quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen!Het bijlezen hier vergt nogal veel tijd en dan loop ik nòg 3 topics achter
![]()
Uit welke 'waren' is er keuze hier? (qua TT)
Thenks woman fot ze updeetquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:32 schreef MissHobje het volgende:![]()
Welkom woman in het land der wakkeren![]()
Update:
Krakkemieke doet pogingen om mij moe te maken zodat ik kan slapen wat niet wil.
Lein zit met zelfde probleem
Octo doet mee met model voor 1 dag
Pf heeft een maatje voor dezelfde opleiding gevonden en is terug van d;r feestje.
Fleshwound heeft zo'n color lamp gekregen
en verder weet ik het ff nie meer
Tot zover dus.
Ik doe mee!quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vraag me echt serieus af wie hier nog vrijgezel zijn. Isa, krakje en ik? Nynke? En verder? Steer en FW? D_H? De spoeling is dun aan het worden
Met 'iene miene mutten' kom ik op Steer uitquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:33 schreef Leintjeuh het volgende:
krakje en ik? Nynke? Steer en FW? D_H?
Ja shit. Ik wou Steer. Nu zijn FW en D_H nog over. D_H heb ik al gehad en is mn type niet, en FW voldoet niet aan de 20/20 regel.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met 'iene miene mutten' kom ik op Steer uit
Ik heb een vriendje
Dat zuigtquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:36 schreef krakkemieke het volgende:
Leintjuh:
* krakkemieke is al 8 jaar vrijgezel
Maar wel lief geprobeerdquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik geef missHobje slaapthee........ en koekjes...en slaapliedjes....niks werkt.
Maar ik heb je eerlijk 'gewonnen'!quote:
Wie zijn dat nu weer?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja shit. Ik wou Steer. Nu zijn FW en D_H nog over. D_H heb ik al gehad en is mn type niet, en FW voldoet niet aan de 20/20 regel.
bring it onquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:42 schreef krakkemieke het volgende:
MissHobje, ik heb nog 1 ding over en dat is de rubberen hamer!
Je hoeft maar 296 topics terug te lezen hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:45 schreef Kook_slet het volgende:
Ah dank voor de uitleg, ben nog niet volledig ingelezen nl.
* MissHobje zegt auwquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:46 schreef krakkemieke het volgende:
Krakje mept MissHobje met een rubberen hamer buiten westen.
Sorry..... Ik vind het niet leuk, voor je eigen bestwil enzo.........
Denk niet dat t werktquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:50 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan je ook raken met die rubberen hamer....
Die jongen is een vriend van het meisje die het feestje gafquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]![]()
Welkom woman in het land der wakkeren![]()
Update:
Krakkemieke doet pogingen om mij moe te maken zodat ik kan slapen wat niet wil.
Lein zit met zelfde probleem
Octo doet mee met model voor 1 dag
Pf heeft een maatje voor dezelfde opleiding gevonden en is terug van d;r feestje.
Fleshwound heeft zo'n color lamp gekregen
en verder weet ik het ff nie meer
Tot zover dus.
Katten kunnen vrij bizar doen mare ik zou me niet te druk maken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
m'n kat zit alsof ie moet schijten
en die ander ruikt aan hem
echt al 10 minuten of zo![]()
hij kijkt echt boos en sip tegelijkquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:57 schreef Kook_slet het volgende:
[..]
Katten kunnen vrij bizar doen mare ik zou me niet te druk maken.
> 20 cm en jaarquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wat is de 20/20 regel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige mensen denken dat je dan meteen kilo's vet aankomt ofzo. Je *kunt* uberhaupt niet eens meer dan 300 gram daarvan aankomen.
Confidence through competence
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |