opslaan kost sowieso al energie en bij de opslag wordt ook wat water gebruikt en dergelijke: geeft ook gewicht, maar geen kcal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:27:27 #265
55709 Stereotomy
pi_60703466
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee, 1 gram vet ~= 9 kcal aan energie, dus 1000 gram zou ~9000 kcal moeten zijn.

Natuurlijk compenseert het lichaam hier en daar en is 1 kcal nooit 1 kcal: als jij een maand lang alleen op koolhydraten en eiwitten leeft bijvoorbeeld met een energieoverschot van 300 kcal per dag dan val je ook als een baksteen af.
pi_60703478
quote:
ok, ex afgezegd

pi_60703482
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:27 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nee, 1 gram vet ~= 9 kcal aan energie, dus 1000 gram zou ~9000 kcal moeten zijn.

Natuurlijk compenseert het lichaam hier en daar en is 1 kcal nooit 1 kcal: als jij een maand lang alleen op koolhydraten en eiwitten leeft bijvoorbeeld met een energieoverschot van 300 kcal per dag dan val je ook als een baksteen af.
Over een paar maanden leg ik het je uit
pi_60703497
Isa

Ik ga zo met een stelletje rare mensen aan de hobbel richting Hauwerzijl (iets met een theefabriek oid) wel gezellig!

Isa, veel succes met studeren! Hij komt af! Heus! Ook al voelt het niet altijd zo
pi_60703571

hoe vinden jullie m'n nieuwe jurkje?
pi_60703586
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Veel sterkte!!

Hoe was de DanceParade? Ik wou er ook heengaan en voelde me ziekjes
en had ook niet echt vrienden opgetrommeld.. Maar Mr PF ging wel maar die ging al/liever met zijn vrienden
Dance Parade was super Was met 3 heren op pad, later kwamen we mijn zusje en neefjes nog tegen, bij mijn ene neefje hebben we 's avonds nog gebarbequed

Zal staks als ik mijn camera heb gevonden wel even wat foto's posten

Weet niet of je mijn foonnr hebt, maar je mag me altijd bellen als je ergens heen wilt, wij gaan zo'n beetje overal heen nl
23 Augustus gaan we naar de beachparty in Hoek van Holland, dus geef maar een gil als je zin en tijd hebt, heb hier ook altijd slaapplek
pi_60703614
quote:
ok, ex afgezegd
Wat goeoeoeoeoed! Bonuspunten!

Je komt gewoon voor jezelf op als je er geen zin in hebt.

Arme Milou, gelukkig kan ze dan wel onder narcose.

Goede reis nog Nynke.

Dat is een leuke cadeau octo,
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60703642
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:17 schreef ColdFeet het volgende:

MK, ja, ik geloof niet dat het fok-waardig materiaal is Maar ben wel een klein beetje benieuwd
Ze zijn sowieso niet internet-waardig Damzz we zitten er echt als 2 dronken lorren bij

En nu benk ik weg, we gaan zo naar het museum en andere culturele dingen doen
pi_60703646
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]

hoe vinden jullie m'n nieuwe jurkje?
je bent uit je naad gescheurd.
alweer.
pi_60703652
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:32 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dance Parade was super Was met 3 heren op pad, later kwamen we mijn zusje en neefjes nog tegen, bij mijn ene neefje hebben we 's avonds nog gebarbequed

Zal staks als ik mijn camera heb gevonden wel even wat foto's posten

Weet niet of je mijn foonnr hebt, maar je mag me altijd bellen als je ergens heen wilt, wij gaan zo'n beetje overal heen nl
23 Augustus gaan we naar de beachparty in Hoek van Holland, dus geef maar een gil als je zin en tijd hebt, heb hier ook altijd slaapplek
*gillt* haha

is net na de intro week en voor 't begin van m'n nieuwe studie
maar als 't mooi weer is

vandaag is er in groningen ook een feest ga je daarheen?
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:35:05 #275
55709 Stereotomy
pi_60703655
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ongeveer 7000. Het verwerken en opslaan kost sowieso al energie
Natuurlijk kosten processen in het lichaam energie , maar als je het op die kaart wil spelen: dan zou 1 kg aan vet op je lichaam > 9000 kcal aan overschot van voedselinname betekenen. Niet minder, omdat er energie verloren gaat en uiteindelijk niet in de opslag terecht komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')