quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:01 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en om je vraag te beantwoorden PF (vanmiddag met mobiele fok was wat moeilijk).
Stel dat je 65.4 kilo weegt op een bepaald moment. Je vreet een broodje met vette kebab en knoflooksaus van in totaal precies 300 gram op. Hoeveel denk je dat je daarna weegt?Nee dat weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige mensen denken dat je dan meteen kilo's vet aankomt ofzo. Je *kunt* uberhaupt niet eens meer dan 300 gram daarvan aankomen.
6000 calorieën voor 1 kilo vet oid.
en niet alles wordt effectief opgenomen etc![]()
Nee hoor. Helemaal nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:05 schreef krakkemieke het volgende:
20 minuten volhouden? Dat is zeldzaam ja.......
Nou, liever niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ZOVER KWAM IK OOK NOG WEL JA
maar 10.000 kcal op een dag eten is best te doen..
Hoe schraal ben jij daar beneden?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
20 minuten is niet zo lang toch
niet echtquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe schraal ben jij daar beneden?
dat is nog niet eens het voorspelquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
het neuken zelfquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
met m'n ex duurde het wel eens.. pff.. anderhalf uur.. maar dat was ik al snel wel zat
Zonder voorspel?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
met m'n ex duurde het wel eens.. pff.. anderhalf uur.. maar dat was ik al snel wel zat
Ja.. maar voorspelquote:
De meeste mannen die in mijn bed komen, houden dat wel vol jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
dat vind je lang?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gelukkig weet je nu dat je ook o.a. zijwaarts kunt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
nou.... 1.5 uur op en neer wordt na een tijdje................. vervelend.
daarom afwisselen, maak er iets aangenaams van etc.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
nou.... 1.5 uur op en neer wordt na een tijdje................. vervelend.
Ja nu is het echt leuk! En niet pijnlijk en zoquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:14 schreef Kook_slet het volgende:
[..]
daarom afwisselen, maak er iets aangenaams van etc.
Seks is leuk en lekker en tof en moet niet vervelen!
Creatief zijn dus.
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gelukkig weet je nu dat je ook o.a. zijwaarts kunt.![]()
![]()
Van een goede seks partij mag je best spierpijn hebben, dan heb je hard gewerkt haha!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja nu is het echt leuk! En niet pijnlijk en zo
Oh.. Nee van binnen pijn. Spierpijn heb ik niet zo snel ik ben vrij lenigquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:16 schreef Kook_slet het volgende:
[..]
Van een goede seks partij mag je best spierpijn hebben, dan heb je hard gewerkt haha!!
dan kan het dus beter , nog veeeeel beter.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh.. Nee van binnen pijn. Spierpijn heb ik niet zo snel ik ben vrij lenig
hoe precies dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:20 schreef Kook_slet het volgende:
[..]
dan kan het dus beter , nog veeeeel beter.
Standje 6.9% doorlopend krediet zonder risico?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jaen zittend. en lening. etc
jupquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Standje 6.9% doorlopend krediet zonder risico?
ja. maar ik hou niet van dingen waar ik moe van wordquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:29 schreef krakkemieke het volgende:
Als je initiatief neemt PF, gaat er een wereld voor je open......
Ik ga slapen. trusten iedereen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |