Het grootste voordeel aan de maand augustusquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:54 schreef Leintjeuh het volgende:Je bent stoer. Ik ben met een kwartier bij je, als t moet
Jup. Maar je moet wel zo onderhand zachtjes aan eens aan de slag gaanquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het grootste voordeel aan de maand augustus
O rly?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
en FW voldoet niet aan de 20/20 regel.
die piquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:37 schreef Anthraxx het volgende:
* Anthraxx voldoet maar aan 1 punt van de 20/20 regel.
Cutequote:Op zondag 10 augustus 2008 11:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vast niet. En als je er wel aan voldoet, bedenk ik gewoon een nieuwe regel
Volgens mij is ze echt van plan m af te zeggenquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Tnx allemaal voor de lieve reactie's![]()
Isa, zeg hem af!!! Nutteloze woorden, i know want dat doe je toch niet![]()
![]()
![]()
Ik wil wel MK, maar zit tot eind augustus in Zuidwolde. Heen en weer reizen naar de bewoonde/beschaafde wereld duurt zo langquote:Cnk ligt nog steeds in coma btw![]()
@Lein: het gaat eik erg goed met meBeetje gaar van de DanceParade en het stappen gisteren alleen
![]()
Kom je binnenkort weer een keer eten? Heb Steer ook uitgenodigd, en wie er nog meer wil komen is ook van harte welkom
Ik durfde je al niet te zeggen op welk punt ik echt echt echt geen KNO arts wilde wordenquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:50 schreef mascara-klodder het volgende:
@Isa: ze gaat naar de operatiekamer, onder volledige narcose weer. Ze is gelukkig onder handen van de best mogelijke arts die je kan bedenken. De man is een zeer gerenomeerde arts in 'downland'.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:16 schreef Isabeau het volgende:
ok, ex afgezegd
quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:16 schreef Isabeau het volgende:
ok, ex afgezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |