Mogguh paquote:Op zondag 10 augustus 2008 09:17 schreef Den_Haag het volgende:
@MK, sterkte voor Milouallemaal
zo weer hockeyen. heerlijk weer
Het is hier best wel kloteweer, is het daar zonnig ofzo?quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:17 schreef Den_Haag het volgende:
@MK, sterkte voor Milouallemaal
zo weer hockeyen. heerlijk weer
Maar met Sesamstraat kom je er wetenschappelijk niet, je antwoord is dan ook foutquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:05 schreef Stereotomy het volgende:
Vet levert 9 kcal per gram op. Als jij 100 gram vet op je lichaam aankomt, heb je 900 kcal meer gegeten dan dat je verbrandt. Sesamstraat.
Sarcasme disclaimer vergeten. En ze waren ff vergeten de nieuwe verzameltijd door te sms'en. 12u ipv 10uquote:Op zondag 10 augustus 2008 09:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is hier best wel kloteweer, is het daar zonnig ofzo?
spreek dan ook niet af mutsquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:10 schreef Isabeau het volgende:
mijn ex komt morgenavond en ik heb er geen zin inhet gaat veel beter met me als ik hem niet zie
![]()
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:46 schreef Isabeau het volgende:
Je had dus nog 2 uur in bed kunnen liggen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kan ik me beter op focussen dan op exen die mooi weer komen spelen."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Je bent ongesteld, je hebt *what's his face* bijna een maand niet gezien, je hebt er geen zin in. Waarom bel je m niet gewoon af?quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar met Sesamstraat kom je er wetenschappelijk niet, je antwoord is dan ook fout![]()
Goeiemorgen allemaalIk heb erg goed geslapen op paracetamol en m&m's. Prima combinatie. Van de m&m's overigens wel iets meer gehad dan van de paracetamol. En van de diclofenac maar 1 gehad.
SoL, wat naar dat Milou de hele tijd van die ontstoken amandelen had. Ze knapt er vast enorm van op als ze geopereerd is. Doen ze het op de operatiekamer bij Milou of op het 'amandelknipspreekuur'? (sluderen)
mijn ex komt morgenavond en ik heb er geen zin inhet gaat veel beter met me als ik hem niet zie
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik weet niet meer wat ik wil of voel of denk
kutzooi
Ga zo maar verder metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kan ik me beter op focussen dan op exen die mooi weer komen spelen.
Succes met de scriptie
En nog eentje![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik weet niet meer wat ik wil of voel of denk
kutzooi
Ga zo maar verder metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kan ik me beter op focussen dan op exen die mooi weer komen spelen.
Je bent stoer. Ik ben met een kwartier bij je, als t moet
![]()
Oh noes. Leuk heh, sporten?quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Sarcasme disclaimer vergeten. En ze waren ff vergeten de nieuwe verzameltijd door te sms'en. 12u ipv 10u![]()
![]()
Het grootste voordeel aan de maand augustusquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:54 schreef Leintjeuh het volgende:Je bent stoer. Ik ben met een kwartier bij je, als t moet
Jup. Maar je moet wel zo onderhand zachtjes aan eens aan de slag gaanquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het grootste voordeel aan de maand augustus
O rly?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
en FW voldoet niet aan de 20/20 regel.
die piquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:37 schreef Anthraxx het volgende:
* Anthraxx voldoet maar aan 1 punt van de 20/20 regel.
Cutequote:Op zondag 10 augustus 2008 11:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vast niet. En als je er wel aan voldoet, bedenk ik gewoon een nieuwe regel
Volgens mij is ze echt van plan m af te zeggenquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Tnx allemaal voor de lieve reactie's![]()
Isa, zeg hem af!!! Nutteloze woorden, i know want dat doe je toch niet![]()
![]()
![]()
Ik wil wel MK, maar zit tot eind augustus in Zuidwolde. Heen en weer reizen naar de bewoonde/beschaafde wereld duurt zo langquote:Cnk ligt nog steeds in coma btw![]()
@Lein: het gaat eik erg goed met meBeetje gaar van de DanceParade en het stappen gisteren alleen
![]()
Kom je binnenkort weer een keer eten? Heb Steer ook uitgenodigd, en wie er nog meer wil komen is ook van harte welkom
Ik durfde je al niet te zeggen op welk punt ik echt echt echt geen KNO arts wilde wordenquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:50 schreef mascara-klodder het volgende:
@Isa: ze gaat naar de operatiekamer, onder volledige narcose weer. Ze is gelukkig onder handen van de best mogelijke arts die je kan bedenken. De man is een zeer gerenomeerde arts in 'downland'.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:16 schreef Isabeau het volgende:
ok, ex afgezegd
ok, ex afgezegd
ok, ex afgezegd
* Isabeau duwt 'bezwete mannen in kleedkamer'-image uit haar gedachten
Ohja dat is waar ook, helemaal vergetenquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil wel MK, maar zit tot eind augustus in Zuidwolde. Heen en weer reizen naar de bewoonde/beschaafde wereld duurt zo lang
*&!^@$$!! het lukt nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:16 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau duwt 'bezwete mannen in kleedkamer'-image uit haar gedachten
i know. Heb met mijn ex ook afgesproken dat het in de week dat ze bij mij is het gaat gebeuren, zodat ik haar lekker kan vertroetelen en voor haar kan zorgenquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:41 schreef ColdFeet het volgende:Isa!
MK, ii snap dat je het rot vindt voor haar, maar het wordt daarna echt veel beter, en het is echt maar een kleine ingreepEn ik ben juist wel benieuwd naar die foto's
oh das wel fijn!quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
i know. Heb met mijn ex ook afgesproken dat het in de week dat ze bij mij is het gaat gebeuren, zodat ik haar lekker kan vertroetelen en voor haar kan zorgen![]()
Als je iets niet weet, gewoon vragenquote:Op zondag 10 augustus 2008 09:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mogguh pa![]()
En @PF: Dankjewel ik weet nu eindelijk wat de 20/20regel is
Wat gaafquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:56 schreef octopussy het volgende:
moggehet valt wel mee met mijn katerhoofd
oh en ik ga niet meedoen met een tv programma (met mijn lijf) maar ik krijg hier van een glamourshoot. Geregeld door de baas van mr. octo.
Wat is er fout aan dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar met Sesamstraat kom je er wetenschappelijk niet, je antwoord is dan ook fout![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |