Je moet ze in het echt zienquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
Dat vind ik persoonlijk niet zulke mooie schoenen.Hakken hoeven niet hoog, als ze maar dun zijn, en de zool aan de voorkant zo dun mogelijk. Vrouwen moeten zweven
boven de grond, en niet overvloedig ballast aan hun voeten meenemen.
Zoals bij sleeschoenen.
Jaquote:
Omdat ik het nu weer zie gebeuren. Ik heb voor al mn hulp bij het verhuizen eenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:28 schreef krakkemieke het volgende:
Ja dat geloof ik FW. Maar hoe kom je daarop?
Ahhhhhh super liefquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:27 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke stopt Hobje in en geeft een kopje lavendelthee
Van mn vader en zn vriendin, en het is zooooo'n ontiegelijk mooi kleurenspektakel wat je op je muren tevoorschijn kan toverenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:33 schreef krakkemieke het volgende:
Haha! Ja, zo werkt het ja!
En waarschijnlijk heb je die lamp van iemand anders gekregen?
17 euro, 39 cent.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex is een van de paar marketing managers van de Living Colors. Ik denk niet dat je wil weten wat de kostprijs van dat ding is.
Mja, zo gaat dat.quote:
Puikquote:
Oe wat een tof cadeauquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:31 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Omdat ik het nu weer zie gebeuren. Ik heb voor al mn hulp bij het verhuizen eenLiving Colors
lamp gekregen en hij is moooooooooi
Hij geeft heel mooi helder licht, maar je moet niet denken dat het als hoofdverlichting bruikbaar is, het is echt sfeerverlichting. Heel mooi, hele gave kleurenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oe wat een tof cadeau
Heb je hem al aan gehad>>? is dat echt zo'n grote lichtbundel enzo?
Wil hem ook gaan aanschaffen.
Omdat ik hem nu al voor de 20e keer luister en me nog steeds kapotlachquote:
idd leuke tekstquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:49 schreef FleshWound het volgende:
Je doet je avatar eer aanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
idd leuke tekst
ja, ik weet het, ik reageer hier normaal nooit
Hmmmm mjammiequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:36 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke geeft Hobje een koekje, koolhydraten helpen om te slapen.
Ok ik ben omquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:50 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Hij geeft heel mooi helder licht, maar je moet niet denken dat het als hoofdverlichting bruikbaar is, het is echt sfeerverlichting. Heel mooi, hele gave kleuren
Wat zat er nog meer inquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:07 schreef krakkemieke het volgende:
Hobje, volgens mij wordt je hyper van het koekje.....
quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:37 schreef octopussy het volgende:
hoi, vandaag was uitermate tof, verder ben ik dronken en heb ik allemaal geheimen ontfutsetld die ik morgen misschien nietmeer weet terwijll ik morge (vandaag dus eigenlijk) een fotoshoot heb bij modelvoor1dag en ik veel had moeten drinken voor een rustige huid. Ik heb veel gedronken.
doei,
groetjes en kusjekroel
Octo
Klinkt goedquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:37 schreef octopussy het volgende:
hoi, vandaag was uitermate tof, verder ben ik dronken en heb ik allemaal geheimen ontfutsetld die ik morgen misschien nietmeer weet terwijll ik morge (vandaag dus eigenlijk) een fotoshoot heb bij modelvoor1dag en ik veel had moeten drinken voor een rustige huid. Ik heb veel gedronken.
doei,
groetjes en kusjekroel
Octo
Oh dearquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:54 schreef krakkemieke het volgende:
Mishobje, ik zou zonder drank nergens aan meedoen.
En ga je nou nog niet slapen?
Ik dacht, ook Lianne verdient een naamtopic.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:45 schreef Liejannuh het volgende:
Welke vrijgezellen zoeken hier trouwens naar de ware?
Waar???quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht, ook Lianne verdient een naamtopic.![]()
Wat fijn dat t leuk wasquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:37 schreef octopussy het volgende:
doei,
groetjes en kusjekroel
Octo
Leinemeisquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat fijn dat t leuk wasEn succes morgen met je after-drank hoofd
Meis tochquote:
Dat wat ik net hierboven type zeg maar.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:09 schreef Kook_slet het volgende:
Is het hier gezellig? Verveel me ontzettend!
Wie heeft nog leuke oplossingen?
Kletsenquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:09 schreef Kook_slet het volgende:
Is het hier gezellig? Verveel me ontzettend!
Wie heeft nog leuke oplossingen?
Kan je er niet 1 mee smokkelen voor de kostprijsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex is een van de paar marketing managers van de Living Colors. Ik denk niet dat je wil weten wat de kostprijs van dat ding is.
De naam zegt het al wel he, ben dus vrouw haha!quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kletsenwe zijn toch vrouwen onder elkaar
Of ben je een man, kook_slet?
O nu ben je net SJP in SatC the movie, met die coverquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:37 schreef octopussy het volgende:
doei,
groetjes en kusjekroel
Octo
Ik lig al uren in bed, das nu de grapquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:15 schreef krakkemieke het volgende:
Hmmm, missHobje... moet ik streng zijn en je in bed meppen?
En was het een leuk feestje >?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben terug van m'n feestje!!
Ja hoorquote:
Nou ik wil wel slapen.. maar wacht even op een slaap attack zeg maar.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:20 schreef krakkemieke het volgende:
MisHob: of je wilt niet slapen, ok
En anders ga ik zingen, lolol
Haske leuk PF!quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja hoor
En ik heb iemand gevonden die ook mijn opleiding gaat doen
dus dan ben ik niet meer alleen en nu heb ik er echt zin in
Hey dat is tofquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja hoor
En ik heb iemand gevonden die ook mijn opleiding gaat doen
dus dan ben ik niet meer alleen en nu heb ik er echt zin in
quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:14 schreef Kook_slet het volgende:
[..]
De naam zegt het al wel he, ben dus vrouw haha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |